Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen nainen lietsoo Espanjan mielenosoituksia Facebookissa ja Youtubessa

Vierailija
16.12.2020 |

Tämä nainen vieläpä kutsuu itseään vapaustaistelijaksi ja ihmisoikeusaktivistiksi, vaikka hänellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Menisi oikeasti auttamaan kärsiviä, eikä vaan itkisi maskipakkoa. Kuvissa itkee Espanjan poliisin pidättäessä häntä. Hävettää olla suomalainen, kun hän vielä avoimesti mainostaa suomalaisuuttaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ylpeä hänestä!

Vierailija
2/6 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkiä tai nimiä kehiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fb laittaa tilin jäähylle, mikäli siellä on yllytyksiä lainvastaisuuksiin.

Vierailija
4/6 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi löytyy Facebookin Freedom Community -yhteisöstä.

Vierailija
5/6 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitti kun Lattareissa länkkärit eivät saaneet hengata baareissa kuljeskella vapaasti.

Tyypillinen minä-minä kolmikymppinen. Ei ymmärretä yhteiskuntaa, historiaa tai syys-seuraussuhteita. Ei ne perulaiset halua että länkit levitää koronaa  koska sairaanhoito sielä vain harvoille ja valituille. Tottakai hänellä itsellään hyvät vakuutukset.

Tytteli elännyt sosialismi  Suomessa ja kuvittelee että elämä samalaista muualla. 

Vierailija
6/6 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitti kun Lattareissa länkkärit eivät saaneet hengata baareissa kuljeskella vapaasti.

Tyypillinen minä-minä kolmikymppinen. Ei ymmärretä yhteiskuntaa, historiaa tai syys-seuraussuhteita. Ei ne perulaiset halua että länkit levitää koronaa  koska sairaanhoito sielä vain harvoille ja valituille. Tottakai hänellä itsellään hyvät vakuutukset.

Tytteli elännyt sosialismi  Suomessa ja kuvittelee että elämä samalaista muualla. 

Näin ja Espanjassakaan tuskin ovat iloisia tytyn touhuista. Espanjalaiset sentään käyttävät mielenosoituksissa maskia, koska siellä on pakko. Tämä suomalainen ei, vaan rikkoo Espanjan lakia. Toivottavasti saa isot sakot.