Mun mies osaa vaihtaa autoon jakohihnan ihan itse
Kommentit (39)
Kiva. Osaatko jotain mainitsemisen arvoista ihan itse?
Vierailija kirjoitti:
Kiva. Osaatko jotain mainitsemisen arvoista ihan itse?
Kerrankin mamma kehuu miestään, ja sitten sekään ei kelpaa.
Minä ostan vain ketjukoneellisia autoja niin on yksi turha huoltokohden vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä tarvi vaihtaa
Siinä meillä oikea automies. Ostat sitten uuden auton kun venttiilikoneisto kosahtaa omaa tyhmyyttä
Ja hän onki ainoa maailmassa joka osaa?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan vain ketjukoneellisia autoja niin on yksi turha huoltokohden vähemmän.
Just noin, tosin ei se vaihtokaan mikään ihme juttu ole (en osaa itse tehdä)
Meillä mies osaa kanssa vaihtaa sen. Ja opetti pojallekin niin nyt meidän 16 v osaa myös.
Mies kyllä osti käyttöautoksi lunastukseen menneen kolariauton jossa keula oli muusina moottoriin asti. Korjasi kesälomalla siitä toimivan auton. Arvostan mieheni taitavuutta!
Niin mäkin, mutta kaljaan ja tupakkaan menee saman verran kuin korjaamoon rahaa, mut on tää kivempaa näin. Aina jakohihnan vaihto kotiolot voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako useinkin?
Kerran viikossa kun on nyt vauhtiin päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako useinkin?
Kerran viikossa kun on nyt vauhtiin päässyt.
Mutta alushousut vaihtaa kerran vuodessa?
Vierailija kirjoitti:
No vıttu woop di doop. Ota vanha hihna pois, laita uusi tilalle.
Osaako miehesi myös pyyhkiä perßeensä ettei tarvi viedä kalsareita koko ajan kalliiseen pesuun?
Voi kun se olisikin noin yksinkertaista, joissain autoissa pitää keula purkaa pois edestä että pääsee hihnaan käsiksi ja ajoitukset pitää saada kohdilleen että moottori käy tasaisesti. Minun autoon se oli noin 6 tunnin työ. Mutta ethän sinä ymmärrä näitä juttuja.
minäkin osaisin, ei vaan kiinnosta purkaa puolta autoa kun se pitäs vielä kasatakin.
M43
Ps. jotkut asiat kannattaa jättää huoltamolle ihan vaan omien hermojen takia.
Joo, mä olen joskus ihan itse vaihtanut. Tiesitkö, että ihmiset niitä korjaamollakin vaihtelee?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako naapurin yh:n autoonkin?
Siellä pitää testata että onko puskurit kunnossa ja kuinka imupuoli toimii, onko tiukat puristukset ja onko pakoputki ehjä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ketju.
Samoin. Ja mieskin on. Eivätkä ne liity toisiinsa millään lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaako naapurin yh:n autoonkin?
Siellä pitää testata että onko puskurit kunnossa ja kuinka imupuoli toimii, onko tiukat puristukset ja onko pakoputki ehjä.
Entäs pakoputken painelaakerin paineensietokyvyn testaus?
Mitä helevettiä!
Täällä pitää kirjoittaa: Mies ei osaa edes jakohihnaa vaihtaa.
Miten korkeelle potkasee koivuun?