Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selässä kihelmöivä kohta, mitähän voi olla??

Vierailija
08.05.2014 |

Joo tiedän, ettei av oo kaikkein asiantuntevin foorumi kysellä näitä, mut kyselen kuitenkin. Mulla on siis vasemman lapaluun alla kohta jota aika ajoin oudosti kihelmöi. Ihan just siinä kohdassa ei ole ihossa mitään erityistä, vieressä on kylläkin luomi. Ihosyöpääkö?? Vai voiko olla jotain johonkin hermoratoihin liittyvää tms?? Kokemusta vastaavasta kenelläkään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/10 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooh olisin voinut kirjoittaa saman viestin! Kihelmöi oudosti,eikä mullakaan ole siinä kohtaa iholla mitään. Aina sama kohta, n. 2€ kolikon kokoinen alue. Kihelmöinyt silloin tällöin jo vuosien ajan. Olen pitänyt vaarattomana juttuna koska alueella ei ole luomia tms mutta jos joku asiasta tietää jotain niin kuulisin mäkin mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma ollu to pari vuotta. Lääkäri antoi jotain voidetta, en muista mitä, jolla sen kihelmöinnin ja kutinan saa hetkeksi loppumaan. Ei pitänyt vaivaa vaarallisena eikä epäillyt mitään ihosyöpää. Ei ole luomia selässä tuossa kohtaa. Kohdassa on nyt haalea läikkä, ihan kuin iho olisi paksumpi siitä kohtaa. Olen raapinut ja hangannut sitä ja varmaan sen takia siihen on tullut paksumpi iho. Välillä läikkä punoittaa ja välillä se on ihan väritön. Googlasin joskus tuota vaivaa ja muistaakseni se on yleistä 30-40 vuotiailla naisilla, olisko joku rintaliivien aiheuttama ärsytys. Se on siinä kohdassa missä liivien kiinnitys ja selkäkappale.

Vierailija
4/10 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kihelmöi selkää tietystä kohdasta,kun nyppään pinseteillä nilkasta karvan juurineen. Ihan off topic,mutta kuitenkin.

Vierailija
5/10 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyseiseen kohtaan nousi oikein patti, joka ultralla tutkittiin. Ei löytynyt ylimääräistä. Nyt patti on laskeutunut, mutta välillä siitä kutiaa ja kihelmöi ja välillä tuntuu kipuakin. Lääkäri ei pitänyt vaivaa vaarallisena. Lienee joku lihaksen kohta tulehtunut, arveli hän. Kutinaan olen käyttänyt hydrokortisonivoidetta.

Vierailija
6/10 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 21:42"]

Ooh olisin voinut kirjoittaa saman viestin! Kihelmöi oudosti,eikä mullakaan ole siinä kohtaa iholla mitään. Aina sama kohta, n. 2€ kolikon kokoinen alue. Kihelmöinyt silloin tällöin jo vuosien ajan. Olen pitänyt vaarattomana juttuna koska alueella ei ole luomia tms mutta jos joku asiasta tietää jotain niin kuulisin mäkin mielelläni.

[/quote]

En ole siis yksin! Outo juttu kyllä... Mua toi juttu vaivaa, pitäsköhän sit ihan lääkäriltä kysellä... Ap

Vierailija
7/10 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mikähän g-piste sielläkin... Itsellä on myös koskiessa iho jostain kohtaa oudon aran tuntuinen, ja jonkin matkan päässä on kyllä iso luomi.

Vierailija
8/10 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kihelmöi yhden luomen ympäristö noin 3-10cm siitä luomista. Olen ajatellut, että voiko sieluni aiheuttaa sen kutinan. Lääkäriä myös mietin...siksi tämänkin palstan löysin. Lohduttavaa, että muillakin. Vaan syy eivieläole selvillä. Mietin kyllä kuivaa ihoa myös. Mutta, kun ei kaikkialta kihelmöi...

Vierailija
9/10 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavan alueen ja olkapäiden jatkuva kihelmöinti tai kutina voi olla merkki alkavasta vakavasta sisäelinvauriosta tai HIVstä. 

http://www.rightdiagnosis.com/sym/shoulder_itch.htm

Vierailija
10/10 |
04.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäri neuvoi mua laittamaan kohtaan käsidesiä. Toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän