Mitä asioita ihailet toisten ihmisten ulkonäössä?
Siroja kasvonpiirteitä
Kissamaisia silmiä
Hymykuopat
Pitkät hoikat sääret
Tiimalasivartalo
→ Nää kaikki multa iteltä puuttuu. :`(
Kommentit (28)
-Suht tummia ja tuuheita kulmakarvoja, jotka on kauniin muotoiset vähällä nyppimisellä.
-Hyväkuntoisia, sileitä ja paksuja hiuksia.
-Ympäri vuoden hieman päivettyneen väristä ihoa.
Iteltä kyllä löytyy esim. paksut hiukset muttei ne ole kovin sileät jne. eli montaa noista olen itse melkein, mutten kuitenkaan.
Molemmissa sukupuolissa pituutta ja hyvää kroppaa. Naisissa kauniita ja pitkiä aitoja hiuksia.
Naisilla erottuvat lihakset. En tarkoita kehonrakentajia.
En itse jaksa treenata, joten täytyy vaan kadehtia.
Pitkiä jalkoja ja mallimaisen siroa vartalon luustoa.
Suoraa ja pitkää nenää (itse olen töpselinokka), pientä / keskikokoista päätä (mulla on hatun koko 60), treenattua vatsaa (mulla Michelin-renkaat). Pitkät jalat on myös kauniit, nimimerkki persjalkainen Savosta.
Silmät on sielun peili, lämmin ja lempeä katse säväyttää aina positiivisella tavalla.
Kauniita hiuksia, monenlaisia. Voi olla pitkät tai lyhyet, tummat tai vaaleat, kunhan ovat hyväkuntoiset ja sopivat kantajalleen. Vihreitä silmiä, kauniita kulmakarvoja ja ripsiä (sekä miehellä että naisella). Tyylikkyyttä jota sitäkin voi olla monenlaista.
Ihailen kauniita erikoisen värisiä silmiä ja sitä että silmien, hiusten ja ihon värit sointuvat jotenkin erikoisella tavalla yhteen. Lisäksi hyvää ryhtiä ja kaunista liikkumistapaa. Minusta ohuet huulet ovat kauniit.
Kauniit kasvot ja hoikka vartalo eli ne mitkä itseltä puuttuu
Pitkiä paksuja luonnostaan todella vaaleita hiuksia.
Itsevarmuutta, silloin ei niin kauniskin näyttää hyvältä!
Ihoa. Mun iho on kauhea, lapsesta asti ihottumaaa vaihtelevissa paikoissa. Kaikki jotka voi pitää esim selästä auki olevaa toppia on musta superkaunottaria.
Toinen on pitkät sääret!
Kaunis sellainen kuultava iho, paksut kauniit kiiltävät hiukset (ei värjätyt), valkoiset hyväkuntoiset hampaat, ja kirkkaat silmät.
Mun silmissä noi ominaisuudet tekee kenestä vaan kauniin, en niinkään välitä muista ominaisuuksista, kasvonpiirteistä, vartalon mallista, meikin määrästä yms.
Voi olla lyhyt persjalkainen ja pottunokkainen yms, mutta jos sulla on kaunis iho, hyvät hampaat, kauniit hiukset ja kirkkaat silmät, pidän sua silti tosi kauniina.
Suoria hampaita, paksua tukkaa ja sileää ihoa, litteää vatsaa ja pitkiä sääriä. Nämä kaikki puuttuu multa. En ymmärrä, miksi mua silti kauniiksikin väitetään.
Paksu kihara tukka, valkoiset hampaat ja hammashymy.
Erityisesti kuitenkin LITTANA vatsa, se on jotain mihin näillä geeneillä (ja elämäntavoilla:D) tuskin ikinä pääsen!
Sitä että osaa näyttää meikittä niin kauniilta. Ehkäpä luonnonkauniita ihmisiä on vastaukseni..
Ihailen myös kauniin muotoisia ja aitoja (ei piirrettyjä) kulmakarvoja.