Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kysyy: Mitä jos poikaystäväsi läimisi poskiasi vetelällä mulkulla?

Vierailija
08.05.2014 |

Alatko ottamaan heti suihin ahnaasti, vai suututko? Ei mulla muuta.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:48"]

Kostuminen ei näy kunnolla tai ei ollenkaan. Pientä punotusta ja häpyhuulten avautumista voi kyllä nähdä mutta tämäkin lienee aika yksilöllistä. Jos nainen on karvainen ja alapään malli nykerömäinen ja lättänä, niin aika vaikea sanoa. Eli edelleenkin miehet ovat voineet kuvitella naisen kiihottuvan roikkuvasta peniksestä, koska eivät miehetkään tarkista naisen kiihottuneisuutta alapäästä ennen kuin kiihottuvat. 

-Mies 29v-

[/quote]

Väitteesi on ilmeisesti, että koska miehiä kiihottaa (mielestäsi aina?) pillun näkeminen, niin he olettavat, että naisia kiihottaa aina miehen vehkeen näkeminen?

Sinuako sitten kiihottaisi, jos saisit yllättäen, läiskähtäen ja kysymättä pillun naamallesi? Sehän tässä se analogia on, ei roikkuvan vehkeen näkeminen. Lisäksi useimmat normaalit aikuiset tajuavat, että eri ihmisiä kiihottavat eri asiat,eikä kaikkea voi peilata omien mieltymysten kautta. 

Vierailija
2/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiihottavaa aina välillä. Ei todellakaan aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tuon tyyppistä leikkisää hölmöilyä. Eli ihan jees jos molemmat on "mukana juonessa". Muussa tilanteessa kokisin alentavana.

Vierailija
4/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:39"]

Löisin takaisin niin että tuntuu. Ei minua tarvitse läimiä yhtään minnekään.

[/quote]

Etkö voisi läimiä miestä naamaan vaikka tisseilläsi?

En voi, koska olen lauta.

Vierailija
5/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:48"]Reagtioni riippuisi hyvin paljon siitä missä tämä ko.läimiminen tapahtuisi. Kotona vai kassajonossa....

Se on reaktio, ei reagtio. Vitun WT.

Vierailija
6/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee mitään. Jatkan normaalisti omia hommiani niin kuin aina.

Vierailija
7/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin letkun solmuun!

Vierailija
8/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:39"]

[/quote]

Etkö voisi läimiä miestä naamaan vaikka tisseilläsi?

Vierailija
10/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että laulaa samalla huuhaa Innasen levyä: "saat multa kympillä kyrpää"

Vierailija
11/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin suihin nams nams nams... samalla työntäsin sormea perseeseen ja kaataisin tilaisuuden tullen miehen pitkälleen ja nuolisin persereikää välillä sormella runkaten. Välillä kiusaisin sormella peppureikää ja upottaisin tässä tilanteessa jo seisovan kullin syvälle kurkun uumeniin ja aloittaisin nielemisliikkeen ;)

Vierailija
12/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emh.. mielummin vaikka sitten sillä kovalla mulkulla läimisi poskiin. Löysä mulkku nyt vaan on niin meh ja ällön tuntuinen suussa.

Vierailija
13/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se olisi siinä vaiheessa enää veltto...

Vierailija
14/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti lähinnä pyörittelisin silmiä tai tarttuisin hellästi kiinni ja uhkaisin vääntää solmuun. Ei kiihota eikä suututa.

Vierailija
15/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagtioni riippuisi hyvin paljon siitä missä tämä ko.läimiminen tapahtuisi. Kotona vai kassajonossa....

Vierailija
16/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi enää mun poikaystävä sen jälkeen. Eikä sillä mulkullakaan enää tekisi mitään sen jälkeen jos noin mulle tekisi.

Vierailija
17/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi kiihottunut niin tuskin olisi löysä, löysä penis ei minuakaan erityisemmin kiihota... Mutta jos on osa esileikkiä ni mikäs siinä. Jos ei kerro minulle että moinen ajatuksena kiihottaa ja haluaisi tehdä niin (olen suhteellisen avoin kokeiluille kunhan ei nyrkkiään minuun halua tunkea) saisi ainakin kerran niin tehdä, jatko varmaan riippuisi siitä millainen kokemus se oli. Jos tulisi vaan ilmoittamatta läimimään niin en tykkäisi.

Vierailija
18/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:42"]

Ottaisin suihin nams nams nams... samalla työntäsin sormea perseeseen ja kaataisin tilaisuuden tullen miehen pitkälleen ja nuolisin persereikää välillä sormella runkaten. Välillä kiusaisin sormella peppureikää ja upottaisin tässä tilanteessa jo seisovan kullin syvälle kurkun uumeniin ja aloittaisin nielemisliikkeen ;)

[/quote]

Taidat olla mies. Irstas homomies.

Vierailija
19/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan puraisisin... :)

Vierailija
20/37 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomista, ällöttävää ja epäkiihottavaa. En alkaisi imeä. En todellakaan halua, että minua läimitään naamaan yhtään millään. Ylipäätään en tajua, miksi miehet kuvittelevat, että se löysä mulkku on jotenkin kiihottava. Ei ole. Kovana sitten toinen tarina, mutta jos siihen kovettumiseen haluaa minulta jotain apua niin heiluttelu ja läimiminen EI ole oikea strategia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä