Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmin ja ärsyttävin lahja mitä on kuunaan keksitty!

Vierailija
15.12.2020 |

Kaikki maailman rumat pyyhekoukut, heijastimet, magneetit jne. joissa ei ole panostettu esteettisyyteen eikä suunnitteluun muutenkaan vaan läntätty vaan jollain karsealla fontilla kaikki mahdolliset nimet. Sitten tietty joku on aivan että ”OOH kato tossa lukee Minna, pakko ostaa toi Minnalle!”. Minna on varmaan tosi onnellinen uudessa Minna-heijastinhikinauhassaan josta kaikki varmasti näkee että kukas se siinä lenkkeilee.

Kun olin killi niin oli muotia ne nimipipot ja vähän sen jälkeen kaulakorut, mut ei kiitos enää aikuisena D: !

Mulla on muuten maailman tavallisin nimi, josta en edes tykkää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis saanut lahjaksi pyyhekoukun?

Vierailija
2/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, nuo valmiiksi printatut nimijutut on ärsyjä. Mukeissa ok, esim. työpaikkaa varten, mutta joku asuste tosiaan on aika mälsä aikuiselle. Lapselle tietty varmaan ihan jees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko siis saanut lahjaksi pyyhekoukun?

En, mutta näin niitä kaupassa ja alkoi ärsyttämään. Toivottavasti en saa sellaista. Muuta nimikrääsää olen saanut.

Ap

Vierailija
4/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nimikrääsät on tosiaan lähes aina rumia :D. Ajatellaan varmaan että kyllä ne myy kun on saajan nimi valmiina.

Vierailija
5/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suht harvinainen nimi, eikä ikinä löytynyt yhtään tuotetta, jossa nimeni olisi ollut. Lapsena se harmitti enemmänkin, sisko ja veli kyllä sai näitä nimikoituja juttuja. YHDEN kerran kaveri löysi cola-pullon, jossa oli nimeni. Ai että olin onnellinen kun oli mulle sen ostanut (tiesi harmituksestani). Pullo on vuosienkin jälkeen säilössä vaikkei siitä voikaan enää vettäkään juoda.

Vierailija
6/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koriste-esineet

Jokainen valitkoon koristeensa itse.

Tätäkin ärsyttävämpi oli ex-anopin tyyli: se antoi _mulle_ joululahjana jotain ikivanhaa rikkinäistä roinaa vintiltään, mikä ei sille itselleen kelvannut mutta mitä ei kyennyt hävittämään.

Sanoin lopulta, että en halua mitään tavaraa, jos haluan niin ostan itse ja mikäli tarpeetonta tavaraa annetaan se lähtee saman tien kirpparille.

Tehosi.

Vierailija
7/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulava flamingo joka kakkaa glitteriä vessanpönttöön.

Vierailija
8/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nimikrääsä on pientä ja sen voi pistää kaappiin ja unohtaa sinne, tai heittää roskiin eikä lahjan antaja sitä huomaa. Isot rumat maljakot, taulut ja muut "taideteokset" ovat pahempia koska lahjan antaja odottaa näkevänsä sen kylässä käydessään.

Vierailija
9/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää eniten rumat kynttiläkipot. Naapurikin tuo joka joulu kynttiläkipon meille ja nyt on vuorossa 26 kippo. Tois mielummin sen pelkän lämpökynttilän, jos jotain haluaa tuoda.

Vierailija
10/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eettiset lahjat. Ainoa tarkoitus on alleviivata, kuinka hyvä ihminen "lahjan" ANTAJA on. 

Vierailija
11/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tottakai joku metrinen vaasi joka ei sovi mihinkään on vielä hankalampi lahja.

Mua vaan jotenkin ärsyttää tossa nimikrääsässä se koko idea, väsätään jotain ruman näköistä huonolaatuista ja sitten kun siinä lukee jonkun nimi niin se onkin muka loistava lahjaidea. Ja vähän ärsyttää kyllä sekin että (kylläkin rakkaat ja mukavat) ihmiset menee retkuun ja ostaa näitä (ainakaan mulle ei tarvis :D).

Olisi eri asia jos se esine olisi kivan näköinen, laadukas ja käytännöllinen.

Tykkäsin kyllä kokispulloista joissa luki oma nimeni, kun tykkään juoda kokista muutenkin.

Ja tosiaan lapsena tykkäsin niistä pipoista ja kaulakoruista, mutta enää en mielelläni marssi pitkin kaupunkia julistaen nimeäni kaikelle kansalle :D

Ap

Vierailija
12/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän APta. Mä ärsyynnyn jopa bändipaidoista, julisteista yms. krääsästä, kun siinä pitää lukea sen bändin nimi, lehden nimi tai Disney kissankokoisilla kirjaimilla. MIKSI!? Mä haluan kuvan ilman tekstejä, kiitos.

Itsehän olen välttynyt tuolta oma nimi krääsältä, kun olen nimeltäni niinkin harvinainen kuin Pia. Hyvin harvinaista, että tuolla nimellä löytyy mitään. Se on joko Piia tai Piia/Pia. < ehkä typerintä mitä on nähty kermansaven halpiskopiossa.

Mä komppaan näitä jo olleita. Myös tuikkukippoja on saatu kymmeniä erilaisia.

Lehtien ja tilausten ilmaislahjoja. Meillä suku paketoi niitä innoissaan jouluna. Saa taas parittomat lakanat, ehkä jonkin "kivan" glögikipposen, toimimattoman urheilurannekkeen....

Vierailija
13/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ärsytä mikään lahja. Pistän ne sitten kiertoon tarvitseville, en kylläkään lahjan muodossa vaan annan muuten vaan kun on sitten ns. turhakkeena. Hyvä jos joku tarvitsee.

Vierailija
14/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olit killi?

Vierailija
15/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulava flamingo joka kakkaa glitteriä vessanpönttöön.

Mä olen niin pöljä, että mä innostun tuommoisesta aivan satasella. Sitten joku on ehtinyt nähdä innostukseni ja hankkii sen vielä lahjaksi.

Noi on just sen hetken hauskoja, idealtaan... siinä on jotain camppia, mutten mä sitä kotiini halua.

Vierailija
16/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olit killi?

Killi = lapsi. Joskus livahtaa alkuperäismurretta.

Ap

Vierailija
17/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ärsytä mikään lahja. Pistän ne sitten kiertoon tarvitseville, en kylläkään lahjan muodossa vaan annan muuten vaan kun on sitten ns. turhakkeena. Hyvä jos joku tarvitsee.

Aika harva Seppo ja Ritva tarvii kermansaven halppis kahvikuppia nimikoituna. Niistä juodessa tulee kahvitkin rintamuksille. Kamalinta on, että noi nimikkokupit jää vielä lapsille perinnöksi kun ei niitä raski roskiin heittää.

Vierailija
18/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahvinkeittimeen väärän kokoinen pannu

😆

Vierailija
19/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva Seppo ja Ritva tarvii kermansaven halppis kahvikuppia nimikoituna. Niistä juodessa tulee kahvitkin rintamuksille. Kamalinta on, että noi nimikkokupit jää vielä lapsille perinnöksi kun ei niitä raski roskiin heittää.

Pointtini oli se miksi kaikesta pitää närkästyä.

Vierailija
20/21 |
15.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

autonkiillotuskone niskahartiaseudun hierontaan - olin tosi otettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi