Mistä löytää fuckbuddy?
Eli miten/mistä olette löytäneet itsellenne ns. vakipanon? Kaikki tähän mennessä potentiaaliset (jollain tapaa kiinnostavat, jotka saavat hormonit hyrräämään) ovat osoittautuneet joko ongelmallisiksi tai sitten ovat sen tyyppisiä etteivät ko. järjestelyyn kykene.
en ole kiinnostunut itse mistään vakavammasta tunnesuhteesta. Kavereita löytyy sekä miehistä että naisista.
Kommentit (15)
Mullekin kelpais. Vakisuhdetta en halua.
Täältä löytyy siistiä herra seuraa ;)
Eikait siinä oikein muu auta kun etsiminen, että löytää tyypin jonka kanssa kemiat kohtaa, ja molemmilla sama agenda.
Tinder? Jos olet nainen, niin tuskin monikaan herra kieltäytyy, jos seksiä ehdotat. Ette käy koskaan treffeillä ja puhu liikaa henk koht asioista, vaan keskitätte vaan seksiin tapaamisenne.
alastonsuomi.com . Sieltä mä oon "tarjouksia" saanut ihan eri tavalla kun missään muualla.
Oma fuckgirl löyty sattumalta baarista. Ekan illan jälkee perus numeroiden vaihdot ja "Soitellaa. Moi moi.". Yllätys oli kieltämättä suuri ku flikka soittikin. On kyllä pari tapausta löytäny Alastomastakin.
Minusta kiinnostunut nainen selvitti yhteystietoni ja lähetti sähköpostia. Puolitoista vuotta ollaan tapailtu enemmän ja vähemmän salaa. Joka viikko löytyy yhteistä aikaa ja seksi on ihan parasta.
Kaupan hyllyjen välistä olisin saanut anteliaan fuckbuddyn tänään :D vahingossa katsahdin nuorta lyhyehköä nörttimiestä silmiin, tai no minulla on tapana joskus katsoa ihmisiä silmiin niinkuin muillakin ihmisillä on. Poika otti sen katseen ilmeisesti flirttinä ja tuli selän taakse hyllyjen väliin seisomaan. Siirtyi viereen ja huomasin kun vilkuili. En tod huomioinut mitenkään. Vaihdoin käytävää ja se seurasi perässä, menin kaupan vihannesosatolle takas ja se seuras sinnekin kyräilemään. Lopulta limuhyllyjen välissä vielä koitti silmätä. Oikeen käveli lähemmäs ja käännyin TAAS äkkiä pois, olisi varmaan lopulta tullut juttelemaan. Creeps.
Mä taas haluaisin löytää naispuolisen fuckbuddyn, mutta vielä ei oo ainakaan tinderissä onnistanut, vaikka pareja kertyykin. Olen siis itse nainen. Tyttöjen iskeminen on vaikeaa :D
Fuckbuddy on ruma nimi seurustelukumppanille. Miespuolisen fuckbuddyn nimi voisi oikeastaan olla 'fucker' koska mieshän se sen panemisen hoitaa.
-Mies 29v-
Luuletteko te vielä joskus kelpaavanne vakavaan suhteeseen? Ai niin, ettehän te mitään "vakavaa" halua. No ei sit mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 23:39"]Luuletteko te vielä joskus kelpaavanne vakavaan suhteeseen? Ai niin, ettehän te mitään "vakavaa" halua. No ei sit mitään.
[/quote]
Mikseivät kelpaisi? Pilaako seksi mielestäsi ihmisen?
Ootko mies vai nainen?