Mitä taivaassa tehdään
Olen kuullut, että siellä ylistetään Jumalaa ja soitetaan harpuilla sekä lauletaan, mutta siellä ei kuulemma nukuta. Miksi ei nukuta? ja miten saa ajan tai siis iankaikkisuuden kulumaan jos ei mitään muuta saa tehdä. Luulis ajan tulevan tylsäksi. Ei sen puoleen, ettenkö sinne taivaaseen haluaisi - kysynpähän muuten vaan?
Kommentit (137)
Voi asua talossa, sisustaa. Ihailla maisemia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka väittää tietävänsä, puhuu höpöjä. Ei ole kukaan tullut omin sanoin takaisin kertomaan.
Jos kaikki maalliset tarpeet jäävät taakse, niin tuskin niitä tarvitsee taivaassakaan täyttää. Varmaankin kuin joku ikuinen, päättymätön huumetrippi. Sellainen tila, jossa ei kaivata enää mitään.
Tieto perustuu Jumalan ilmoitukseen Raamatussa.Joka on 1.
Lisäksi paljon ihmisiä jotka kertoneet käyneensä taivaassa ja kertovat mitä ovat nähneet.
Näin on. Itsekin olen käynyt siellä useasti. Varsin hieno kokemus. Voin suositella kaikille.
Montako tähteä annoit?
Paratiisin ongelma on sama kuin helvetin: ne on ikuisia.
Eikös osa kirmaile 70 neitsyen kanssa?
Muistakaa innoissamme, että taivaaseen pääsee vasta tuomiopäivänä. Sinne ei siirrytä kuolemasta suoraan, vaan vasta viimeisenä päivänä. Kukaan ei taivaassa ole, eikä siellä käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai siellä ryypätäkin, ainakin salaa.
Ja harrastetaan fornikaatiota.
Miehet keskenään. Monen naisen helvetit johtuu miehistä.
Ollaanko taivaassa saman ikäisiä kuin kuollessa? Jos siis elää vanhemmaksi kuin esim. isovanhemmat niin silloin on siellä sitten heitä vanhempi
Ite en ole niin kranttu niin pantavia kerran käytettyjä ex neisyitä riittää mulle loputtomiin
Maailman mahtavat sanovat, että perseet tervataan.
Todellisuudessa siellä saa olla rauhassa.
Kukaan ei ole häiritsemässä.
Isä on aina läsnä ja pitää hyvää huolta.
Luuletteko että pulleus ja pulleuden ihailu häviää taivaassa? En toivoisi niin mutta jos se on synnin aiheuttamaa vääristymää niin kai se sitten katoaa
Vierailija kirjoitti:
Eikös osa kirmaile 70 neitsyen kanssa?
Onko se sitten neitsyeiden helvetti vai taivas?
Vierailija kirjoitti:
Itse uskon, että nuorenen 16-vuotiaaksi ja saan ikuisesti naida lukemattomia naisia, joista jokainen tuntuu kuin uudelta.
Mitä pahaa ne naiset ovat tehneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen joka väittää tietävänsä, puhuu höpöjä. Ei ole kukaan tullut omin sanoin takaisin kertomaan.
Jos kaikki maalliset tarpeet jäävät taakse, niin tuskin niitä tarvitsee taivaassakaan täyttää. Varmaankin kuin joku ikuinen, päättymätön huumetrippi. Sellainen tila, jossa ei kaivata enää mitään.
Tieto perustuu Jumalan ilmoitukseen Raamatussa.Joka on 1.
Lisäksi paljon ihmisiä jotka kertoneet käyneensä taivaassa ja kertovat mitä ovat nähneet.
Näin on. Itsekin olen käynyt siellä useasti. Varsin hieno kokemus. Voin suositella kaikille.
Tuo raamattu on vähän niin kuin Tripadvisor. Käyttäjäkokemukset löytyy tältä palstalta.
Taivas on ikuisuuden meripihkaan jähmettynyt loputon täydellisen onnen hetki vailla tarpeita tai aikomuksia. Se ei missään nimessä ole mitään sellaista kuin biologinen elossa oleminen.
Ja harrastetaan fornikaatiota.