Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkä paskana kun vainaja paino lähes 200kg!

Vierailija
07.05.2014 |

Painoraja siihen, että lasketaanko tai muuten siirrellään arkkua kun vainaja on iso.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kantajia? Niitä liinojahan voi lähes loputtomasti lisätä? Järki käteen ja kunnioitusta vainajaa kohtaan!

Vierailija
2/6 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai sinä yksin sitä mennyt siirtämään.

Vainajat voi muutenkin olla vaikeita siirreltäviä vaikka ei painaisikaan paljoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli ja tuhkattiin. En tiedä kuka arkkua siirteli, kun tulimme kappeliin niin arkku oli paikoillaan ja lopuksi liukui kiskoja pitkin verhon taa. Normaalipainoinen oli mutta luulisi, että tuo on hyvä vaihtoehto ylipainoiselle.

Vierailija
4/6 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoenoni kärrättiin jollain kärryllä haudalle kappelista. Arkku oli erikoisleveä.

Painoa en pysty arvioimaan, mutta oli sellainen amerikanlihava. Ei mahtunut mihinkään tuoliin koskaan istumaan ja jos johonkin istumaan pääsi, piti auttaa ylös. 

Minä haluan itseni tuhkattavan. Itse asiassa niin, että tuhkasta kasvaa puu. Näin: http://urnabios.com.

Eipä tarvitse kenenkään kantaa kilojani minun kuoltuani, eikä tarvitse mennä synkälle hautausmaalle muistelemaan. Puu kasvatetaan johonkin aurinkoiseen ja kallioiseen merimaisemaan eteläiseen Suomeen.

Vierailija
5/6 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuolette valitkaa tuhkaus. Ei tarvitse laskea painavaa arkkua haudan pohjalle. Ei tarvitse kaivaa niin isoa hautaa jäätyneeseen maahan ja nakella vanhoja luita, tekoniveliä ja hiuksia piiloon omaisilta, kun routa niitä kuitenkin on nostellut. Pahinta on kun viereinen hauta sortuu, sattuu harvoin, mutta joutuu kosketuksiin tuoreehkoihin hautauksiin. Aina ei maaduta täydellisesti.

haudankaivaja

Vierailija
6/6 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ton puun saa suomessa laittaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi