Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kicks kauppa

Vierailija
07.05.2014 |

Kuinka usein se kicksin lehti tulee postissa? Tuleeko kerran kuussa vai miten? Tarvitsisin meikkejä yms.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut lehteä aikoihin, moneen kuukauteen. Mikähän mahtaa olla syynä?

Vierailija
2/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini juuri valitti kun hän ei ole koskaan saanut sitä lehteä. Täytyykö sieltä ostaa jotain, että lehti tulee postissa? Itse ainakin sain sen heti liittyessäni kanta-asiakkaaksi vaikken ostanut heti mitään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini juuri valitti kun hän ei ole koskaan saanut sitä lehteä. Täytyykö sieltä ostaa jotain, että lehti tulee postissa? Itse ainakin sain sen heti liittyessäni kanta-asiakkaaksi vaikken ostanut heti mitään...

Vierailija
4/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se alkaa tulemaan kotiin kun on liittynyt kanta-asiakkaaksi. Muistaakseni piti myös merkitä rasti ruutuun, että haluaa sen lehden. (Saatan muistaa väärin). Tuo lehti ei kovin usein tule. Ei edes joka kuukausi. 2-3kk välein?

Vierailija
5/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole tullut, vaikka olen kanta-asiakas. Ei multa kysyttykään, haluanko lehteä. 

Vierailija
6/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut varmaan vuoteen lehteä! Enpä tosin ennen tätä keskustelua tajunnutkaan sen puuttumista... 

Vierailija
7/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kicksillä jotenkin huonot nettisivut. En löydä sieltä mitään linkkiä esim. että voisi rastittaa että haluaa lehden yms mainokset postissa... Äitilleni tulee vain sähköpostia sieltä, mutta ei lehteä. Itse en saa mitään sähköpostiakaan.

Vierailija
8/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan niitä lehden mukana Tulevia alennuskuponkeja.. Aika usein on käynyt niin että on pakko ostaa jokin esim. meikkivoide koska on loppunut ja sitten seuraavana päivänä tuleekin postissa kicksin alennuskupongit :(

Vierailija
9/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi jatkaa... Siis kun ei tiedä varmasti milloin seuraava lehti ilmestyy yms että osaisi ajoittaa meikkiostokset silleen sopivasti :)

Vierailija
10/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT mutta kicks on aivan ylihinnoiteltu joidenkin tuotteiden osalta! Ja toinen miinus on kun sillä ei ole nettikauppaa.

Vierailija
11/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onkin ylihinnoiteltu, mutta esim. sokoksella on kalliimpaa! Esim. Make up storen luomivärit kicksillä 16e, sokoksella 17e. Plus kun ostaa kicksiltä, kerryttää bonuksia (joista ei kyllä ole paljonkaan hyötyä) ja pitäisi saada -20% kuponkeja postissa lehden mukana.

Vierailija
12/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:32"]Niin onkin ylihinnoiteltu, mutta esim. sokoksella on kalliimpaa! Esim. Make up storen luomivärit kicksillä 16e, sokoksella 17e. Plus kun ostaa kicksiltä, kerryttää bonuksia (joista ei kyllä ole paljonkaan hyötyä) ja pitäisi saada -20% kuponkeja postissa lehden mukana.

[/quote]

Joo ja esim bareminerals meikkipohja maksaa lähemmäs 60 € kun netistä saa tilattua 20 eurolla.

Vierailija
13/19 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

btw, suositelkaa hyvää hajusteetonta ripsiväriä! Isadoralla oli yksi hyvä, mutta en ole nähnyt sitä myytävän enää missään! Se pinkki pakkaus, jokin wingham tjsp nimeltään :(

Vierailija
14/19 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:33"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 21:32"]Niin onkin ylihinnoiteltu, mutta esim. sokoksella on kalliimpaa! Esim. Make up storen luomivärit kicksillä 16e, sokoksella 17e. Plus kun ostaa kicksiltä, kerryttää bonuksia (joista ei kyllä ole paljonkaan hyötyä) ja pitäisi saada -20% kuponkeja postissa lehden mukana.

[/quote]

Joo ja esim bareminerals meikkipohja maksaa lähemmäs 60 € kun netistä saa tilattua 20 eurolla.

[/quote]

vähän ot mut mistä? oon törmännyt vaan about 40 euroo maksaviin versioihin...

Vierailija
15/19 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tulla huhtikuussa viimeksi, mutta miksi hitossa ne etusetelit on vain niin lyhyen aikaa voimassa lehden saavuttua???

Vierailija
16/19 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:17"]

Taisi tulla huhtikuussa viimeksi, mutta miksi hitossa ne etusetelit on vain niin lyhyen aikaa voimassa lehden saavuttua???

[/quote]

Jatkaa: Vai tulikohan se maaliskuussa, ja sitten ne setelit oli voimassa vain huhtikuun puolelle.

Vierailija
17/19 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei tullut lehteä, ennen kuin kävin Kicksin sivuilla laittamassa osoitetietoni. Minun piti muistaakseni siinä vaiheessa vielä luoda käyttäjätunnus.

Mielestäni vähän hassua, että liikkeessä ei liittymisvaiheessa selvitetty kaikkea, miten homma toimii.

Vierailija
18/19 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.05.2014 klo 16:17"]

[/quote]

Minulle tuli lehti maalis/huhtikuun vaihteessa, ja alennuskupongit olivat voimassa koko huhtikuun. Mielestäni ihan tarpeeksi pitkään.

Ja ne 2,50 € arvoiset maksukupongit ovat vuoden voimassa.

Vierailija
19/19 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän