pidätän kakkaa
tämä on salaisuuteni.
Pidätttelen kakkaa kun on hätä. Olen tehnyt sitä lapsesta saakka. Joskus päivän tai muutamia tunteja kun olen tuntenut että pitäisi mennä vessaan.
Nautin pidättämisen tunteesta. En tiedä miksi.
En tietenkään ole kenellekään kertonut, mieskään ei tiedä.
Kun hätä alkaa olla kohtuullinen, istun toisen jalan päällä ja pinnistän, mitään ei tietenkään tule kun jalka blokkaa.
Näin kirjoitettuna tämä tuntuu/näyttää vielä hullummalta.
Olen jo nelikymppinen.
Kommentit (17)
Tuntuuko kakan ulostuleminen sitten hyvältä?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:18"]Tuntuuko kakan ulostuleminen sitten hyvältä?
[/quote]
Ei. Tai no ei se pahaltakaan tunnu. Normaalilta..?
Luulen että tähän liittyy joku lapsuuden trauma tms koska kakkasin tosi myöhään vielä usein housuuni, muistaakseni johonkin tokaluokalle saakka.
Hupinsa kullakin. Ei se väärin ole.
Neuvoisin ottamaan yhteyttä Guinnessin ennätystenkirjaan. 40 vuoden yhtäjaksoinen kakanpidätys kuuluu kansien väliin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:40"]Onko peräpukamia?
[/quote]
Ei ihme kyllä ole.
Älä pidätä. Minä tein sitä usein pienenä, kun en uskaltanut mennä yksin pimeällä ulkohuussiin. Sain rectocele-vaivan ennen kuin olin ollut edes raskaana tai synnyttänyt. Se oli aluksi lievä, mutta paheni synnytyksessä. Ei edelleenkään vaadi leikkausta, eli pärjään sen kanssa, mutta olen aivan varma, että nuo pidättelyt olivat alkusysäyksenä vaivan syntymiselle.
Kyllä olen 13 ja pidättänyt kakkaa 2 luokasta lähtien kukaan ei tiedä mutta hyvältä se tuntuu.
Tässä on jo neljättä päivää vaivannut todella löysät ulosteet tai oikeastaan ehkäpä jo ripuli olisi oikea termi.
Outoa tässä on se, että aamuisin kun herään, niin pitää juosta vessaan ja suoli tyhjenee todella ärhäkästi miltei kerralla. Aamuisin vessassa tarvitsee rampata noin 2-4 kertaa. Ja tämän ripuloinnin jälkeen joskus tulee melko heikko olo.
Kuitenkin kun suoli on jo ihan täysin tyhjä, niin pystyn kuitenkin syömään ja juomaan ihan normaalisti, eikä vatsa tunnu siihen reakoivan mitenkaan huonosti, mutta kuitenkin sitten päivän mittaan ei tarvitse käydä lainkaan vessassa, vaan sitten taas seuraavana aamuna ja kaikki sitten tyhjeneekin taas ripulina ulos.
Olisiko mitään konsteja miten tämän vaivan voisi saada jotenkin kuriin? Olisi melko kiusallista jos tämä vaiva ehtisi jatkua ensi viikkoon saakka, kun työtkin alkaisi silloin, enkä todellakaan haluaisi mahdollisesti myöhästyä ripulin takia tai sitten siellä töissä käyttää aikaana vessassa ramppailuun.
Oon ettinyt tämmöstä keskustelua koko ajan koska minullakin on tuommoista samaa että istun jalan päällä ja pinnistelen ja teen sitä tälläkin hetkellä ja olen 16v. xD
Juu kiva on pidätellä, ja sen jälkeen päästellä oikein valtavat pökäleet. Hienointa on vielä jos on tarpeeksi aikaa istua vessassa ja ottaa joku lehti mukaan tai sitten lukea puhelinta.
Toi on epäterveellistä.