Mitä naisen pitkä tuijotus tarkoittaa?
Tänään tunnilla yks tyttö tuijotti minua varmaan viisi sekkaa. Se tuntu tosi pitkältä ja hän aloitti sen koska kun olin pakkaamassa kamoja huomasin sivusilmällä ja sit siinä katottiin toisiamme silmiin sen viis sekkaa. Kenties kuin kauan se oli tuijottanut jo etukäteen.
Mulle sanottiin että se tarkoittaa sitä että toinen pitää sua hyvännäköisenä ja haluaa katsoa sua. Mitä te ajattelette?
Kommentit (30)
Oliko inhonsekainen vai hymyilevä katse?
Todennäköisesti tyttö (miksi otsikossa nainen?) on vain miettinyt, jättikö kahvinkeittimen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Oliko inhonsekainen vai hymyilevä katse?
Katottiin kyllä toisiamme silmiin mutta hymyä en havainnut mutta eihän sitä tiedä näiden maskuen alta
Se voi tarkoittaa ihan mitä vaan, mutta luultavasti ei tarkoita mitään sellaista kuin toivoisit.
Hälle iski mikrouni-kohtaus. Voi tapahtua väsyneelle
Sillä taitaa vaan kestää prosessoida tai sitten se on hukkunut omiin visioihinsa.
Jos sen tuijottelu jatkuu niin varmaan on kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Sillä taitaa vaan kestää prosessoida tai sitten se on hukkunut omiin visioihinsa.
Se tuntu kyllä olevan ihan hereillä koska katseet yhdistyivät taas kun nousin ylös.
Vierailija kirjoitti:
Jos sen tuijottelu jatkuu niin varmaan on kiinnostunut.
toivottavasti. Pitää vielä tarkkailla ja sitten mennä juttusille.
Nainen voi myös katsoa siksi ettei oikeasti halua ollenkaan katsoa, mutta pitää katsoa silmiin ja katsoo siksi liian intensiivisesti.
Joidenkin taloyhtiöiden pihoilla on 60-80-vuotiaita "tyttöjä" joille ei opetettu aikoinaan, että tuijottaminen on rumaa.
Aivotoiminta lagas.
Samaa tapahtuu minullekin, kun olen ajatellut liikaa.
Jos hän tuijottaa huomenna vielä 5 sekuntia niin laske katseesi ja jos hän vielä tuijottaa 5 sekunttia niin on täysin selvää, että hän haluaa ykköseen ja kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän tuijottaa huomenna vielä 5 sekuntia niin laske katseesi ja jos hän vielä tuijottaa 5 sekunttia niin on täysin selvää, että hän haluaa ykköseen ja kakkoseen.
Luuletko että nyt jo on kiinnostunut?