Pika-apua! Miten chromecastin saa toimimaan Yle Areenassa?
Latasin yle areena sovelluksen mutta en löydä mistää sitä chromecast kuvaketta. Miten saatte katsottua areenaa??
-_-
Kommentit (25)
On wifi päällä joo. En vaan löydä jitain kuvaketta mitä pitäis klikata.. missä sen pitäisi oikein olla..
Toimiiko muilla suoratoistopalveluilla? Samalla tavalla se kaikissa toimii.
Kannattaa käynnistää Chromecast uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
On wifi päällä joo. En vaan löydä jitain kuvaketta mitä pitäis klikata.. missä sen pitäisi oikein olla..
Oikeassa yläkulmassa.
Ihan samalla tavalla se toimii kuin muutkin. Itsellä joskus käy niin että wifi yhteys menee syystä tai tosiesta. Boottaa reititin ja käytä chromecastin virtapiuha irti.
Joo siis chrome cast on aktiivisena telkkarin ruudulla (se perus taustakuva siinä pyörii) en vaan nyt saa könnykältä ohjelmia sinne kun ohjeissa neuvotaan painamaan kuvaketta mutta ei mulle tule semmoista mistään.. äh..
Tulee siihen kuvaruutuun oikealle ylänurkkaan.
Kännykässä sovellus? Kokeile näpätä wifi pois päältä ja takaisin päälle.
Minulla auttaa tuo jos ei kuvake näy.
Vierailija kirjoitti:
Joo siis chrome cast on aktiivisena telkkarin ruudulla (se perus taustakuva siinä pyörii) en vaan nyt saa könnykältä ohjelmia sinne kun ohjeissa neuvotaan painamaan kuvaketta mutta ei mulle tule semmoista mistään.. äh..
KÄYNNISTÄ CHROMECAST UUDELLEEN ottamalla virta pois.
Chromecast on todella epäluotettavasti toimiva vekotin, joskus se toimii, joskus taas ei. Hommaa kierrätyskeskuksesta älytelkkari, pienet eivät ole kalliita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KÄYNNISTÄ CHROMECAST UUDELLEEN ottamalla virta pois.
Okei! Koitan.
Vierailija kirjoitti:
Chromecast on todella epäluotettavasti toimiva vekotin, joskus se toimii, joskus taas ei. Hommaa kierrätyskeskuksesta älytelkkari, pienet eivät ole kalliita.
Älyteeveissäkään ei kaikki suoratoistopalvelut toimi, varsinkaan vanhemmissa malleissa.
Hitsi oon jotenkin tyhmä kun en tajua tätä. Voisinpa laittaa kuvan teille. Mun selaimessa ei missään kohtaa Yle Areenaa katsoessani niin näy sitä kuvaketta...
Vierailija kirjoitti:
Hitsi oon jotenkin tyhmä kun en tajua tätä. Voisinpa laittaa kuvan teille. Mun selaimessa ei missään kohtaa Yle Areenaa katsoessani niin näy sitä kuvaketta...
Selaimessa? Käytä Yleareena appia.
Joo, joko Cromen käynnistys uudelleen(irrota piuha) tai kännyn sitten jos ei auta niin kännyn käynnistys uudelleen. Näin on mulla saanut yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Wifi-yhteydessä häikkää?
Oletko kokeillut jollain muulla esim. mtv3 että toimiiko?
Valitse padin asetuksista yle appi ha katso onko lähiverkko päällä
Mulla tuo ios astuksista muutettava Yle Areenan - lähiverkko vipu piti laittaa päälle, ni tuli Chromecast ikoni näkyville.
Onko wifi päällä?