Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko horoskooppeihin ja millä tavalla?

Vierailija
15.12.2020 |

Galluppia.

Uskotko horoskooppeihin ja millä tavalla?

Vaihtoehdot

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteellisesti katosen niissä ei ole mitään järkeä.

Vierailija
2/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sosioniikkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten olen huomannut että moni mielestäni ihana ihminen on syntynyt samassa kuussa kuin minä.

Oletan siis meidän olevan samanhenkisiä ihmisiä, tulemme hyvin toimeen. Nuorempana meillä oli jopa kaveriporukka jossa muutama oli syntynyt peräkkäisinä päivinä. Kaikki lähellä toisiaan. Jopa mieheni syntymäpäivä on muutama päivä ennen omaani.

Laittaa miettimään miksi. En kuitenkaan usko horoskooppeihin.

Vierailija
4/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Entinen naapuri uskoi niihin ja kaikkeen mahdolliseen muuhunkin. Hän analysoi mieheni syvällisesti horoskooppimerkin mukaan. Sääli vaan mutta mies ei ollutkaan sitä horoskooppimerkkiä mitä naapuri luuli. Nauroin. Naapuri oli nolo. No sitten hän alkoi odottaa vauvaa ja kertoili minkälainen vauvasta aikoo tulla koskapa on horoskooppimerkkiä x. Sitten vauva syntyi vähän ennen aikojaan ihan muiden tähtien alla ja olikin ihan muuta horoskooppimerkkiä. Kysyin naapurilta että uskooko hän nyt että lapsella onkin ihan toisenlainen luonne ja tulevaisuus. Naapuri oli taas nolo ja mua nauratti. Joo, olin ehkä epäkohtelias mutta itsepä tuli ensin puhumaan puppua mulle.

Vierailija
5/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon. Haluatko kysyä jotain tyhmää?

Vierailija
6/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niihin joku uskoo, kun nämä ihme ketjut joissa selvitellään millainen on joku horoskooppimerkiltään suhteessa sen ja sen merkkisen kanssa ovat uskomattoman pitkiä. Vai trollaako niissä kaikki toisiaan?

Vierailija
7/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska en halua saada tyhmiä vastauksia. Se, että uskot niihin on jo riittävän tyhmä vastaus tälle illalle.

Vierailija
8/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koska en halua saada tyhmiä vastauksia. Se, että uskot niihin on jo riittävän tyhmä vastaus tälle illalle.

Huvittaa aina teidän perusteeton ylimielisyys.

Vierailija
9/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa aina teidän perusteeton ylimielisyys.

Kyllä  nyt on kyseessä perusteltu ylimielisyys.

Vierailija
10/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakukissa kirjoitti:

Vanhemmiten olen huomannut että moni mielestäni ihana ihminen on syntynyt samassa kuussa kuin minä.

Oletan siis meidän olevan samanhenkisiä ihmisiä, tulemme hyvin toimeen. Nuorempana meillä oli jopa kaveriporukka jossa muutama oli syntynyt peräkkäisinä päivinä. Kaikki lähellä toisiaan. Jopa mieheni syntymäpäivä on muutama päivä ennen omaani.

Laittaa miettimään miksi. En kuitenkaan usko horoskooppeihin.

Oletko syntynyt tammi-helmi- tai maaliskuussa?

Vierailija
11/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit kirjoitetaan niin epämääräisesti että ne voisivat sopia keneen tahansa. Kun ihmisille kerrotaan, että horoskooppi koskee juuri häntä, aivot täydentävät epätarkan tarinan niin, että se sopii itselle.

NLP 101.

Vierailija
12/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon korkeintaan siihen, miten vuodenajat vaikuttavat kehitykseen. Esimerkiksi kun lapsi lähtee kävelemään niin onko silloin vastassa kesä vai talvi. Kesällä nimittäin on paljon helpompi liikkua luonnossa ja sitten taas talvella on omat haasteensa. Myös esimerkiksi d-vitamiinin saanti talvella on vähäisempää, liekö sillä vaikutusta eri kehittymisenvaiheissa? 

Vierailija
13/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Horoskoopit kirjoitetaan niin epämääräisesti että ne voisivat sopia keneen tahansa. Kun ihmisille kerrotaan, että horoskooppi koskee juuri häntä, aivot täydentävät epätarkan tarinan niin, että se sopii itselle.

NLP 101.

No hanki parempi horoskooppi sitten.

Vierailija
14/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että jokainen voi löytää omaa luonnettaan mistä tahansa merkistä. Olemme niitä kaikkia. 

Vierailija
15/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on positiivinen, niin tietysti uskon. Horoskoopit on kirjoitettu niin ympäripyöreästi, että hyvällä mielikuvituksella ne ovat paikkansa pitäviä.

Vierailija
16/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdissä olevat horoskooppiennustukset eivät pidä paikkaansa, totta. Täytyy olla perehtynyt astrologiaan sekä syntymäkarttoihin, että niistä pystyisi oikeasti sanomaankin jotain.

Jokainen uskoo siihen, mihin haluaa.

Vierailija
17/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sinulle horoskooppi:

Seuraavat seitsemän päivää voivat tuoda merkittävän yllätyksen! Eräs henkilö on jo pitkään ajatellut sinua. Olisiko nyt oikea aika ottaa seuraava askel? Myös asiat, joita olet pitkään hautonut mielessäsi, olisi hyvä käsitellä sinulle läheisen henkilön kanssa, jotta pääset toden teolla tavoittelemaan tärkeimpiä tavoitteitasi.

Kun pystyt tunnistamaan hidastavat tekijät, olet jo paljon lähempänä maalia. Tunne-elämäsi voi olla ailahtelevaa, joten kiinnitä huomiota sisäiseen puheeseesi. Kun pysähdyt kuuntelemaan omia ajatuksiasi, löydät oikean suunnan. 

Kiinnitä huomiota hymyihin ja muiden ihmisten ystävällisiin eleisiin lähipäivinä. Se voi johdattaa sinut aivan uudelle polulle.

Vierailija
18/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sinulle horoskooppi:

Seuraavat seitsemän päivää voivat tuoda merkittävän yllätyksen! Eräs henkilö on jo pitkään ajatellut sinua. Olisiko nyt oikea aika ottaa seuraava askel? Myös asiat, joita olet pitkään hautonut mielessäsi, olisi hyvä käsitellä sinulle läheisen henkilön kanssa, jotta pääset toden teolla tavoittelemaan tärkeimpiä tavoitteitasi.

Kun pystyt tunnistamaan hidastavat tekijät, olet jo paljon lähempänä maalia. Tunne-elämäsi voi olla ailahtelevaa, joten kiinnitä huomiota sisäiseen puheeseesi. Kun pysähdyt kuuntelemaan omia ajatuksiasi, löydät oikean suunnan. 

Kiinnitä huomiota hymyihin ja muiden ihmisten ystävällisiin eleisiin lähipäivinä. Se voi johdattaa sinut aivan uudelle polulle.

Toi ei ihan edusta oikeita horoskooppeja.

Vierailija
19/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita James Randejä kauheasti kyseenalaisteta, kun tekevät taikatemppujaan. Jos mä pistän joukon ihmisiä kameran eteen ja annan heille paperin, jossa lukee jotain "Sinä tykkäät hengittää ilmaa" tyylisiä juttuja, niin voivatko he sanoa siihen, että "Tämä ei kuvaile minua". No eivät.

Mitä se mukamas oikeasti todistaa? Minä näen siinä vain hyvyttömän manipulatiivisen taikatempun.

Vierailija
20/24 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tieteellisesti katosen niissä ei ole mitään järkeä.

Ei, eikä kyllä kristytyn uskonkaan näkökulmasta. Luoja on luonut kunkin ihmisen, ei tähdet. Todella absurdi ajatus.