Sain tänään testosteroni-piikin kankkuuni, kysyttävää?
Tuossa otsikossa se lukeekin. Tuota piikitetään mulle (mies 50) säännöllisesti 8 viikon välein ja tänään oli ties monesko kerta.
Kommentit (13)
Oliko maha ehtinyt jo kasvaa ja halut nolla? Näitä kuulee aina silloin tällöin tuttavapiiristä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:14"]
ottaako eteen paremmin?
[/quote]
Sanotaan, että tuon myötä tulee kaikki 18-kesäisen "oireet". :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:16"]
Oliko maha ehtinyt jo kasvaa ja halut nolla? Näitä kuulee aina silloin tällöin tuttavapiiristä.
[/quote]
Mulla meni silleen, että olin jo treenanut kovaa vuoden verran ja kroppa aika timmissä kunnossa. Käytiin sitten vaimon kanssa katselemassa MrLotharin touhuja puuhalavalla ja, kun sillä oli sellainen erektio, ettei sitä saa luomulla ja niillä muilla sellainen veltto nakki, niin päätin pyytää lääkäriltä reseptin erektiolääkkeeseen. Samassa yhteydessä tämä suositteli testo-tasojen mittausta ja, kun ne olivat hieman alhaalla, niin päätettiin kääntää kelloa 30 vuotta vastapäivään. Ja siitä on nyt sellaiset 2 vuotta, niin oon aiempaakin paremmassa kunnossa kaikin puolin, kiitos kovan treenin, terveiden elintapojen ja noiden pienten pistosten.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:16"]
[/quote]
Mulla meni silleen, että olin jo treenanut kovaa vuoden verran ja kroppa aika timmissä kunnossa. Käytiin sitten vaimon kanssa katselemassa MrLotharin touhuja puuhalavalla ja, kun sillä oli sellainen erektio, ettei sitä saa luomulla ja niillä muilla sellainen veltto nakki, niin päätin pyytää lääkäriltä reseptin erektiolääkkeeseen. Samassa yhteydessä tämä suositteli testo-tasojen mittausta ja, kun ne olivat hieman alhaalla, niin päätettiin kääntää kelloa 30 vuotta vastapäivään. Ja siitä on nyt sellaiset 2 vuotta, niin oon aiempaakin paremmassa kunnossa kaikin puolin, kiitos kovan treenin, terveiden elintapojen ja noiden pienten pistosten.
[/quote]
Ja tarkoitin noilla "muilla" tuossa niitä vapaaehtoisia puuhalavan runkaajia, joilla edes seissyt. Eli, ajattelin, että jos naiset huohottaa Lotharin perään, niin osataan täälläkin omalle vaimolle kivikovaa tarjota. :)
Saako muuten esittää vastakysymyksen koskien noita alapeukuttajia? Halusin vaan tietää syyn siihen, kun jaan tämän tiedon auttaakseni muita miehiä, jotka voivat olla teidän aviomiehiänne?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:42"]
Saako muuten esittää vastakysymyksen koskien noita alapeukuttajia? Halusin vaan tietää syyn siihen, kun jaan tämän tiedon auttaakseni muita miehiä, jotka voivat olla teidän aviomiehiänne?
[/quote] Tuo Lothar -juttu varmaan sai alapeukut, lukijat odottivat varmasti jotakin fiksumpaa.
Minulla, 52v miehellä nuo testosteronitasot ovat ihan ylärajoilla. Ilman piikitystä on siis kivikovaa tarjolla. Naiseni siitä nautti eilen viimeksi. Huvittelumielessä yritin noita piikityksiä saada mutta ei annettu. Olen tullut siihen tulokseen että vähemmällä testosteronilla saisin enemmän kaikenlaista hyödyllistä aikaiseksi. Nyt seksiin ja sen ajattelemiseen menee kohtuuttomasti aikaa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 19:42"]
[/quote] Tuo Lothar -juttu varmaan sai alapeukut, lukijat odottivat varmasti jotakin fiksumpaa.
[/quote]
Ymmärrän, mutta jos oma vaimo katselee tuota ihan innoissaan, niin kyllä siinä aika monelle tulisi sama ajatus mieleen. Enkä nyt tarkoita syyllistää kumpaakaan, Lotharia tai vaimoani. Jollain tavalla pidin itse myös Lotharin antamasta esimerkistä (ei alkoholilla läträämistä ja kroppa kunnossa), niin en nyt tiedä oliko tuo huono esimerkki seurata? Enkä nyt tarkoita ympäriinsä paneskelua vaan niitä hyviä juttuja.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 20:07"]
Minulla, 52v miehellä nuo testosteronitasot ovat ihan ylärajoilla. Ilman piikitystä on siis kivikovaa tarjolla. Naiseni siitä nautti eilen viimeksi. Huvittelumielessä yritin noita piikityksiä saada mutta ei annettu. Olen tullut siihen tulokseen että vähemmällä testosteronilla saisin enemmän kaikenlaista hyödyllistä aikaiseksi. Nyt seksiin ja sen ajattelemiseen menee kohtuuttomasti aikaa.
[/quote]
Eihän niitä tietenkään kannata ottaa, jos menee jo normistikin ylärajoilla. Menee sit helposti överiksi ja kuten sanoit, mielessä ei ole muu kuin seksi, joka tekee suorastaan hulluksi, jos vaimon halut eivät ole samalla tasolla. Vaimo tietty nyt tykkää katsella, vaikka mun runkkaamista, mutta jos totta puhutaan, niin tekisi mieli vaan nussia, nussia ja nussia. Eipähän tartte vaimon alkaa puumailemaan ja, jos kaiken jälkeen tekee mieli vierasta, ni se on sit vaan se vieras liha.
Ai niin, ole tyytyväinen luontaiseen tasoosi, nää piikit maksaa liki satasen kerta. Ja terkkuja vaimollesi, on hyvässä hoidossa! ;)
ottaako eteen paremmin?