Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ”noloa” olla alemmin koulutettu kuin naisystävä

Vierailija
15.12.2020 |

Tuntuu vaa vähän kiusalliselta ku tapailemani nainen on tohtori ja ite maisteri joka tietenkin myöskin korkeakoulututkinto mutta ei ihan yhtä hyvä. Ei siitä ole ollut puhetta enkä rehellisesti sanottuna usko että häntä kiinnostaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lääketieteen tohtorin kanssa ei tarttee kyllä käydä mitään henkevämpää keskustelua, joten varmaan pärjäätte pelkällä käsikopelolla.

Vierailija
22/27 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä tsäänssit on yhdellläkään meistä että kiinnostutaan samantasoisen tai -tapaisen koulutuksen saaneista?  En tunne yhtään pariskuntaa joilla olisi ns. samantasoinen koulutus. Puolet pareista on niitä joissa naisella on korkeampi koulutus ja usein myös palkka. Ei se näytä häiritsevän heitä eikä ketään muutakaan tuttavapiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ei mitään väliä jos ihminen on muuten fiksu. Useimmat elämässä edenneet ovat jättäneet koulunsa kesken. Itse olen maisteri ja mies ei ole edes lukiosta valmistunut. Mutta hän on hiton viisas ja taitava yritysjohtaja.

Vierailija
24/27 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen jopa pelkän peruskoulun käyneen miehen joka on naimissa lääkärinaisen kanssa. Ovat olleet jo yhdessä 25 vuotta. En tiedä sitten ovatko kaupungissa ihmiset nirsompia mitä maalla mutta maaseudulla tällaisia pareja näkee paljonkin. Mies saattaa esim. tehdä metsätöitä tai pyörittää maatilaa ja nainen käy kunnalla töissä.

Sellaista se suomi on

Vierailija
25/27 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, itse olen lentäjä ja vaimoni maisteri, olen selvästi matalammin koulutettu. 

Vierailija
26/27 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitkä tsäänssit on yhdellläkään meistä että kiinnostutaan samantasoisen tai -tapaisen koulutuksen saaneista?  En tunne yhtään pariskuntaa joilla olisi ns. samantasoinen koulutus. Puolet pareista on niitä joissa naisella on korkeampi koulutus ja usein myös palkka. Ei se näytä häiritsevän heitä eikä ketään muutakaan tuttavapiirissä.

Hämmentävää, noin 80% kavereistani on samantasoisen koulutuksen saaneiden kanssa yhdessä/naimississa. Lähes aina maisteri+maisteri tai AMK+AMK. Itsekin olen maisteri ja niin on vaimonikin. Olemme myös tavanneet opintojen parissa. 

Vierailija
27/27 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amis, vaimo korkeakoulun käynyt. Kumpikin omaa ammattia vastaavassa työssä, mulla vuositulot 20te paremmat eikä vastuuta lähellekkään niin paljon mitä vaimolla. Eli ei haittaa.