166cm ja 59kg - muiden mittoja?
Mulla mitat:
rinta 95cm
vyötärö 79cm
lantio 89cm
reisi 47cm
Ärsyttää, että ylävartalo on niin "tukeva" ja olen todella rinnakas. Alavartalo on sitten sluikumpi. Pitänee vaan vielä laihtua, jotta alkaisi ylävartalostakin sentit katoamaan. Samoin tuo vyötärönympärys ärsyttää, kaikki läski on viimeisenä aina vyötäröllä... :/
Kommentit (90)
Voi teitä lampaita :) Kaikki te yritätte tiputtaa vielä sen 5kg, eikö niin? Ja muoti-, vaate-, ja laihdutusteollisuus kiittää.
Onnellisuus omassa kehossa kaunistaa eniten!
T. Kaunis 167cm / 70kg / 100-85-110 päärynävartalo :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:22"]
Voi teitä lampaita :) Kaikki te yritätte tiputtaa vielä sen 5kg, eikö niin? Ja muoti-, vaate-, ja laihdutusteollisuus kiittää.
Onnellisuus omassa kehossa kaunistaa eniten!
T. Kaunis 167cm / 70kg / 100-85-110 päärynävartalo :)
[/quote]
Suurin osa täällä on listannut mittojaan, eikä puhunut mitään laihduttamisesta. Onko hoikka ihminen automaattisesti vaateteollisuuden lammas?
Mun mielestäni terve kroppa on kaikista kaunein ja onnellisin. Painoindeksin ja painon sijaan on ihan fiksua katsoa nimenomaan vyötärönympärystä, ettei riskirajat pauku ja sen kauniin kropan tulevaisuus ole sydän- ja verisuonitautien sekä kakkostyypin diabeteksen runtelema. Mutta meillä on tietty erilaisia prioriteetteja kaikilla. Toivoisin, ettei itsestään terveyden takia huolta pitäviä leimattaisi aina absurdin perustein pinnallisiksi ja aivopestyiksi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 12:09"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:56"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:52"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:51"]
167cm ja 59kg,
olen todella urheilullinen, eikä mielestäni kehostani löydy juurikaan ylimääräistä
mitat muistaakseni 84-61-93
[/quote]
Tisseihin vähän lisää niin olisit ok.
M31
[/quote]
Penikseen vähän lisää mittaa, niin säkin olisit ok.
N25
[/quote]
Penikseni on 19 cm. Ilmeisesti siis 99% miehistä ei ole ok, sillä aika harvalla on 19 cm + "vähän lisää mittaa". Aika kovat kriteerit sinulla.
[/quote]
Mä tosin vähän luulen, että kaikilla miehillä on väh. 20 cm pitkä penis, jos he raportoivat sen koosta anonyyminä netissä.
[/quote]
Pointti oli siinä, että typerä lehmä halusi penikseen lisää mittaa tietämättä, millainen penis on.
[/quote]
"Typerä lehmä". Oletpas sinä ihana ja naisista kauniisti puhuva tyyppi. Varsinainen lottovoitto kenelle tahansa, ihan peniksen pituudesta riippumatta. Lahja koko naiskunnalle, sanoihin.
Ihan vain tiedoksi, ettei se "typerä lehmä" tiedä edelleenkään millaisesta peniksestä on kyse. Sillä on vain luotettava anonyymiraportti asiasta, jotka yksikään mies ei missään olosuhteissa varmasti näissä oloissa paisuttelisi.
[/quote]
Ei tiedäkään. Miksi siis alkoi jauhaa peniksen pituudesta alunperinkään?
Arvoisa herra "ainakin 19 cm", en saa lainattua viestiäsi, joten vastaan tähän.
Ehkä peniksen pituus tuotiin esiin, koska sinä aloit ylimielisesti arvostella toisen naisen tissien kokoa ketjussa, jonka pointti ei ollut tissien koon arvostelu? Tai yleensäkään kenenkään kropan haukkuminen. Tissien koko on asia, jolle ei voi mitään ja siitä huomauttelu on moukkamaista ja typerää. Tuollaisen ironisen penishuomautuksen pointti lienee osoittaa alkuperäiselle arvostelijalle, kuinka idioottimaista on huomautella muille sellaisista fyysisistä ominaisuuksista, joille ei mahda mitään.
Mutta sinun seuraavia viestejäsi seuranneena ymmärrän täysin, miksi alkuperäisen peniskommentin heittäneen tyypin pointti on mennyt sinulta onnellisesti ohi. Ehkä mentaalinen kapasiteettisi riittää tosiaan vain naisten tissien pienuuden arvosteluun, naisten haukkumiseen "tyhmiksi lehmiksi" ja omien vehkeidesi mittaamisen.
Pituus 163cm paino 61kg
Rinnanympärys 92cm
Vyötärö 68cm
Pehva/lantio 97cm
Reiden puoliväli 52cm
Pohkeen ympärys 35cm
Hauiksen ympärys 30cm
Liivikoko 70D
Mua alkoi ahdistaan kun luen näitä. :( Oon pitänyt itseäni ihan sopusuhtasena, mutta nyt tuntuu, että oon ihan plösö. Tuntuu, että jokaisen mittoihin saa omalla kohdalla lisätä 5-10cm. Ei olis pitänyt avata koko hemmetin keskustelua. Kyllä on hoikkia ihmisiä palsta täynnä.
N23 166/60
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:54"]
Mistä kohtaa te ton reisimitan oikein otatte? Kuulostaa naurettavan pieniltä lukemilta.
[/quote]
Mä otin ainakin yläreiden paksuimmasta kohdasta. Muista en tiedä.
Terv. nro 8
[/quote]
Eihän 70 cm ole mitenkään pieni vyötärö! Kokomitoituksessa se on koko 38, eli M.
[/quote]
Oma vyötäröni on navan yläpuolelta jotain 76 cm, koko 36 on silti usiemmiten sopivin, usein housuihinkin kuitenkin jää takamuksen yläpuolelle tyhjää.
160/48. Silti löytyy vatsaa, tai kai se lähinnä on lasten jälkeen jäänyttä löysää nahkaa..ekan lapsen jälkeen sain painon tippumaan kyllä 45kg...
174cm 59kg, vartalonmuoto roikkuva
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:58"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:54"]
Mistä kohtaa te ton reisimitan oikein otatte? Kuulostaa naurettavan pieniltä lukemilta.
[/quote]
Mä otin ainakin yläreiden paksuimmasta kohdasta. Muista en tiedä.
Terv. nro 8
[/quote]
Eihän 70 cm ole mitenkään pieni vyötärö! Kokomitoituksessa se on koko 38, eli M.
[/quote]
Oma vyötäröni on navan yläpuolelta jotain 76 cm, koko 36 on silti usiemmiten sopivin, usein housuihinkin kuitenkin jää takamuksen yläpuolelle tyhjää.
[/quote]
Sitten sinä joko käytät sellaisia vaatteita, joiden mitoitus on reilu tai et käytä vaatteita, jotka on tarkoitettu istumaan napakasti vyötärön kohdalta, vaan laskeutuvat esimerkiksi lantiolle.
Tsekkasin nopeasti isoimpien ketjujen taulukot. Zaran koon 38 vyötärömitta on 70 cm ja Hennesin 72 cm. Pienemmissä ja laadukkaimmissa merkeissä on yleensä sama homma sen kanssa, että pohjoismaissa on suuremmat koot kuin etelässä. Pienemmillä ja laadukkaimmilla merkeillä kokotaulukot noudattavat aika pitkälti samoja mittoja. Vaatekohtaista variaatiota löytyy toki myös.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 13:22"] Voi teitä lampaita :) Kaikki te yritätte tiputtaa vielä sen 5kg, eikö niin? Ja muoti-, vaate-, ja laihdutusteollisuus kiittää. Onnellisuus omassa kehossa kaunistaa eniten!T. Kaunis 167cm / 70kg / 100-85-110 päärynävartalo :)[/quote]
Kyllä, aion laihduttaa vielä 5 kg ja kuntoilen lähes päivittäin. Teen tämän vain ja ainoastaan ITSENI takia, en vaateteollisuuden!
165/58
163cm, paino ehkä 56kg. Mitat 90-62-90. Pitäis siis varmaan kadottaa se 2cm vyötäröltä :D Ihan tyytyväinen olen, lihasta löytyy ja silleen :)
165cm, 73kg. 22v, lapseton, vartalonmalli tiimalasi.
Rinnanympärys 107cm
Vyötärö 84cm
Lantionympärys 103cm
Reiden paksuin kohta 62 cm
Pohkeen paksuin kohta 37cm
Hauiksen ympärys 30,5cm
Liivikoko 85F
Ylipainonen olen joo, paino on vuoden aikana jojoillu väliä 68-74kg, nyt lähteny taas alaspäin, toivottavasti pysyvästi. Moni kyl sanoo et näytän normaalipainoselle, mut sehä johtuu ihan vaan siit et eniten rasvaa kerääntynyt pehvaan ja tisseihin. Kyllä mulla silti turhan paljon on vyötärölläkin.
Missä kaikki normaalipainoiset muijat on?
Mun nainen on 167/85 ja liivikoko on D85, muita en ole mitannut.
Uskomattoman seksikäs pakkaus.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:46"]
168/51
rinnanympärys 80 cm
vyötärlnympärys 58 cm
lantionympärys 92 cm
reidenympärys 49 cm
Minulla on siis päinvastainen ongelma kuin aloittajalla. Ei yhtään tissejä mutta takamusta kokooni nähden senkin edestä. Kaikki istuviksi tarkoitetut hameet ja mekot pitää aina käyttää ompelimon kautta. Huoh.
[/quote]
ihanko sisäänvetämättä mittasit vyötärön? 58cm on tosi kapoinen mitta, hoikalla 4-vuotiaallani on 57cm!
itselläni on rentona 69cm, sisäänvedettynä 64cm
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 12:07"]
En tiedä muita mittoja, mutta 163cm/47kg
[/quote]
Olen täsmälleen saman kokoinen.
RY: 86
VY: 66
LY: 92
vuosimalli -70
168 cm 84 kg
rinta 112cm
vyötärö 98 cm
lantio 110 cm
Eli ala ja yläosa suunnilleen saman kokoiset ja vyötärö kapeampi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 11:32"] Mulla mitat: rinta 95cmvyötärö 79cmlantio 89cmreisi 47cm Ärsyttää, että ylävartalo on niin "tukeva" ja olen todella rinnakas. Alavartalo on sitten sluikumpi. Pitänee vaan vielä laihtua, jotta alkaisi ylävartalostakin sentit katoamaan. Samoin tuo vyötärönympärys ärsyttää, kaikki läski on viimeisenä aina vyötäröllä... :/[/quote]
Olen ap sun kans saman pituinen ja painan 60 kg. Mun mitat on vyötärö 72, lantio 94 ja reisi 57 cm. Kuppikoko B.
Eli olemme saman pituisia ja painoisia, mutta TÄYSIN eri mallisia! :-)