Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tehdäänkö kynsisienisille kynsille missään

Vierailija
07.05.2014 |

käsi/kynsihoitoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tabletti paransi sormenkynnet. Minulla on, olen 41v mies. Minkälainen sieni parantuneella oli, minulla se kynsien alla. Varmaankinnse tyypillisin, olen kyllä lääkärilläkin käynyt.

Vierailija
2/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti varpaankynnestä pihkalakalla kokonaan sieni alle puolessa vuodessa (olisi varmaan lähtenyt nopeamminkin mutta oli kesällä pakko lakata kynnet sandaalikuntoon). Niitä lääkkeitä en ottaisi, en halua rasittaa maksaa niin paljon ulkoisen ongelman takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihkalakka?

Vierailija
4/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vierailija, olen itsekin vähän aina noita lääkkeitä vastaan. Tosin sormenkynsissä on pientä parannusta tapahtunut. Oon yrittäny kuivana pitää. Huomasin tämän vaivan jo varmaan vuosi sitten mutta vasta kesällä aloin naloxia käyttää. M41

Vierailija
5/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö... Mitä varten on jalkahoitoloita, jos niissä ei jalkojen ongelmia hoideta. Totta kai jalkojen hoitajat hoitavat myös kynsisieniä pois!

Vierailija
6/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa lisää tuosta pihkalakasta!

Vierailija
7/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoitaja hoiti kynnet ja otti sieninäytteen. Sain tablettikuurin.

Jalkahoitaja sanoi ettei terveyskeskuksessa osata ottaa sieninäytettä oikein. Minullakin tk ottama näyte oli puhdas, ja ihan lääkäri sen otti. Ongelma poistui kuin söin lääkekuurin joka kesti 3 kk.

Vierailija
8/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks jalkahoitaja sanoi, että omenaviinietikalla pyyhkiminen auttaa.

Vierailija
9/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi useamman kuukauden lääkekuurin ja sillä lähti. Useammat kengät menivät roskiin ja sukkia pestiin 60 C:ssa.

Vierailija
10/11 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille kaikille kommentoijille. Ehkäpä sormenkynnet vielä joskus kuin nuorella miehellä. Hyvää talvenodotusta. M41

Vierailija
11/11 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! Älä mene tartuttamaan. Hoida sieni ensin pois.

Sieni on hankala tauti. Mulla se olis sormenkynsissä 5 vuotta täydellä hoidolla. Nykyään on tehokkaammat hoidot, jotka oikeasti tehoaa. Siis tablettihoito on tehokas.