Katselin miehen tiliotetta on maksanut Veholle 112000 € saan varmaankin mersun joululahjaksi
Mää niin rakastan tota miestä, on se vaan niin ihana.
Kommentit (54)
Suomalaiset on kateellisia, ainakin mammat:D
Vierailija kirjoitti:
Tuttu osti Mesen ja antoi suurileleisesti avaimet eukolleen. Tämä eukko hehkutti miten ihana mies hänellä on, ostaa oman autonkin ja vielä Mersun!
Arveltiin siinä jotta onkohan auto todella hänen vai saako hän vain kyseisenä päivänä ajaa äijänsä autoa. Eukkohan otti nokkiinsa ja ihan huolella. Kysyttiin kenen nimi on rekisteriotteessa omistajana. Eukko vaapotti autolle, kaamea motkotus kävi kun haki hanskalokerosta rekisteritodistusta. Löytyihän se , ja mikäs siellä komeili omistajana. Rahoitusyhtiö ja haltijana oma ukkonsa. Ukkonsa ei meille puhunut pitkiin aikoihin ton tapahtuman jälkeen, kuulemma sen verran oli hatuttanut kiinnijäänti. Eukkonsa kuulemma tyhmä kuin saapas eikä itse olisi ikinä tajunnut rekisteriotetta katsoa.
yhdessä elävillä ihmisillä, mitä väliä kumman nimi on rekisteriotteessa? Minunkin autoni rekisteriotteessa on mieheni nimi, kuten myöskin mieheni auton rekisteriotteessa. Eipä silti tulisi mieleenkään, että se olisi jotenkin vähemmän minun, yhdessä eletään ja yhdessä kaikki maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä ei ole tuollaisia summia tavallisilla käyttötileillään koskaan.
Tuollaiset summat suojataan.
Ap trollailee, tuskin edes mersussa istunut koskaan eläessään, paitsi taksissa.
Höpö höpö, meilläkin on miehen kanssa molemmilla yli tuon ihan tavallisilla käyttötileillä.
Vierailija kirjoitti:
AP:n ja miehensä kaltaisia hölmöjä, joilla raha polttelee näpeissä, tarvitaan tämän yhteiskunnan pyörittämiseen. Moni tienaa leipänsä ja eurot kertyvät toisten luokse sinne, missä niistä pidetään hyvää huolta.
Jep, mun salkkuun osinkoina ja arvonnousuna koska omistan aika monen autonvalmistajan osakkeita. Vaikka toi ap onkin pelkkä trolli.
6
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu osti Mesen ja antoi suurileleisesti avaimet eukolleen. Tämä eukko hehkutti miten ihana mies hänellä on, ostaa oman autonkin ja vielä Mersun!
Arveltiin siinä jotta onkohan auto todella hänen vai saako hän vain kyseisenä päivänä ajaa äijänsä autoa. Eukkohan otti nokkiinsa ja ihan huolella. Kysyttiin kenen nimi on rekisteriotteessa omistajana. Eukko vaapotti autolle, kaamea motkotus kävi kun haki hanskalokerosta rekisteritodistusta. Löytyihän se , ja mikäs siellä komeili omistajana. Rahoitusyhtiö ja haltijana oma ukkonsa. Ukkonsa ei meille puhunut pitkiin aikoihin ton tapahtuman jälkeen, kuulemma sen verran oli hatuttanut kiinnijäänti. Eukkonsa kuulemma tyhmä kuin saapas eikä itse olisi ikinä tajunnut rekisteriotetta katsoa.
yhdessä elävillä ihmisillä, mitä väliä kumman nimi on rekisteriotteessa? Minunkin autoni rekisteriotteessa on mieheni nimi, kuten myöskin mieheni auton rekisteriotteessa. Eipä silti tulisi mieleenkään, että se olisi jotenkin vähemmän minun, yhdessä eletään ja yhdessä kaikki maksetaan.
Meillä on kolme autoa ja kaikissa ollaan molemmat omistajia. Teidän autot on sun miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on siis sinun niin kauan kuin elätte yhdessä. Vähän niinkuin työsuhdeauto on työntekijän niin kauan kuin työsuhde on voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies oli maksanut 11,20 eläinkauppaan. Saan varmaan uuden marsun!
Mun äijä törsäsi peräti 1120 euroa, joten sieltä on varmaan uusi mursu tulossa! Ne on niin lutusii!
Onpa mursut kalliita!
Riippuu miten laskee. Kilohinnaltaan ne ovat paljon edullisempia kuin marsut.
Jonkun halpismallin. Voi sua raukkaa. Ja Mersukin vielä. Yäk!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kolme autoa ja kaikissa ollaan molemmat omistajia. Teidän autot on sun miehen.
Kyllä ne sitten avioerossa tasataan jos niikseen tulee. Meillä on myös autojen omistajana mies, mutta ei se merkitse että ne hänen ovat. Omaisuus on yhteistä kunnes avioero tulee ja sitten ne jaetaan avioehdon mukaisesti.
Mun mies oli maksanut apteekkiin 11.20, saan varmaan tippurin :(
Vierailija kirjoitti:
Se on sille salarakkaalle.
Kohta blörffi tai riinis somettaa uudesta mersusta. Uuh!
Tuleeko tiliotteet jossain vielä paperisena, vai onko sulla käyttikset miehesi tilille? Onpas se kiltti mies. Minä en tiedä mieheni raha-asioista mitään.
Katselin naiseni tiliotetta oli maksu Luxury car yhtiölle 300 000€
Varmaan saan jonkun ihanan Ferrarin.
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko tiliotteet jossain vielä paperisena, vai onko sulla käyttikset miehesi tilille? Onpas se kiltti mies. Minä en tiedä mieheni raha-asioista mitään.
Meillä on ainakin yhteinen käyttötili, jota käytetään normaalisti perusmenoihin. Sieltä me molemmat ostamme joululahjatkin.
Mun mies on ostanut jotain Finnairilta. Sehän oli fiksu ostos näin korona-aikaan.
Eiköhän se ole menossa naapurin parikymppiselle sporttibeibelle. Hyvää joulua vaan kun huomaat ettei Mersua näy ja yli satku on hävinnyt tililtä.
Mun mies on maksanut isot rahat HELBUSille! Saanko viimeinkin tutkinnon??
En oo feikki heikki kirjoitti:
Katselin naiseni tiliotetta oli maksu Luxury car yhtiölle 300 000€
Varmaan saan jonkun ihanan Ferrarin.
😍 ja turkin ehkä?
Kunnon mies