Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että matkailuala kyykkää tosi rajusti. Itse matkustelen vasta kun tilanne on normaali. En lähde minnekään 1000 e/vk/henkilö pelleilemään maskien kanssa.

Vierailija
15.12.2020 |

Saa kestää vaikka 5 vuotta. Säästyypähän rahat.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ajatellut.

Vierailija
2/8 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyn kuoroon. En halua viettää lomaani maski päässä kentällä, koneessa, kadulla, kaupassa jne. Ravintolat toimivat, jos toimivat, osa-aikaisesti ja kaikki turistipaikat ovat suljettuina. Ei houkuta pätkääkään mihinkään lähteä. Odotan mieluummin parempia aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko turhempaa yritystä ollakaan kuin matkailuun perustuvat. Nyt varmaan vähenevät, palaavat normaalille tasolle. Valtaosalta joutavat työntekijät ja yrittäjät muille aloille paikkaamaan sitä paljon puhuttua työvoimapulaa.

Vierailija
4/8 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhillä köyhien ongelmat...

Onneksi käärinliinoissa ei ole taskuja.

Vierailija
5/8 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut maskin kanssa ja äkkiä siihen tottui. Turvavälit ja tietyt muut varotoimenpiteet on tulleet jäädäkseen maailmaan. Jos niitä ei halua noudattaa, ei kannata odottaa niitä matkojakaan.

Vierailija
6/8 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Menee sitten minkä verran aikaa tahansa. Matkustan vasta sitten kun se on yhtä turvallista kuin ennen.

Sen verran ajatusmaailma on kuitenkin muuttunut, että kotimaa tulee olemaan etusijalla, niin pysyy eurot täällä. ensimmäinen matkakohde on Turku, joka on näyttänyt omilla toimillaan vastuunkantoa koronapäätöksissä ja pyrkinyt estämään tartuntoja mm. etäkoululla.

Vierailija
7/8 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen matkustanut maskin kanssa ja äkkiä siihen tottui. Turvavälit ja tietyt muut varotoimenpiteet on tulleet jäädäkseen maailmaan. Jos niitä ei halua noudattaa, ei kannata odottaa niitä matkojakaan.

Lähden matkoille pääsääntöisesti olemaan ihmisten kanssa ja parissa, en välttelemään heitä. Välttelyä joutaa harrastaa Suomessakin. Ehkä mun osalta matkailut oli sitten tässä.

Vierailija
8/8 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko turhempaa yritystä ollakaan kuin matkailuun perustuvat. Nyt varmaan vähenevät, palaavat normaalille tasolle. Valtaosalta joutavat työntekijät ja yrittäjät muille aloille paikkaamaan sitä paljon puhuttua työvoimapulaa.

https://yle.fi/uutiset/3-10848579

mites toi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän