Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapseton ei onnittele, kun toinen lapseton raskautuu?

Vierailija
08.05.2014 |

Saman tien olet yhteisön ulkopuolella, kun testiin tulee plussa. 

Surettaa. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:45"]

Minä jotenkin aina häkellyn siitä, että jotkut tosiaan haluavat ihan vapaaehtoisesti tulla raskaaksi ja synnyttää lapsen. Mielessä saattaa myös välähtää ajatus siitä, että olen vaarassa menettää jälleen yhden kaverin mammalandiaan. Mutta jos osaan varautua ilmoitukseen, onnittelen toki kohteliaasti.

[/quote]

Kerran möläytin raskausuutiseen: "Ai tarkoituksella?" :D Toisaalta ihan asiallista kysyä, jos ei tunne toisen taustoja. Itse en tosiaankaan haluaisi mitään onnitteluja, jos jotenkin tulisinkin raskaaksi ja ottaisin asian puheeksi ystäväni kanssa.

Vierailija
22/27 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota tule kyllä onniteltua. Jos asia tulee puheeksi, niin voin sanoa, että hienoa. Mutta miksi onnitella. Onnittelen sitten kun lapsi syntyy. Ja vielä enemmän onnitteluja saa isä ja äiti, kun lapsi on aikuinen ja hyvä veronmaksaja. Siinä sitä on onnittelun aihetta kun kasvatus on mennyt hienosti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän näilläkin aloituksilla haetaan? Ilkeyden ja vahingonilon maksimointia ilmeisesti? Kyllä nyt hykerryttää ja ai että ne lapsettomat on nyt niin kateellisia ja katkeria, etteivät edes onnitella voi. No huvinsa kullakin.

Vierailija
24/27 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiminlöit ehkäisyn käytön.

Tässä mitalisi.

Vierailija
25/27 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:47"]

Muistitko itse onnitella, kun tälle ihmiselle sattui jotain mahtavaa? Kaikki eivät myöskään pidä onnittelemisen arvoisena sitä, että nussimisen seurauksena kaksi solua on löytäneet toisensa onnistuneesti ja pysytelleet toistaiseksi naisen sisuskaluissa.

[/quote]

Miten sun vastauksestasi loistaa jokin katkeruus. Ei voi sille mitään.

Vierailija
26/27 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:47"]

Muistitko itse onnitella, kun tälle ihmiselle sattui jotain mahtavaa? Kaikki eivät myöskään pidä onnittelemisen arvoisena sitä, että nussimisen seurauksena kaksi solua on löytäneet toisensa onnistuneesti ja pysytelleet toistaiseksi naisen sisuskaluissa.

[/quote]

Miten sun vastauksestasi loistaa jokin katkeruus. Ei voi sille mitään.

[/quote]

Hihhiih! Ei se ole katkeruutta, ennemminkin ehkä ärtymystä ap:n kaltaisia minäminäminä-ihmisiä kohtaan. "Miksei minua huomioitu enemmän? Miksen minä saa kultaa ja kunniaa?? Buuhuu!" 

Vierailija
27/27 |
08.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei?

Onnittelin kaveria joka tuli raskaaksi ivf-hoidon toisesta pas:sista 7 vuoden yrityksen jälkeen. Onnittelin myös kaveria joka tuli 2v luomuyrityksen ja keskenmenojen jälkeen raskaaksi hiljattain. Ymmärrän heidän tuskansa ja he jos ketkä ansaitsee onnittelut!

Toki pelkään myös sitä ystävän menettämistä :( Ollaan oltu tukena toisillemme kun ollaan oltu ne lapsettomat tässä kaveripiirissä. Perheellisten ja sellaisten kanssa ketkä eivät ole edes harkinneet lapsia vielä tämän ikäisenä en ole yhtä läheinen. Tiedän ettei se lapsettomuuskokemus heiltä pois lähde, mutta tavallaan pelkään heidän unohtumistaan "mammalaan". Noh aika näyttää miten käy. :)