Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies osti tamponeja, terveyssiteitä ja suklaalevyjä

Vierailija
15.12.2020 |

Eikä mitään muuta. Nauratti vähän näin myyjänä, mutta sain pokkani pidettyä.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä aina kotona siteitä, kerran elämässäni on käynyt niin, että yösiteet pääsivät loppumaan huomaamatta. Poikaystäväni oli joka tapauksessa tulossa illalla mun luokse kaupan kautta, joten pyysin häntä tuomaan niitä. Hän toi, tietenkin. Ilmeisesti joidenkin kommentoijien mielestä hänen ei olisi pitänyt missään nimessä suostua, koska se on "naisen homma". En käsitä.

Vierailija
42/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M25 kirjoitti:

Mitä naurettavaa tos on? :o Jos nainen ei voi poistuu kotoo, nii mies kävi ostaa nuo.

Niinpä! Etenkin tällaisena aikana kun se nainen voi ihan oikeasti olla vaikka karanteenissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan luonnollisia asioita, hieno mies

T*ssun alla oleva mies, jota nainen saa pompottaa miten haluaa ja aiheuttaa kiusallisia tilanteita, kun pakottaa sinne sideostastolle. Hyh.

Niin varmaan.

Ja nainen haki hookoon sinistä kaupasta. Sitä varmaan hyppyytetään.

Tosin kaljaa mä voin ostaa mun miehelle, joka on normikäyttäjä. Isälleni en osta, koska on ongelmakäyttäjä.

Että mitä sitä kukakin hyppyyttämiseksi ajattelee.

Hyi hyi.

Hieno nainen ei mitään HK:n sinistä syö!

Vierailija
44/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M25 kirjoitti:

Mitä naurettavaa tos on? :o Jos nainen ei voi poistuu kotoo, nii mies kävi ostaa nuo.

Niinpä! Etenkin tällaisena aikana kun se nainen voi ihan oikeasti olla vaikka karanteenissa.

Eipä tuosta muutakaan voi ajatella. Ellei ole vastentahtoisesti neljän seinän sisällä.

Vierailija
45/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi v'ttu on tyhmiä kommentteja taas. Jos te eukot ette toivo että miehenne kohtelisi teitä hyvin, tai naissukupuolta yleisesti, hyväksytte kai edes sen että se mies on saattanut hakea niitä tyttärelleen? Kuukautiset ei ole mikään häpeällinen asia enää nykyään, ja meillä kyllä tyttö voi niistä jutella isänsäkin kanssa ja isä ostaa siteitä ja tamponeja silloin kun niitä tarvitaan. Saattaa tuoda suklaatakin, onpa p'ska ukko.

No en todellakaan hyväksy. Isäni toi kerran siteitä, kun olin nuori ja meinasin kuolla häpeästä. Kielsin häntä ehdottomasti tuomasta niitä. Isän kanssa ei näistä asioista jutella eikä isä todellakaan rahaa tyttärelle suojia kaupasta. Tytär tai äiti hoitaa asian. Mielummin tytär hoitaa itse, että oppii elämänhallintaa. Isän tehtävä se ei todellakaan ole.

Herttaisen mustavalkoisa. - Hyvä ystäväni on useamman tyttären yskinhuoltaja. -Tok hän varmaan periaatteessa voisi pyytää vaikka tyäriensä mummia vielä toistaiseksi ostamaan kuukautissiteitä; vahinko vain heidän elossa oleva mummi asuu noin 400 km päässä...

No onahn hänellä varmasti muitakin läheisiä nais-puolisia läheisiä. Mutta olipahan kommenttisi taas esimerkki, joka sai aattelemaan, että joskus aina tulee mieleen, ettei kaikkien tasa-arvo ja sukupuolten välisten eriarvosiuuksien takana ole aina miehet, vaan on myös naisia, jotka ylläpitävät epätasa-arvoisuutta sukupuolten välillä joko tiedostaen tai tiedostamattaan. 

- Esimerkkinä nyt vaikka kuukauis siteet. - Ei niitä kannata mystifioida ja tehdä niistä nin hämmentäviä etteikö tarvitaessa, ainakin parisuhteessa elävä ja erityisesi isäksi tulleet miehet voisi niitä ostaa (ja mahd. neuvoa tyttäriään niiden käytössä) ilman sen kummampaa kenenkään kulmien kohoamista 

Yksinhuoltajaisä on vähän eri asia, mutta silloinkin voi pyytää tyttäriään ostamaan itse suojansa. Ja aika pervoa, että isä opettaa tytärtä käyttämään suojia. Olisin traumatisoitunut loppuiäkseni, jos isäni olisi toiminut noin.

Meilläpäin isä käy myös teini-ikäisen tyttären kanssa saunassa samaan aikaan koko perheen kanssa.

Vierailija
46/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kova paikka joillekin edelleen. Jopa mun edesmennyt mummo puhui kuukautisista avoimemmin kuin jotkut teistä.

Vierailija
47/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
48/57 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuton nainen, ei voi muuta sanoa. Eihän se liikuntakyky kuukautisten aikana häviä mihinkään.

Vierailija
49/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei hoida näitä asioita, ne on naisen tehtävä.

Hä? Eikö tässä just olla pää märkänä karjuttu ettei ole olemassa miesten tai naisten tehtäviä?

Vierailija
50/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt varmaan järkyttyy moni, mutta mulle osti isoveli siteitä kun olin 14v. Veli oli 17v. Meistä ei vanhemmat juurikaan välittänyt, onneksi oli hyvä veli. Ja on edelleen läheinen vaikka ollaan yli 50v.

Vierailija
51/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan 20 km lähimmästä kaupasta. Teen etätöitä kotona, mies 20 km päässä kuntakeskuksessa. Siteet oli loppumassa, joten pyysin miestä ostamaan siteitä samalla kertaaa, kun oli muutenkin aika ostaa elintarvikkeita. Joidenkin logiikan mukaan mies olisi ostanut elintarvikkeet, mutta minä olisin erikseen sitten vielä ajellut yhteensä 20+20 km sidepaketin takia. Oi aikoja, oi tapoja.

Vierailija
52/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni ajatteli varmaan ettei minulla ole menkkoja. Oli yh eikä koskaan sanallakaan sanonut mitään niistä saati antanut rahaa siteisiin.

Vierailija
53/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetille uutta ja ihmeellistä. Kasvapas pari vuotta vielä niin voit olla kypsä seurusteluun. Mutta muista että älä ala punastelemaan kun tyttis pyytää tuomaan siteitä ja tamponeita samalla kun sanot meneväsi ostamaan energiajuomaa.

Vierailija
54/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto kun oli nolo mies! Itsekään en osta partateriä enkä miesten deodoranttia koskaan kun käyn kaupassa, vaikka mies pyytäisi, ei hitto kyllä hävettäis! Meidän taapero ostaa itse omat vaippansa myös kun kumpikaan meistä vanhemmista ei kehtaa ostaa, ei hitto, hiiiih! Vauvana käytettiin sillä pelkkiä harsoja kun ei keksitty miten kehdataan ostaa vaippoja, kassa olisi kuitenkin miettinyt että itsellemme ostetaan, Hiiiiiiiihhhh!

Vierailija
55/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yeah, so? Ostan minäkin kuukautissuojia vaimolle kun käyn kaupassa ja niille on tarvetta. Ostaisin itsellenikin, mutta yliopiston opetuksista huolimatta ei niillä ole minulle käyttöä. Tosin mistä sinä tiedät minkä sukupuoliseksi tämä ostaja on itsensä tuntenut senkin foobikko?

Vierailija
56/57 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikeaa naisille on ostaa niitä rättejä varastoon?

Loppuuko teillä vessapaperikin useinkin? 

Vierailija
57/57 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä nyt kovin kauan ole kun kävin R-kioskilla ostamassa paketin siteitä ja sukkahousut. T: mies