Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Viettäkää joulu kotona perheen kanssa" - entäs jos asuu yksin?

Vierailija
16.12.2020 |

Saanko lähteä lapsuudenperheeni luo jouluksi vai pitääkö yksinäni hyräillä joululauluja masentavien eineslaatikoiden äärellä?

Kommentit (161)

Vierailija
1/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saat. Miksi et saisi?

Vierailija
2/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita skype puhelu mieluummin ja nauti turvallisesta arjestasi. Meillä on pari teiniä ja kiristymät isovanhemmat ja pelkäämme mieheni kanssa jatkuvasti että saamme tartunnan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita skype puhelu mieluummin ja nauti turvallisesta arjestasi. Meillä on pari teiniä ja kiristymät isovanhemmat ja pelkäämme mieheni kanssa jatkuvasti että saamme tartunnan

Kurittomat isovanhemmat

4/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lähden.

Vierailija
5/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kuin skopjesta tuodaan kymmeniä koronia viikossa tänne mä ainakin piutpaut välitän vahvoista suosituksista sun muusta höpöhöpöstä

Vierailija
6/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suositus ja järkeäkin saa käyttää.

Vierailija
7/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsketään viettää lähipiirin kanssa niin ainoat, joita olen kuukausiin tavannut (kerran kahdessa viikossa), on lähikaupan väki. Heidänkö kanssaan pitäisi viettää? Tai itseasiassa sielläkään harvoin on kahta kertaa ollut sama henkilö kassalla, kun on kaikenlaisia kaupasta toiseen kiertäviä tuuraajia. Vieraita minun luonani kävi viimeksi 10 kuukautta sitten.

Vierailija
8/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin ja olen joulun vanhempieni kanssa koska vietän aikani suurimmaksi osaksi muutenkin heidän luona.

Vierailija
9/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen 50 v. sinkkusisko ei lähde 80 v. äitinsä luo. Asuvat noin 300 km päässä toisistaan, sisko arkisin töissä ja korona-alueella.

Vierailija
10/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eivät halua tavata jouluna koronan takia. Ovat yli 70-vuotiaita.

Vierailija
11/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei osaa vanhemmat käyttää skypejä, teamsseja..., ei ole älypuhelintakaan.  Jonkun pitäisi kädestä pitäen neuvoa ja useaan kertaan.

Vierailija
12/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syöt eineslaatikoita?

Vierailija
13/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin kissojen kanssa asuva aikuinen veljeni menee jouluksi  lapsuudenkotiinsa. Onhan se perheeksi laskettavissa.

Vierailija
14/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi syöt eineslaatikoita?

Ei yksinasuvalla ole motivaatiota kokata alusta alkaen vain itselleen :(

Ap

Vierailija
15/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko tulee viettämään joulua minun ja mieheni kanssa. Asutaan Uudellamaalla, niin ei tarvitse liikkua Uudenmaan ulko puolelle ja ei ole mitää muita kontakeja ollut. Sisko on myös karanteenissa nyt ennen joulua. Tiedän, että kaikilla ei ole tilaisuutta tähän. Toivottavasti Ap sinulla on silti mukava ja rauhallinen joulu!

Vierailija
16/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkeä saa käyttää. Yksin asuva voi aivan hyvin tavata rajatusti perheenjäseniään. Ideana on välttää isoja kokoontumisia ja matkustelua.

Vierailija
17/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae pizzaa, sushia, mistä nyt tykkäät. Tai tilaa noutoruokaa, oikein mieleistä. Vietä ilta mukavasti, syö hyvin, teet juuri sitä mistä tykkäät. Ei ole pakko olla ankeaa, vaikka yksin olisikin:)

Ei vaan, sinuna miettisin riskit. Oletko koronan riskialueella, pystytkö pitämään edes osittaista karanteenia ennen vanhempiesi tapaamista. Ovatko vanhempasi riskiryhmää. Miten matkustaisit, julkisella vai omalla autolla. Jos julkisella, niin pystytkö kulkemaan sellaiseen aikaan, ettei olisi niin ahdasta. Kuinka ahtaissa oloissa joulua viettäisitte, entä yöpyminen.  Nämä kaikki vaikuttavat.

Vierailija
18/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOOO , näinhän se on  ::SÄÄNNÖT ON MUITA VARTEN , EIHÄN SE MUA KOSKE !!!!!!!

Vierailija
19/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin sitten yksin. Ei se ole maailmanloppu että kantaa vastuunsa poikkeuksellisessa maailmantilanteessa. Meilläkin peruuntui iso ihana sukujoulu, jota kaikki olivat odottaneet. Ei sille vain minkään mahda. Soitellaan sitten videopuheluita ja muistellaan toivon mukaan ensi vuonna sitten miten kummallinen tämän vuoden joulu olikaan.

Vierailija
20/161 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin sitten yksin. Ei se ole maailmanloppu että kantaa vastuunsa poikkeuksellisessa maailmantilanteessa. Meilläkin peruuntui iso ihana sukujoulu, jota kaikki olivat odottaneet. Ei sille vain minkään mahda. Soitellaan sitten videopuheluita ja muistellaan toivon mukaan ensi vuonna sitten miten kummallinen tämän vuoden joulu olikaan.

Juuri näin!  Kyse on kuitenkin vain parista päivästä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi