Katselin miehen tiliotetta on maksanut Veholle 112000 € saan varmaankin mersun joululahjaksi
Mää niin rakastan tota miestä, on se vaan niin ihana.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu osti Mesen ja antoi suurileleisesti avaimet eukolleen. Tämä eukko hehkutti miten ihana mies hänellä on, ostaa oman autonkin ja vielä Mersun!
Arveltiin siinä jotta onkohan auto todella hänen vai saako hän vain kyseisenä päivänä ajaa äijänsä autoa. Eukkohan otti nokkiinsa ja ihan huolella. Kysyttiin kenen nimi on rekisteriotteessa omistajana. Eukko vaapotti autolle, kaamea motkotus kävi kun haki hanskalokerosta rekisteritodistusta. Löytyihän se , ja mikäs siellä komeili omistajana. Rahoitusyhtiö ja haltijana oma ukkonsa. Ukkonsa ei meille puhunut pitkiin aikoihin ton tapahtuman jälkeen, kuulemma sen verran oli hatuttanut kiinnijäänti. Eukkonsa kuulemma tyhmä kuin saapas eikä itse olisi ikinä tajunnut rekisteriotetta katsoa.
yhdessä elävillä ihmisillä, mitä väliä kumman nimi on rekisteriotteessa? Minunkin autoni rekisteriotteessa on mieheni nimi, kuten myöskin mieheni auton rekisteriotteessa. Eipä silti tulisi mieleenkään, että se olisi jotenkin vähemmän minun, yhdessä eletään ja yhdessä kaikki maksetaan.
Paitsi sitten kun ero tulee..
Mun mies oli maksanut 20 t€ jollekin Natalialle. Varmaan saan lahjaksi pari uutta asentoa.
Tiinuli 2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttu osti Mesen ja antoi suurileleisesti avaimet eukolleen. Tämä eukko hehkutti miten ihana mies hänellä on, ostaa oman autonkin ja vielä Mersun!
Arveltiin siinä jotta onkohan auto todella hänen vai saako hän vain kyseisenä päivänä ajaa äijänsä autoa. Eukkohan otti nokkiinsa ja ihan huolella. Kysyttiin kenen nimi on rekisteriotteessa omistajana. Eukko vaapotti autolle, kaamea motkotus kävi kun haki hanskalokerosta rekisteritodistusta. Löytyihän se , ja mikäs siellä komeili omistajana. Rahoitusyhtiö ja haltijana oma ukkonsa. Ukkonsa ei meille puhunut pitkiin aikoihin ton tapahtuman jälkeen, kuulemma sen verran oli hatuttanut kiinnijäänti. Eukkonsa kuulemma tyhmä kuin saapas eikä itse olisi ikinä tajunnut rekisteriotetta katsoa.
yhdessä elävillä ihmisillä, mitä väliä kumman nimi on rekisteriotteessa? Minunkin autoni rekisteriotteessa on mieheni nimi, kuten myöskin mieheni auton rekisteriotteessa. Eipä silti tulisi mieleenkään, että se olisi jotenkin vähemmän minun, yhdessä eletään ja yhdessä kaikki maksetaan.
Luuletko ihan tosiaan että avioeron tullessa vain se saa pitää omaisuuden jonka nimissä se on, jos se on yhteisesti hankittu eikä esim perintöä?
Vierailija kirjoitti:
Blondi kotirouva kirjoitti:
Mun mies on maksanut isot rahat HELBUSille! Saanko viimeinkin tutkinnon??
Riippuu varmaan siitä jaksatko opiskella?
Vähän kyllä alemmuuskompleksi vaivaa kun tittelinä on lukio drop out, mutta kaikenmaailman dosenteilla ei olekaan mersua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blondi kotirouva kirjoitti:
Mun mies on maksanut isot rahat HELBUSille! Saanko viimeinkin tutkinnon??
Vähän kyllä alemmuuskompleksi vaivaa kun tittelinä on lukio drop out, mutta kaikenmaailman dosenteilla ei olekaan mersua.
Ei minua ainakaan vaivaa. Itse jätin yo:n kesken ennen kuin sain tarvittavat pisteet maisteriin, kun raskauduin. Kiva auto on ja miehen maksama, ihan kuin oli yliopistokin miehen maksama. Ei tässä tarvitse alemmuuskomplekseja kärsiä.
Miksi ihmiset meette huonoihin naimisiin. Ihan oikeasti. Paljon surua ja hammastenkiristystä välttäisi kun ajattelisi edes pari viikkoa putkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset meette huonoihin naimisiin. Ihan oikeasti. Paljon surua ja hammastenkiristystä välttäisi kun ajattelisi edes pari viikkoa putkeen.
Kuka tässä on mennyt huonoihin naimisiin? Eiväthän nuo katkerat ole välttämättä edes parisuhteissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä on mennyt huonoihin naimisiin? Eiväthän nuo katkerat ole välttämättä edes parisuhteissa?
Katselevat kuvitteellisen miehen tiliotetta? Aha.
Mun mies on maksanut säännöllisesti pitkin vuotta noin 80 000 e/kk jollekin K. Sipxxxxxlle (nimi suojattu varmuuden välttämiseksi), saankohan mä sen K.S.:n?
Ha ha :D Vai Mersu. Juu juu. Hankki kuitenkin jonkun p*skan auton.
Vierailija kirjoitti:
Milloin tapahtui? Rekisteriotteita ei ole paperisena ollut viiteen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Tiinuli 2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ihan tosiaan että avioeron tullessa vain se saa pitää omaisuuden jonka nimissä se on, jos se on yhteisesti hankittu eikä esim perintöä?
Ei tietenkään kokonaan, mutta ositus menee kyllä mielenkiintoisemmaksi. Tositteet kannattaa olla tallessa, että tosiaan on yhteisesti hankittu, jos ero menee riitelyksi..
Onneksi muijalla ei ole pääsyä tileille ja kaikki meillä on minun nimissä.