Muita jotka miettivät/suunnittelevat eroa? Miksi mietit?
Olen tässä alkanut itse pohtimaan, että josko vaan jättäisin miehen. Yhdessä ei asuta ja seurusteltu ollaan melkein kaksi vuotta. Mies on veloissa ja hankala ihminen. Olen kyllästynyt. Ihan kaikkeen. Mies kokee kaikki keskustelut riidan haastamisena ja olen väsynyt tuntemaan, ettei kukaan kuuntele eikä ketään kiinnosta miltä kaikki minusta tuntuu. Välillä suorastaan vihaan miestä, liian usein. En ole miehelle sanonut vielä mitään. Tuskin häntä kiinnostaa.
Miksi sinä mietit eroamista?
Kommentit (9)
Kannattaa erota. Ei se tilanne tule paremmaksi ainakaan muuttumaan. Nyt missaat vaan mahdollisuuden löytää hyvän miehen.
Harkitsen eroa koko joka päivä, koska mies, se paska, ei suostu imuroimaan, vaikka kuinka yritän pyytää, käskeä, lahjoa, rukoilla, tehdä ties mitä. Kun ei niin ei. K
Se vaan että mistä niitä hyviä miehiä löytää? Sosiaaliset piirit on aika pienet, kavereita siis vähän. Ei tule kovin usein käytyä ulkona ja kun tulee, niin suurin osa miehistä on liian nuoria. Varmaan pitää jostain netistä sitten katsoa, mutta huonoja kokemuksia kyllä sieltäkin!
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:59"]
Se vaan että mistä niitä hyviä miehiä löytää? Sosiaaliset piirit on aika pienet, kavereita siis vähän. Ei tule kovin usein käytyä ulkona ja kun tulee, niin suurin osa miehistä on liian nuoria. Varmaan pitää jostain netistä sitten katsoa, mutta huonoja kokemuksia kyllä sieltäkin!
Ap
[/quote]
Siis miten helvetin vanha oikein olet, jos kerran baarissa suurin osa miehistä on sinua vanhempia? Vai käytkö nyt vähän väärän tyyppisissä mestoissa?
Toinen mies vienyt sydämen. En kuitenkaan ole puhunut tämän kanssa, olenko vain "leikkikalu" vai olisiko oikeasti valmis isäpuoleksi. On sentään minua nuorempi...
Minä olen myös alkanut harkita eroa viime aikoina. Olen kyllästynyt toiminaan miehen "äitinä". Haluaisin parisuhteen, jossa on kaksi tasavertaista aikuista. En jaksa olla aina se, joka organisointivastuussa kaikesta, siivoaa yksin, tekee kotityöt yksin, laittaa ruoat ja käy kaupassa Joka ainoasta asiasta pitää sanoa monta kertaa eikä välttämättä sittenkään tapahdu mitään. En jaksa tätä ja vihaan myös sitä ihmistä, joka minusta on tämän suhteen myötä tullut: nalkuttaja. Tuntuu, että sama parisuhde ottaa paljon enemmän kuin antaa.
Harkitsen. Mieheni ei pääse tissuttelusta eroon ja meillä pieniä lapsia. Ei myönnä ongelmaa jne. Plus että on hankala tapaus nykyään. Raivos suutuspäissään olevansa munkin pomo. Hohheijaa vaan. Että mä annan kohta persauksille. Lähteny jo kahdesti, tullu vinkuen takasi. Kolmannella kerralla saa pysyä poissa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:59"]
Ap
[/quote]
Siis miten helvetin vanha oikein olet, jos kerran baarissa suurin osa miehistä on sinua vanhempia? Vai käytkö nyt vähän väärän tyyppisissä mestoissa?
[/quote]
Suurin osa miehistä on nuorempia. Enkä ole itsekään kuin 26, mutta kaupungin yökerhoissa suurin osa miehistä on aina vähän päälle parikymppisiä ja koen heidät liian poikamaisiksi. Istuskelubaareissa taas ihmiset seurustelevat omissa porukoissaan, siellä harvemmin kohtaa ketään. Tämä minun kokemukseni asiasta.
Ap
Minulla ei ole nyt parisuhdetta, mutta sinun tilanteesi kuulostaa kyllä siltä, että ero olisi järkevää.