Mies osti tamponeja, terveyssiteitä ja suklaalevyjä
Eikä mitään muuta. Nauratti vähän näin myyjänä, mutta sain pokkani pidettyä.
Kommentit (57)
kaikkiookoo kirjoitti:
Mitä suklaata oli?
Itse ostan rouvalle kk aikana Fazerin pähkinää, niitä kokonaisia.
Samalla voi ostaa ne siteet ja illalla vähän paijata.
Fazerin sinistä ainakin taisi olla :)
Ihana mies 💖 , toisipa omanikin. Ei kehtaa ostaa.
Jos se oli oikeasti nainen, mutta kokee itsensä mieheksi. Tai toisinpäin. Mikä näistä nykyään tietää.
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko olisi entinen, jos tekisi noin.
Oiskohan pms oireita poteva rakas "kehoittanut" ostoksille?
Jos se veri alkaa valumaan vaikka yleisellä paikalla yllättäen, niin ei siinä tarvitse arpoa, kuka ne hakee. Vaimo etsii sen lähimmän vessan ja menee siistiytymään.
Jotain mitä ikisinkut eivät voi käsittää, miestä ei voisi vähempää kiinnostaa kassojen tai muiden asiakkaiden ajatukset. Miksi ihmeessä valitsisi itsepalvelukassan? Kyllä monelle parille nimenomaan on tärkeämpää tehdä palveluksia kumppanille, kuin esittää ventovieraille jotain machoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montako suklaalevyä?
Kolme isoa levyä taisi olla. Onhan siinä syötävää vähäksi aikaa.
Jotain perussuklaalevyjä a'la Fazerin sininen? Kuvittelisi että joulun alla ostaisi enemmin jonkun suklaakonvehtirasian.
Mies kävi äidilleen ruokaostoksilla kun minä olen sairaana. Kun pyysin puhelimessa listan ostoksista ja anoppi kuuli että minun sijaan kauppaan menee poikansa alkoi kova voivottelu että näin isot ostokset ja osaakohan se jne jne. Minua huvitti. Mies on osannut käydä aikanaan itselleen kaupassa, osasi käydä silloin kun oltiin kaksin ja on välillä vuosia käynyt suurimman osan meidän lapsiperheen ruokaostoksista.
Toki anopin ostoksissa oli sellaisia tuotteita mitä mies ei ollut koskaan ostanut mutta katsottiin lista kotona ja mies etsi netistä avokadon ja persimonin kuvat että tiesi millaisia hedelmiä ostaisi (kyllä noita meilläkin joskus on kun minä käyn kaupassa mutta ei mies olisi teinnyt niiden nimä). Ja osasin vinkata mistä hyllystä löytyy siirappi tai tietyt erikoishiutaleet joita ei meillä käytetä.
Eli kyllä fiksut miehet osaa käydä kaupassa ja ostaa mitä tarvitaan. Oli se ruokaa tai siteitä. Kun anoppi sitten soitti myöhemmin päivällä ja kehui kuinka hyvin olen kouluttanut poikansa kun osasi tuoda kaikki listan tuotteet oikein. Kysyin jo arvaamani asian, appiukko ei käynyt koskaan kaupassa. Eli siksi anopin oli vaikea ymmärtää että poikansa osaa kyllä hoitaa homman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi v'ttu on tyhmiä kommentteja taas. Jos te eukot ette toivo että miehenne kohtelisi teitä hyvin, tai naissukupuolta yleisesti, hyväksytte kai edes sen että se mies on saattanut hakea niitä tyttärelleen? Kuukautiset ei ole mikään häpeällinen asia enää nykyään, ja meillä kyllä tyttö voi niistä jutella isänsäkin kanssa ja isä ostaa siteitä ja tamponeja silloin kun niitä tarvitaan. Saattaa tuoda suklaatakin, onpa p'ska ukko.
No en todellakaan hyväksy. Isäni toi kerran siteitä, kun olin nuori ja meinasin kuolla häpeästä. Kielsin häntä ehdottomasti tuomasta niitä. Isän kanssa ei näistä asioista jutella eikä isä todellakaan rahaa tyttärelle suojia kaupasta. Tytär tai äiti hoitaa asian. Mielummin tytär hoitaa itse, että oppii elämänhallintaa. Isän tehtävä se ei todellakaan ole.
Te voitte toimia noin, me toimitaan toisin. Sitten kun teidän pojasta tehdään aloituksia tälle palstalle, miten se ei ymmärrä mitään naisen anatomiasta ja kohtelee naistaan kuin p'skaa, muistele mua.
Tätä tää on. Ollaan niin saakelin voimaantuneita independent wömänejä mutta ei edes suojia viitsitä hakea itse kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi v'ttu on tyhmiä kommentteja taas. Jos te eukot ette toivo että miehenne kohtelisi teitä hyvin, tai naissukupuolta yleisesti, hyväksytte kai edes sen että se mies on saattanut hakea niitä tyttärelleen? Kuukautiset ei ole mikään häpeällinen asia enää nykyään, ja meillä kyllä tyttö voi niistä jutella isänsäkin kanssa ja isä ostaa siteitä ja tamponeja silloin kun niitä tarvitaan. Saattaa tuoda suklaatakin, onpa p'ska ukko.
No en todellakaan hyväksy. Isäni toi kerran siteitä, kun olin nuori ja meinasin kuolla häpeästä. Kielsin häntä ehdottomasti tuomasta niitä. Isän kanssa ei näistä asioista jutella eikä isä todellakaan rahaa tyttärelle suojia kaupasta. Tytär tai äiti hoitaa asian. Mielummin tytär hoitaa itse, että oppii elämänhallintaa. Isän tehtävä se ei todellakaan ole.
Herttaisen mustavalkoisa. - Hyvä ystäväni on useamman tyttären yskinhuoltaja. -Tok hän varmaan periaatteessa voisi pyytää vaikka tyäriensä mummia vielä toistaiseksi ostamaan kuukautissiteitä; vahinko vain heidän elossa oleva mummi asuu noin 400 km päässä...
No onahn hänellä varmasti muitakin läheisiä nais-puolisia läheisiä. Mutta olipahan kommenttisi taas esimerkki, joka sai aattelemaan, että joskus aina tulee mieleen, ettei kaikkien tasa-arvo ja sukupuolten välisten eriarvosiuuksien takana ole aina miehet, vaan on myös naisia, jotka ylläpitävät epätasa-arvoisuutta sukupuolten välillä joko tiedostaen tai tiedostamattaan.
- Esimerkkinä nyt vaikka kuukauis siteet. - Ei niitä kannata mystifioida ja tehdä niistä nin hämmentäviä etteikö tarvitaessa, ainakin parisuhteessa elävä ja erityisesi isäksi tulleet miehet voisi niitä ostaa (ja mahd. neuvoa tyttäriään niiden käytössä) ilman sen kummampaa kenenkään kulmien kohoamista
Mieheni on tuonut minulle pariin otteeseen kaupasta siteitä jos omani ovat loppuneet. Joskus kuukautiseni ovat niin kivuliaat että taju saattaa lähtä enkä uskalla mennä kauppaan siteitä hakemaan siltä varalta että pyörryn, niin on käynyt muutaman kerran aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te voitte toimia noin, me toimitaan toisin. Sitten kun teidän pojasta tehdään aloituksia tälle palstalle, miten se ei ymmärrä mitään naisen anatomiasta ja kohtelee naistaan kuin p'skaa, muistele mua.
Se, että mies ei osta suojia naisille, tarkoittaa, että tulee kohtelemaan naista kuin pskaa? Nyt on logiikka kohdillaan. Mun isä ja ukko ovat aivan ihania minua kohtaan. Miehen tehtävä ei kuitenkaan ole suojia mulle ostaa. Jokainen huolehtii itse omista jutuistaan ja tyttärellekin opetamme hallitsemaan elämäänsä. Siihen kuuluu muun muassa se, että ostaa itse suojansa eikä käskytä miehiä tuomaan niitä. Mies ei hoida näitä asioita, ne on naisen tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herttaisen mustavalkoisa. - Hyvä ystäväni on useamman tyttären yskinhuoltaja. -Tok hän varmaan periaatteessa voisi pyytää vaikka tyäriensä mummia vielä toistaiseksi ostamaan kuukautissiteitä; vahinko vain heidän elossa oleva mummi asuu noin 400 km päässä...
No onahn hänellä varmasti muitakin läheisiä nais-puolisia läheisiä. Mutta olipahan kommenttisi taas esimerkki, joka sai aattelemaan, että joskus aina tulee mieleen, ettei kaikkien tasa-arvo ja sukupuolten välisten eriarvosiuuksien takana ole aina miehet, vaan on myös naisia, jotka ylläpitävät epätasa-arvoisuutta sukupuolten välillä joko tiedostaen tai tiedostamattaan.
- Esimerkkinä nyt vaikka kuukauis siteet. - Ei niitä kannata mystifioida ja tehdä niistä nin hämmentäviä etteikö tarvitaessa, ainakin parisuhteessa elävä ja erityisesi isäksi tulleet miehet voisi niitä ostaa (ja mahd. neuvoa tyttäriään niiden käytössä) ilman sen kummampaa kenenkään kulmien kohoamista
Yksinhuoltajaisä on vähän eri asia, mutta silloinkin voi pyytää tyttäriään ostamaan itse suojansa. Ja aika pervoa, että isä opettaa tytärtä käyttämään suojia. Olisin traumatisoitunut loppuiäkseni, jos isäni olisi toiminut noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan luonnollisia asioita, hieno mies
T*ssun alla oleva mies, jota nainen saa pompottaa miten haluaa ja aiheuttaa kiusallisia tilanteita, kun pakottaa sinne sideostastolle. Hyh.
Niin varmaan.
Ja nainen haki hookoon sinistä kaupasta. Sitä varmaan hyppyytetään.
Tosin kaljaa mä voin ostaa mun miehelle, joka on normikäyttäjä. Isälleni en osta, koska on ongelmakäyttäjä.
Että mitä sitä kukakin hyppyyttämiseksi ajattelee.
Hyi hyi.
Mitä naurettavaa tos on? :o Jos nainen ei voi poistuu kotoo, nii mies kävi ostaa nuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko olisi entinen, jos tekisi noin.
Mulla ainakin tulee mieleen ettei välitä naisen mahdollisesta lihomisesta pätkääkään. Pino suklaalevyjä, ei ei.