Nyt ÄKKIÄ APUJA SAPUSKAHIMOIHIN!!! Pysäytä mut :'(
Mä oon niin paskan surkee laihduttaja, kovat sanat käyttöön jotta en just juokse tonne kaapille mässäilemään, just kun alkanu niin hyvin!!! :'( NYT NE SAPUSKA HIMOT ISKI :'(
Kommentit (15)
Pese hampaat ja sen jälkeen vielä purkka suuhun- ei huvita syödä
Lähde lenkille, edes kävelylle- et pysty syömään
Syö omena tai porkkana- paljon pureskeltavaa, vähän energiaa
Tsemppiä!!
Se on hetken huulilla ja makunystyröillä, mutta loppu elämän vyötäröllä, reisissä ja perskannikoissa. Haluatko todella sitä?! Sinä tiedät jo, miltä ne sapuskat maistuu, ei sinun tarvitse niitä enää maistaa. Saat siitä hetken tyydytysken, mutta sen jälkeen tulee henkinen ja fyysinen pahoinvointi, ei ne herkut oikeasti ole niin hyviä. Syö herkkujen sijaan jotain sellaista, mistä tulee pitkäksi aikaa hyvä olo. Jotain kevyttä ja täyttävää.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:51"]Pese hampaat ja sen jälkeen vielä purkka suuhun- ei huvita syödä
Tsemppiä!!
[/quote]Pesin hampaat ja join ison lasin vettä!! Jalat kipeänä eilisestä lenkistä ja huomenna aion, satoi tai paistoi. On tää karseeta! :'(
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:51"]Pese hampaat ja sen jälkeen vielä purkka suuhun- ei huvita syödä
Tsemppiä!!
[/quote]Pesin hampaat ja join ison lasin vettä!! Jalat kipeänä eilisestä lenkistä ja huomenna aion, satoi tai paistoi. On tää karseeta! :'(
[/quote]Mä kirjoti :) Ap
Hyvä ap! Aamulla on aina voittajafiilis kun ei ole illalla sortunut mässäilyyn.
Jospa se vaaka näyttäis taas edes 100g vähemmän? Prklettooossss Ap
Älä osta kaappiin ja jääkaappiin mitään herkkuja, mitä mässäillä. Pidä saatavillasi ainoastaan vihanneksia, hedelmiä, rahkaa, näkkäriä, ruisleipää, vähärasvaisia leikkeleitä, tonnikalaa, raejuustoa, rasvatonta piimää.
Pakastimessa pakastevihanneksia ja -juureksia, marjoja, kalaa ja kanaa, vähärasvaista naudanlihaa. Et laita sinnekään mitään jäätelöitä, etkä pakasta pullia tms. "vierasvaraksi".
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:01"]Älä osta kaappiin ja jääkaappiin mitään herkkuja, mitä mässäillä. Pidä saatavillasi ainoastaan vihanneksia, hedelmiä, rahkaa, näkkäriä, ruisleipää, vähärasvaisia leikkeleitä, tonnikalaa, raejuustoa, rasvatonta piimää.
Pakastimessa pakastevihanneksia ja -juureksia, marjoja, kalaa ja kanaa, vähärasvaista naudanlihaa. Et laita sinnekään mitään jäätelöitä, etkä pakasta pullia tms. "vierasvaraksi".
[/quote]Lapsia on, heil on karkkipäivä mm tiedossa ja tyhmänäni ostin niitä nyt jo.. Kanaviillokkia olis ja ja.. Ääähhhh mä yritän nyt pitää tän perseeni tässä sohvalla, paan ukon hakee mulle korkeintaan lasillisen vettä jäillä! Ap
Varmista, että ruokavaliossasi on riittävästi kuituja: tummaa leipää, kunnolla pureskelua vaativia hedelmiä ja vihanneksiä, täysjyväpastaa jne. Auttaa pitämään nälän oikeasti paljon pitempään poissa ja silloin häviää iso osa mässäilyn himostakin.
Istu käsien päälle ja pure hammasta. Et nouse siitä ylös, ennen kuin himo on laantunut. Istut siinä vaikka aamuun asti, mutta periksi et nyt anna. Hengitä syvään ja ajattele itseäsi 20kg hoikempana ja mieti miten siihen pääset. Pääsetkö siihen sillä, että tyhjennät jääkaapin sisällön suuhusi vai sillä, että suljet suusi ja ryhdistäydyt?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:05"]Istu käsien päälle ja pure hammasta. Et nouse siitä ylös, ennen kuin himo on laantunut. Istut siinä vaikka aamuun asti, mutta periksi et nyt anna. Hengitä syvään ja ajattele itseäsi 20kg hoikempana ja mieti miten siihen pääset. Pääsetkö siihen sillä, että tyhjennät jääkaapin sisällön suuhusi vai sillä, että suljet suusi ja ryhdistäydyt?
[/quote]KIITOS! :D Voi elämä miten toivon pääseväni tästä hiton vyötäröstä!! Ap
Kiitokset!! Mä pysyn nyt kovana prkle, ja aion hymyillen mennä nukkumaan!! Ap
Nothing tastes as good as being skinny feels! - Kate Moss -
No syö annos tavallista, terveellistä ruokaa. Todennäköisesti olet syönyt aivan liian vähän päivän aikana ja siksi himo iski nyt.