Onko meidän 22-v outo?
Hänellä ei ole älypuhelinta. Yleensäkin hänellä on vasta elämänsä toinen puhelin, jonka sai meiltä joululahjaksi; ollut nyt viitisen vuotta. Sitä edellinen oli myös viisi vuotta. Tietokone hänellä on oma. Hän on käynyt ammattikoulun (ei halunnut lukioon, vaikka opo koetti painostaa) ja on nyt amk:ssa opiskelemassa tekniikan alaa. Pitäisikö minun huolestua?
Kommentit (10)
Ei, hänellä on järkeä päässä eikä ole yhtä materialistinen kuin me monet muut 22-vuotiaat nuoret naiset!
Kyseessä on poika, unohdin mainita. AP.
Ihan fiksulta kuulostaa, mutta ikätovereidensa mielestä saattaa olla aika epä-cool. Mutta jos on sinut itsensä kanssa niin mitä väliä?
Mullakaan ei ole facebookkia, instaa tms. Ihan normaali olen. 21v nainen.
Mikäs siinä, jos tykkää. Olin miekin monta vuotta simpukkapuhelimella, mutta sain nyt jouluna älypuhelimen. Ei ole facebookkia, ei ig:tä, ei twitteriä, mutta opiskelen tällä hetkellä amiskassa tietotekniikkaa.
t. 16vee
Missä päin Suomea sanotaan "amiska"?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 06:54"]Ihan fiksulta kuulostaa, mutta ikätovereidensa mielestä saattaa olla aika epä-cool. Mutta jos on sinut itsensä kanssa niin mitä väliä?
[/quote]
Itseasiassa luulenpa, että yli parikymppisten keskuudessa tuo on aika coolia, koska se osoittaa ns. "mielen vahvuutta" kun ei ole sortunut facebookiin ja sellaista oman tien kulkuruutta. Ja itsevarmuutta. Poikasi vaikuttaa erittäin järkevältä. :)
Toivon totisesti , että 20 -vuotiaat osaavat arvioida ihmisten järkevyyttä muillakin mittareilla kuin sillä, onko älypuhelin vai ei!! Kuulostat ap vähän ala-asteikäiseltä itse, kun edes tuollaista kyselet. Ihan normaalilta siis kuulostaa minustakin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2014 klo 07:12"]
Missä päin Suomea sanotaan "amiska"?
[/quote]
Varmaan samalla suunnalla, missä sanotaan mie.
Lisäys: Tietääkseni ei ole facebookissa, instagramissa tai twitterissäkään. Hänellä on pari hyvää kaveria.