Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei tule olemaan hautaa koska ei siellä kukaan kävisi minua ainakaan hyvällä muistamassa

Vierailija
02.11.2024 |

Ei edes omat lapseni.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama

Vierailija
2/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on testamentissa ohjeet tuhkaukseen ja tuhan sijoittamiseen merkitsemättömäön paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi välit lapsiisi korjaantuvat vauvapalstalla vikisemällä. Älä missään nimessä edes yritä mitään muuta.

Vierailija
4/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi vaikka kompostoida, ei väliä.

Vierailija
5/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Onko teillä jotain geneettistä aivotuhoa suvussa? Muistiongelmia? Pakonomaista vaeltamista?

Mä en ymmärrä tätä haudallaramppaamismuotia. Onko se jonkin lahkon juttu? 

Vierailija
6/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei tule olemaan hautapaikkaa, tuhkat mereen vaikka tullaan lasteni kanssa toimeen, tänään viimeksi nähtiin aikuisten lasten kanssa 

Vierailija
7/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on testamentissa ohjeet tuhkaukseen ja tuhan sijoittamiseen merkitsemättömäön paikkaan.

Tämä on aivan kaunis tapa lähteä. Hävitä vaan hiljaisuudessa maailman myrskyistä. He keitä olet elämäsi aikana koskettanut muistavat sinut kyllä.

Vierailija
8/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Kun kuolee, ei ole enää olemassa eikä raatoa tartte mielestäni käydä moikkaamassa.

Vierailija
9/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon eka vastaaja. Miten korjata välit lapsiin jotka syyllistää kaikesta sua...erosta, omista ongelmista

Vierailija
10/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi välit lapsiisi korjaantuvat vauvapalstalla vikisemällä. Älä missään nimessä edes yritä mitään muuta.

Vttu että täällä on ilkeitä-ämmiä!

Vierailija
11/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aivan kaunis tapa lähteä. Hävitä vaan hiljaisuudessa maailman myrskyistä. He keitä olet elämäsi aikana koskettanut muistavat sinut kyllä.

Kiitos, minusta myös! Muistoni saa elää jossain ihan muissa yhteyksissä kuin hautapaikalla, niin kauan kuin joku haluaa muistella.

Vierailija
12/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin minäkin haluan itselleni tehtävän ja oon sen lasteni kanssa puhunut ja perustellut. Tahtoni vain vahvistuu noiden trollien jankutuksesta. Luuleeko ne, että vainajat kyttää siellä haudassa, kuka käy ja kuka ei. Ja vertailee, kellä on isoin kivi ja kauneimnat kukat. Voe hele.

Vierailija
13/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en halua hautajaisia tai hautaa itselleni. Turhaa vaivaa vaan lapsille.

Vierailija
14/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei tule olemaan hautapaikkaa, tuhkat mereen vaikka tullaan lasteni kanssa toimeen, tänään viimeksi nähtiin aikuisten lasten kanssa 

Meri on kaunis hautapaikka, tuhannesti kauniimpi kuin viheliäinen maakuoppa matojen syötävänä.

Vierailija
15/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon eka vastaaja. Miten korjata välit lapsiin jotka syyllistää kaikesta sua...erosta, omista ongelmista

Kestät kuin aikuinen ja pyydät heiltä anteeksi niin monta kertaa kuin tarvitsee, oli syytä tai ei. Ihmissuhteet eivät ole oikeassa olemiskisa.

Sä käyttäydyt kuin vauva nytkin, ryvet itsesäälissä etkä mieti yhtään, miksi sun lapset tuntee niin kuin tuntee.

Onko sulle tärkeämpää olla olevinasi oikeassa vai pelastaa suhteesi lapsiisi. Mieti.

Vierailija
16/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kestät kuin aikuinen ja pyydät heiltä anteeksi niin monta kertaa kuin tarvitsee, oli syytä tai ei. Ihmissuhteet eivät ole oikeassa olemiskisa.

Sä käyttäydyt kuin vauva nytkin, ryvet itsesäälissä etkä mieti yhtään, miksi sun lapset tuntee niin kuin tuntee.

Onko sulle tärkeämpää olla olevinasi oikeassa vai pelastaa suhteesi lapsiisi. Mieti.

Mee VTTUUN!! -eri

Vierailija
17/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeeta. Oon itekkin miettinyt että oma isäni ansaitsee korkeintaan sen että menen kelpaa kädessä kusemaann sinne.  Tosi en haksa, hävetköön suku poissaoloni.

Vierailija
18/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä käynyt isäni haudalla.

Vierailija
19/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhemmat tyrii lastensa suhteen.

En ap:nä rypisi omassa navassani vaan myöntäisin ettei kaikki mennyt nappiin. Ihminen on yleensä täysi amatööri kasvattajana, eikä lasten mukana tule käyttöohjeita.

Kun sen myöntää lapsilleen, se on hyvä alku. Nöyrä anteeksipyyntö, ei selittelyjä. 

Myöhemmin voi sitten kertoa, miten hölmösti toimi ja miksi ihmeessä. 

Vierailija
20/35 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vanhemmat tyrii lastensa suhteen.

En ap:nä rypisi omassa navassani vaan myöntäisin ettei kaikki mennyt nappiin. Ihminen on yleensä täysi amatööri kasvattajana, eikä lasten mukana tule käyttöohjeita.

Kun sen myöntää lapsilleen, se on hyvä alku. Nöyrä anteeksipyyntö, ei selittelyjä. 

Myöhemmin voi sitten kertoa, miten hölmösti toimi ja miksi ihmeessä. 

Sinä et tiedä asiasta mitään joten pidä TURPASI KIINNI!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän