166cm ja 59kg - muiden mittoja?
Mulla mitat:
rinta 95cm
vyötärö 79cm
lantio 89cm
reisi 47cm
Ärsyttää, että ylävartalo on niin "tukeva" ja olen todella rinnakas. Alavartalo on sitten sluikumpi. Pitänee vaan vielä laihtua, jotta alkaisi ylävartalostakin sentit katoamaan. Samoin tuo vyötärönympärys ärsyttää, kaikki läski on viimeisenä aina vyötäröllä... :/
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:59"]
Mulle nää mitat ei sano yhtään mitään. Olen pari kertaa mitannu jonkin kohdan kehostani vaatetilausta tehdessä, mutta unohtanut senkin lukeman saman tien. Ihme homma, miten jotkut mittaa senttejä vartalostaan... Tiedän vain, että olen n. 169cm pitkä ja n. 61kg painava. Tai olin ainakin sillon pari viikkoa sitten, kun viimeksi kävin vaa`alla.
[/quote]
Mittasin kun aloin käymään salilla ja mittasin joku aika sitten verratakseni niitä niin muistan edelleen.
Tuolla oli jotenkin lohdullisempia mittoja, ihan jopa YLI SEITKYT toi vyötärön leveys, täällä hemmetti kaikki jotain 55 suunnilleen.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:04"]
Mulle nää mitat ei sano yhtään mitään. Olen pari kertaa mitannu jonkin kohdan kehostani vaatetilausta tehdessä, mutta unohtanut senkin lukeman saman tien. Ihme homma, miten jotkut mittaa senttejä vartalostaan... Tiedän vain, että olen n. 169cm pitkä ja n. 61kg painava. Tai olin ainakin sillon pari viikkoa sitten, kun viimeksi kävin vaa`alla.
[/quote]
Mittasin kun aloin käymään salilla ja mittasin joku aika sitten verratakseni niitä niin muistan edelleen.
[/quote]
Niin tietysti, hyvähän niitä on mitata jos on joku painonpudotus tai lihasmassan kehittäminen mielessä. Silloin mitat varmaan on hyvä seurantakeino ja kannustin :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 15:04"]
[/quote]
[/quote]
Niin tietysti, hyvähän niitä on mitata jos on joku painonpudotus tai lihasmassan kehittäminen mielessä. Silloin mitat varmaan on hyvä seurantakeino ja kannustin :)
[/quote]
Helpompi verrata sentteihin kuin kiloihin. Niitä on tullut joku 7lisää parissa vuodessa ja hetkittäin tulee läskifiilis. Sitten kun mittaa ja huomaa että vyötärönympärys pysynyt samana tai pienentynyt, haba kasvanut yms niin lohduttaa :D
158 ja 71 kg, ruma, huono äiti ja kaikinpuolin epäonnistunut. Pitäis varmaan kuolla pois.
160cm 55kg. En jaksa muuten itseäni mittailla, tiedän näyttäväni hyvältä. :)
165cm ja 63kg
ry 92cm
vyötärö 67cm
lantio 98cm
reisi 49cm
hauis 26cm
pohje 34cm
nilkka 21cm
ranne 16cm
kuppikoko 75C
Mitäs sitten vielä mittaisi?