Hätkähdättekö ikinä bloggaajille tulleita kommentteja blogeissa?
Olen niin tottunut että bloggaajat suodattavat ilkeät kommentit pois blogeistaan tai sitten ehkä lapsellisesti kuvittelen ettei sellaisia sinne kirjoitella, että se parjaaminen tapahtuu enemminkin näillä keskustelupalstoilla.
Itse hätkähdän eniten sellaisia ns. viattomia kommentteja, joiden tarkoitus on "auttaa" mutta kuitenkin todellisena tavoitteena on päästä sanomaan jotain rumasti.
Tänään viimeksi luin Alexan blogia ja joku kehotti häntä käyttämään toista hameenmittaa, koska se mini ei kuulemma sovi henkilölle jolla pohkeet ja reidet ovat yhtä paksut.
Tuntui heti pahalta alexan puolesta koska ensinnäkään mielestäni väite hänen jaloistaan ei ollut totta ja koska mielestäni kommentilla oli selkeästi ilkeä tarkoitus. Täällä palstalla nähdyt ilkeät kommentit taas harvoin pysäyttävät minua sen enempää kun ne eivät mene bloggaajalle suoraan. Kuitenkin ikäviä nekin. :(
Onko teille eroa missä näette ilkeän kommentin tai onko teillä erilaista kynnystä kirjoittaa sellaista tänne kuin taas vaikkapa jonkun blogiin suoraan?
Kommentit (3)
Chicago Iidan about jokainen kommentti...
Kyllä. Itse en kestäisi ihmisten ilkeilyä.
Valitettavan usein. Ihmisiltä on hämärtynyt se raja mikä on asiallista palautetta ja mikä puhtaasti ilkeilyä. Etenkin tällä palstalla (jopa kunnianloukkaukseen verrattavissa olevin määrin) mutta myös kommenteissa. Eilen joku oli kommentoinut Xenialle "paljonko lihosit raskaana, ei ole varmaan helppo pudottaa painoa" -.-