Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asioita ihailet toisten ihmisten ulkonäössä?

Vierailija
08.05.2014 |

Siroja kasvonpiirteitä

Kissamaisia silmiä

Hymykuopat

Pitkät hoikat sääret

Tiimalasivartalo

→ Nää kaikki multa iteltä puuttuu. :`(

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavaa penistä.

Vierailija
22/28 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopusuhtaista vartalonmuotoa, heleää ihoa, kaunista hammasrivistöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista yleistä huoliteltua ja ylvästä ulkoasua, meikit, hiukset ja vaatteet siististi kohdillaan. Tällaisia naisia näen aina kaupungilla, enkä tiedä miten ne sen tekevät. Vaikka itse puunaisin itseäni miten tahansa, näytän aina todella homssuiselta. Tukka hapsottaa, meikki sulaa ja suttaantuu, vaatteet näyttävät kurppaisilta...

Vierailija
24/28 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisia hampaita, kaunista hymyä (itselläni näkyy ien ylhäällä kun hymyilen), paksuja ja suoria hiuksia (mulla paksut ja kiharat), hyväkuntoista ihoa, sopivan muodokasta kroppaa (itse ylipainoinen). Kyllä näitä löytyy. Laihdutettua aina saan, mutta loput ovat saavuttamattomissa. Toki hiuksia voi suoristaa ja suoristankin, mutta päivän mittaan ne kihartuu, hampaita voi valkaista mutta eihän nekään kauaa valkoisina pysy.

Vierailija
25/28 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihailen luontaista reippautta tai pitäisikö sanoa energisyyttä kun itse olen niin vetelä. Turha väittää ettei se ole ulkonäköasia, koska se on ja vaikuttaa koko olemukseen.

Vierailija
26/28 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorat ja hyvinhoidetut hampaat.

Vierailija
27/28 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vain on tyylisilmää. Veljeni vaimo on tällainen. Vaikka hän ei ole mikään huippumalli, vaan tavallinen tallaaja, niin hän aina osaa löytää itselle sopivimmat vaatteet. Voi kun itsekin löytäisin oman tyylini.

Vierailija
28/28 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nenä. Vihaan nenääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan