Mitä taivaassa tehdään
Olen kuullut, että siellä ylistetään Jumalaa ja soitetaan harpuilla sekä lauletaan, mutta siellä ei kuulemma nukuta. Miksi ei nukuta? ja miten saa ajan tai siis iankaikkisuuden kulumaan jos ei mitään muuta saa tehdä. Luulis ajan tulevan tylsäksi. Ei sen puoleen, ettenkö sinne taivaaseen haluaisi - kysynpähän muuten vaan?
Kommentit (137)
Tulee uusi taivas ja uusi maa eikä kuolemaa ole enää oleva.
Elän ymmärryksessä, että maailmanlopun jälkeen Jumala luo uuden maan, jossa eletään kuten nytkin. Mutta ilman syntiä, ilman pahaa, edessä Kasvon Kaikkivallan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan autuaassa tilassa tietäen, että naapurin ateistiäijä samaan aikaan palaa ja kärventyy helvetin pätsissä ikuisesti. Ah, sitä onnea! Siellä on mahdollisesti pohjassa sellaisia ikkunoita, kuten veneissä, mistä katsellaan kaloja. Siitä tarkkaillaan vääräuskoisia kitumassa. Tuskin maltan odottaa.
Vaikka kukaan ei ole täydellinen, ettei koskaan tuntisi vahingoniloa, en usko kenenkään iloitsevan jonkun kadotuksessa olemisesta. Ainakin ilo on aitoa vasta kun kaikki siellä taivaassa ovat.
Näitä on vain elämässä, jotka hekumoivat muiden kurjuudella.
Rienaat ja vääntelet Jumalan Sanaa. Ei Raamattu opeta kuten väität.
Todellisuudessa Taivaaseen pääsee aniharva. Se toinen paikka on suurimman osan kohtalo, valitettavasti. Sellainen on ihminen
Lapsena jo ihmettelin kummallisuuksia opetuksissa. Kirkossa puhuttiin, että tulkoon sinun valtakuntasi. Kerrottiin, että vainaja herätetään viimeisenä päivänä, mutta kuitenkin lentää heti taivaaseen. Raamatussa sanotaan, että kuolleet ovat kuolleita eivätkä tiedä mitään. Joskus kaikki herätetään muistohaudoista ja alkaa tuhatvuotinen valtakunta. Lopullinen paratiisi on maan päällä. Siellä ilmeisesti elämme viimein kaikki. Myös ne miljoonat tai kenties miljardit, jotka eivät maallisessa elämässään uskosta mitään kuulleetkaan. Eihän taivaallinen herra tietenkään tuomitse helvettiin sellaisia, jotka eivät ole koskaan sellaisesta tietäneet. Vai mikä olisi loogisempi selitys koskien heitä, jotka eivät tiedä kristinuskosta? Sekä heitä, jotka elivät tuhansia vuosia sitten.
Tulkoon Sinun valtakuntasi on Jeesuksen opettamasta rukouksesta.
Ruumiin ylösnuosemus on "viimeisenä päivänä".
Saarnaaajan kirjassa ihminen miettii näin,että kuolleet ei tiedä mitään.Ne on ihmisen omia ajatuksia.
Minulle taivas ei ole niinkään paikka vaan olotila. Ei ole surua, itkua, ei kipua.
Onnea, rakkautta, rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle taivas ei ole niinkään paikka vaan olotila. Ei ole surua, itkua, ei kipua.
Onnea, rakkautta, rauhaa.
Voi ratsastaa leijonalla,uida,kävellä niityllä,syödä puista hedelmiä,puhua Paavalille ja Aabrahamille.
Jumaluus,enkeleitä.edesmenneet tavata.kyllä se on fyysistä.
Väistellään satelliitteja ja katsotaan missä päin maailmaa myrskyää.
Eletään normaalisti ja käydään lenkillä. Voit surffata taivaallisessa netissä.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin juodaan tuoretta hyvää viiniä, ilman känniä ja krapulaa :)
Vaikeahan se on oikeasti tietää tarkalleen mitä tapahtuu. Ainakin sen olen ymmärtänyt, et paitsi että kipua, murhetta ja ikäviä asioita ei ole, ei ole myöskään aikaa. Aivomme on niin kiinni tässä eteenpäin menevässä ajassa ettemme oikein ymmärrä, mutta olisko se jotain sellaista, et on vain tämä hetki? Ei ole tylsää eikä odoteta, mitähän seuraavaksi, vaan on vain se täydellinen NYT-hetki?
Odotan sitä onnea, rakkautta ja rauhaa, mikä itseasiassa usein, nytkin on jo täällä sydämessäni <3
Itselle tää alkoholi alkaa olla helvetti enkä helvettiin halua joutua vaan taivaaseen. Toivottavasti taivaassa ei oele alkoholia alkoholistille. Elämä on kiirastuli taivas on vapautus. Ateisteille se aina synkkä olemattomuus. No so..miten vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän käy sääliksi nämä taivaaseen uskovat. Huomaa ettei järkeä ole kauhalla jaettu kun uskotaan satuihin. Koittakaa jo tajuta ettei tuolla mitään muuta ole kuin avaruus.
Ateisti astronautti ja uskovainen aivokirurgi keskustelivat keskenään. Astronautti sanoi: 'Olen käynyt avaruudessa enkä nähnyt siellä Jumalaa'. Aivokirurgi puolestaan vastasi: 'Minä olen tehnyt satoja aivoleikkauksia, enkä ole nähnyt vielä yhtään ainoata ajatusta'.
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taivasta voi verrata nykymaailmaan siellä ei tunneta tylsyyttä, kateutta, surua, kipua. Siellä ei käydä vessassa jne. puolisosi näyttää joka katsomalla aina kauniimmalta jokainen suupala maistuu aina paremmalta. Taivaassa voi toivoa mitä vain. Ei sitä voi ihmisaivoilla käsittää. Siellä näkee vihdoin luojansa.
Oon menny naimisiin kahdesti.
Eli onko mulla siellä kaks vaimoo?
mitä hyötyä siitä puolison hehkeydestä on?
"Siellä ei naida eikä mennä miehelle, vaan ollaan kuin enkelit taivaassa"
Muistaakseni laulussa wanhassa sanotaan, ettätaivaassa pannaan enkeleitä ilman välineitä. Olen aina ihmetellyt, miä se todella tarkoittaa. Laulussatodennäköisesti viitataan ehkäisyvälineisiin. Mutta kun ajatellaan syvällisemmin, että taivaassa ollaan ilman lihallista muotoa, niin maanpäällinen biotekninen suoritus lihallisilla kaluilla ei tule kysymykseekään. Onko kyseessä jokin henkinen tai peräti hengellinen pano? Siinäpä kysymys Tanskan prinssiin malliin pohdittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän käy sääliksi nämä taivaaseen uskovat. Huomaa ettei järkeä ole kauhalla jaettu kun uskotaan satuihin. Koittakaa jo tajuta ettei tuolla mitään muuta ole kuin avaruus.
Ateisti astronautti ja uskovainen aivokirurgi keskustelivat keskenään. Astronautti sanoi: 'Olen käynyt avaruudessa enkä nähnyt siellä Jumalaa'. Aivokirurgi puolestaan vastasi: 'Minä olen tehnyt satoja aivoleikkauksia, enkä ole nähnyt vielä yhtään ainoata ajatusta'.
.
Huono.
Aivotoiminnasta on paljonkin faktatietoa.
Tuskin yksikään täysijärkinen kuvittelee Jumalan löytyvän Maata kiertävältä radalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taivasta voi verrata nykymaailmaan siellä ei tunneta tylsyyttä, kateutta, surua, kipua. Siellä ei käydä vessassa jne. puolisosi näyttää joka katsomalla aina kauniimmalta jokainen suupala maistuu aina paremmalta. Taivaassa voi toivoa mitä vain. Ei sitä voi ihmisaivoilla käsittää. Siellä näkee vihdoin luojansa.
Oon menny naimisiin kahdesti.
Eli onko mulla siellä kaks vaimoo?
mitä hyötyä siitä puolison hehkeydestä on?
Siellä ei ole puolisoita. Se on sanottu selvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan autuaassa tilassa tietäen, että naapurin ateistiäijä samaan aikaan palaa ja kärventyy helvetin pätsissä ikuisesti. Ah, sitä onnea! Siellä on mahdollisesti pohjassa sellaisia ikkunoita, kuten veneissä, mistä katsellaan kaloja. Siitä tarkkaillaan vääräuskoisia kitumassa. Tuskin maltan odottaa.
Täähän kuulostaisi hel**tiltä :( Kuka nauttisi toisen kärsimyksestä? Hyi kun ilkeää!
Ateistiprovon rienausta.
Omaa iloani Taivaassa ei häiritse yhtään että ne jotka eivät sinne pääse saavat ansionsa mukaan. Enkä minä usko että helvetin tulet ja siellä kituvat edes näkyvät Taivaaseen asti saati että niitä sieltä seurattaisiin. Sairas ajatus oikeastaan
Olet niin iloinen siellä samalla tietäen, että lapsesi, joka ei uskonut jeesukseen saa helvetissä ansionsa mukaan. Samoin vastasyntyneet pienokaiset, joita ei ehditty kastaa, kituvat ansionsa mukaan. Buddhalaisillekin on niin oikein ikuinen kärsimys, mitäs eivät uskoneet.
Sinä vain iloitset ja miljardit sielut ovat ahdingossa, koska he eivät ymmärtäneet uskoa juuri sinun jumalaasi.
Siellä on täydellinen onnen tunne. Ilmeisesti ei ole kaipausta sinne pääsemttömiä kohtaan. Ehkä ne putoavat muistoista.
Tieto kuulemma katoaa. Tarkoittaako se myös sitä, ettei tunne läheisiä maan päältä?
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni laulussa wanhassa sanotaan, ettätaivaassa pannaan enkeleitä ilman välineitä. Olen aina ihmetellyt, miä se todella tarkoittaa. Laulussatodennäköisesti viitataan ehkäisyvälineisiin. Mutta kun ajatellaan syvällisemmin, että taivaassa ollaan ilman lihallista muotoa, niin maanpäällinen biotekninen suoritus lihallisilla kaluilla ei tule kysymykseekään. Onko kyseessä jokin henkinen tai peräti hengellinen pano? Siinäpä kysymys Tanskan prinssiin malliin pohdittavaksi.
Kyllä lauluja riittää ,ei kannata uskoa kaikkea.Raamattu on luotettava,josta löydät vastauksen.
Ilmestyskirja kertoo kyllä mitä siellä on . Ja ketä siellä ei ole .
Jumala vai. Pitää katsoa ensin Jeesukseen .
✝️✝️✝️✝️✝️💕💕💕💕💕💕✝️✝️✝️✝️✝️💕💕💕💕💕💕
mikä niistä on oikea?