Miksi toisia kehutaan ja kannustetaan kaikkialla ja toisia ei?
Hemmetti, että surettaa. Ja ihan alkuun, jos olet sitä mieltä että ketään ei tarvitse erikseen kannustaa eikä kehua, niin mene pois. En jaksa enää yhtään lukea sellaista että "miksi pitäisi". Sen sijaan, voisin kysyä että miksi ei?
Minä en ole KOSKAAN saanut kehua esim. äitiydestäni keneltäkään. Enkä juuri lapsistanikaan. Kukaan ulkopuolinen ei ole tullut sanomaan lapsistani mitään, ei tosin mitään pahaa mutta ei hyvääkään. Meidän kodista ei koskaan sanota mitään, eikä minusta. En ole nätti, enkä mitään. Minä vain olen.
Opiskelussa sentään opettaja kommentoi että sehän meni ihan hyvin. Ihan? Sain täydet pisteet.
Ja seuraava kritiikki, että millainen itse olen. Ihan tavallinen, sanon kivoista asioista ihmisille, kannustan että kyllä sinä osaat/jaksat/pystyt/kyllä se siitä.
Facebookissakaan en saa tykkäyksiä, en kommentteja... ja kyllä kommentoin muille. Tänään laitoin uuden kuvan pitkästä aikaa, olen siinä mielestäni nätti. Arvatkaa monta kommentia, monta tykkäystä? Ei yhtään :(
Kommentit (22)
Olen huomannut saman. Yhdellä kurssilla kaikkien piti suorittaa joku simppeli juttu, ja opettaja valvoi vieressä, muille sanottiin hyvä, mun kohdalla sanottiin ok! OK! Huhhuh. Sain myös palautetta toisessa tehtävässä että olen epävarma, liian kiltti.
Somehuomiotakaan ei juuri tule. En vain ole suosittu. Tavallaan kyllä ihan sama. Olen oman tien kulkija, enkä mene massan mukana ellei huvita. Eli en vaikka hehkuta mitään Vain Elämää jos se ei kiinnosta. Jos nyt en haukukaan. Esimerkki on aika yksinkertainen, mutta havainnollistava.
En pidä huomiosta livenä, ja sen varmaan aistii. Ja kai minä aika epävarma välillä olenkin. En koskaan ole mikään huippusuorittaja ollutkaan, mutta tosiaan hiljaista ei ehkä niin kehuta, välittömiä sosiaalisia ihmisiä kehutaan koska he antavat kehujalle jotain takaisin, peilaavat käytöstä, ja siitä tykätään. Ehkä jotain tuollaista.
Tämä on täysin totta!! Mä en jaksa yhtään mitään paskanjauhantaa eikä mulla ole paljon tuttuja. Joskus harmittaa, mutta sitten taas kun yritän sosiaalistua, niin huomaan kuinka ärsyttävän teennäistä suurin osa kanssakäymisestä on, enkä jaksa vaivautua... 😂