Miksi tytöt menee sekaisin poikapoppareista, mutta pojat ei tyttöpoppareista?
Tytöt kiljuvat itkevät ja pyörtyvät, ei pojilta tule tyttöpoppareille kai samanlaista fanitusta. Miksi?
Kysyjä on nainen jota aihe kiinnostaa positiivisessa mielessä, ei naisia alaspäin painava naisvihaajamies. :)
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa vain ei ole sitä kulttuuria, täällä miehet kuuntelee iskelmää tai metallia. Japanissa on se kulttuuri missä nuoret naispopparit tanssii ja laulaa idolikisoissa ja yleisö on 95% keski-ikäisiä nörttimiehiä.
Ja yllättäin japanilaismiehillä maailman mittakaavassa super-alhainen testosteroni- ja korkea estrogeenitaso.
Olin nuoruudessani 80 - luvulla Dingon keikalla. Tyttöjä pyörtyili runsain mitoin , järjestysmiehet kantoivat heitä pois. Huuto ja kiljuminen oli aivan käsittämätöntä. Musiikkia en kuullut oikeastaan ollenkaan , kiljumista vaan ja pyörtyilyä. Ihan noin kamalaa menoa en ole muualla nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Olin nuoruudessani 80 - luvulla Dingon keikalla. Tyttöjä pyörtyili runsain mitoin , järjestysmiehet kantoivat heitä pois. Huuto ja kiljuminen oli aivan käsittämätöntä. Musiikkia en kuullut oikeastaan ollenkaan , kiljumista vaan ja pyörtyilyä. Ihan noin kamalaa menoa en ole muualla nähnyt.
Se on soidinmeno -juttu.
Nainen ajattelee että se mies joka on lavalla tai valkokankaalla on jotenkin parempi kuin se mies joka siinä vieressä seisoo tai istuu.
Homma ei toimi toisinpäin, sillä vaikka kuinka yli kuusikymppinen Madonna on kuuluisa ja rikas, niin ei hänelle ole nuoria miesbändäreitä.
Michelle Pfeiffer on kuuluisa ja rikas näyttelijätär mutta kun hän on yli kuusikymppinen niin homma ei toimi kuten näillä yli kuusikymmentä vuotiailla miestähdillä joilla on parikymmentä vuotta nuoremmat emännät.
Eli soidinmeno -juttu, se uros pääsee parittelemaan jolla on suurimmat sarvet tai hulppeimmat pyrstösulat.
Nykyään sarvet ja sulat ovat raha ja kuuluisuus - lähinnä raha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojat ei ala haaveilla mistään naimisiinmenoista tyttöpopparin kanssa kun tarpeeksi vaan kiljuu stagen äärellä. Poikia vaan hässittää tyttöpopparien muodot ja joka ilta ottavat rajusti tyttöpopparia talouspaperin ja mielikuvituksen voimalla.
Tuskin nuoret tytötkään vielä naimisiinmenosta haaveilee, ehkä lähinnä treffeistä... No toki varmaan seurustelusta myöskin. Uskon että jokainen poika mielellään seurustelisi tytön kanssa, joka on hänestä niin kaunis ja haluttava, että tuollaista illat puuhailee... + Niin suosittu ja muidenkin jätkien haluama...
Minä ainakin haaveilin jo nuorena pelkästä bändärimeiningistä. En todellakaan siitä, että olisin jonkun muusikon tyttöystävä. Haaveilin, että minä olisin juuri se, jonka hän valitsee petipuuhiin. Siis pelkkään vaakamamboon.
Olen kai muutenkin miesmäinen, koska en oikein välitä romanttisista elokuvistakaan. Vasta näin myöhemmällä iällä olen varta vasten pakottanut itseni niitä katsomaan ja joistakin jopa pitänyt. Bändärifantasiat kyllä elää vielä...
Suomessa miehet osaavat nimetä nimeltä kymmeniä po.rnotähtiä, ja fanittavat niitä. Salaa, mutta kuitenkin. Eivät ehkä kilju, mutta muna kädessä ääntelevät. Olen mieluummin nainen, ja fanitan muusikoita kuin istun tatti kädessä vessanpöntön kannella ja huhkin jollekin Stacy Boobstonille (nimi keksitty).
Olisikohan Robin yhtä suosittu jos niitä samoja biisejä olisi vetänyt joku samanlaisen äänen omaava lihava finninaama?
Jenni Vartiainen joskus sanoi että on hänelle miehet joskus heitelleet kalsareitaan :D
Vierailija kirjoitti:
... mä seinältä sut kiskoin, sä olit pelkkä narttu...
ai ei fanita?
No kyllähän Marilyn on varmaan aika monen pojan märkä unelma ollut. Pojat ei ehkä kiljua vaan ”itsensä uneen itkee ja onanoi”
No niin, naisviha vei tämänkin ketjun. Miesten hän pitäisi olla iloisia että tytöt fanittaa poikia, ainakin ne popparipojat ovat siitä varmasti iloisia.
Marcus ja Martinus ainakin ovat sanoneet, että on ihan tylsää jos keikalla eivät tytöt seuraa heitä joka paikkaan. Ovat suloisia poikia ja uskon että he oikeasti arvostavat fanejaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa miehet osaavat nimetä nimeltä kymmeniä po.rnotähtiä, ja fanittavat niitä. Salaa, mutta kuitenkin. Eivät ehkä kilju, mutta muna kädessä ääntelevät. Olen mieluummin nainen, ja fanitan muusikoita kuin istun tatti kädessä vessanpöntön kannella ja huhkin jollekin Stacy Boobstonille (nimi keksitty).
Tämä. Lautanyymit seuraa niitä p*rnotähtiä, tuntevat niitä nimeltä roppakaupalla ja noloimmat huutelevat, että ollaanko me mammat kateellisia jollekin nevöhööd pyllistelijälle, kun kaikki miehet sitä kuolaa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat helpommin tunteidensa vietävissä.
Mies
Jep, ja tästä todisteena mm. se, että miehet tekevät suurimman osan maailman väkivallanteoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ne sekoaa, mutta eivät tunnusta sitä julkisesti. R*** vat salaa himassa.
No, mutta, miksi eivät voi tunnustaa julkisesti kun kerran tytötkin voivat? ... 😊
Miehillä ja pojilla on paljon ahtaampi rooli yhteiskunnassa. Ei tuollainen ole pojilta yleisesti hyväksyttyä.
Niin. Yllättäen monet homot taas avoimesti fanittaa naispoppareita, madonnaa, britneytä, lady gagaa. Varmaan vähän eri syystä kylläkin kuin tytöt poikabändejä tai pojat jotka mielessään fantasioivat em....
Miehekästä on fanittaa rock- ja metallibändien jäseniä tai jotain lihaksikkaita äijänäyttelijöitä tai bodareita.
Ne poika -ja tyttöpopparit tekee molemmat samanlaista pas kamusaa josta pojat eivät diggaa vaikka mikä povipommi sitä esittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minulla seisoa pullottaa todella kovana ja suonikkaana kun näen ja kuulen näitä OOOHH!!!!! RRUISSK!!
SETÄ SPERMA
Miksi noita pissiksiä on katottu lähes 8 miljoonaa kertaa?
Koska joku Pena 52-vuotta on runkannu tälle 7 miljoonaa kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat helpommin tunteidensa vietävissä.
Mies
Jep, ja tästä todisteena mm. se, että miehet tekevät suurimman osan maailman väkivallanteoista.
Väkivaltaa voi käyttää ihan ilman tunteilua, kylmän laskelmoivasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tytöt fanittaa kiljumalla keikoilla, pojat fanittaa runkkaamalla tähtösten kuvalle yksin omassa huoneessaan. Ensin mainittu on sosiaalisesti hyväksyttyä.
Naiset on pilanneet monta keikkaa tuolla järjettömällä käytöksellä.
Beatles lopetti 1966 aktiivisen keikkailun kun eivät kuulleet edes omaa soittoaan fanien huutamisen takia. Japanissa vähän kunnioittavampaa ollut ainakin ennen vanhaan, biisejä kuunneltiin hiljaa ja vasta biisien välissä kunnon huutoaplodit.
Miehillä ja pojilla on paljon ahtaampi rooli yhteiskunnassa. Ei tuollainen ole pojilta yleisesti hyväksyttyä.