Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sellaisella ihmisellä korkea moraali joka äänestää itseään koskevassa LUOTTAMUS-äänestyksessä itsensä puolesta?

Vierailija
16.12.2020 |

Keskustelua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseluottamus on korkealla, Pekka Haavisto luottaa Pekka Haavistoon. Tyypillinen narsku.

Vierailija
2/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei edes itse luota itseensä niin jo huonosti asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee tutkintaan. Perustuslain vastaista kansanedustajan äänestää omasta luottamuksesta eduskunnassa eli taas rikos. Tämä hallitus kieltää tiedetulokset, esim maskiasia, ja hyväksyy oman hallinnon rikokset.

Tiedevastainen rikollishallitus. Olisi lehdistöllä ihan samat syyt moittia kuin mistä Trumpin syytettiin, jostain syystä samoista rikoksista ei haluta tyttöhallitusta syyttää!

Vierailija
4/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee tutkintaan. Perustuslain vastaista kansanedustajan äänestää omasta luottamuksesta eduskunnassa eli taas rikos. Tämä hallitus kieltää tiedetulokset, esim maskiasia, ja hyväksyy oman hallinnon rikokset.

Tiedevastainen rikollishallitus. Olisi lehdistöllä ihan samat syyt moittia kuin mistä Trumpin syytettiin, jostain syystä samoista rikoksista ei haluta tyttöhallitusta syyttää!

Ei mene tutkintaan koska kansanedustajien perustuslain noudattamista ei valvo poliisi, syyttäjälaitos tai oikeuslaitos vaan kansanedustajat itse.

Vierailija
5/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen Trumppi toi Haavisto

Vierailija
6/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei edes itse luota itseensä niin jo huonosti asiat.

Jos pelottaa niin paljon ettei saa toisilta tarpeeksi luottamusta että pitää itse äänestää itsestäänselvyyttä niin ei ne asiat kovin kummoisesti ole silloinkaan.

Vierailija
7/7 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetunto kunnossa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan