Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neuropsykologiset testit

Vierailija
07.05.2014 |

Nämä minulla edessä huomenna. Ensimmäisen kesto 3h. Miten pitäisi valmistautua, ja mitä odottaa? Aspergeria epäillään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään muulla kokemuksia? En ole ap, mutta mulla on samat testit edessä. Entä jos hermostuttaa ja jännittää, ja testit menee siksi pieleen? 

Vierailija
2/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kysymyksiä on ns. skitsotesteissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noista testeistä ja kysymyksistä sais kukaan tarkemmin kertoa, koska muuten ne menee ns. pieleen jos niitä harjoittelee eikä ne näin ollen kerro totuutta ihmisestä. Kai sä ap haluat totuuden tietää kuitenkin? Sun ei tarvi valmistautua yhtään mitenkään, sillain saat aidon tuloksen. Tai ainoa valmistautuminen mitä voit tehdä on nukkua hyvin ens yö.

Vierailija
4/14 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin on yleisiä ja poissulkevia testejä, sitten on as-specifejä testejä. Wais tehdään myös.

Kaikkia hermostuttaa noissa testeis ja kaikki on jonkun verran paniikissa, ja ammattilaiset osa kyllä ottaa sen huomioon. Lisäksi sä pääset keskustelemaan testituloksista myöhemmin ja ainakin multa kysyttiin, että tunnistanko itseni tuloksista.

Vierailija
5/14 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palikkatestejä, "skitsotesti" joka teetetään myös armeijassa tyypeille yms.. rajataan ensin pois kaikki pahat mielenterveysongelmat yms. :D Saattaa olla myös muistitestejä jne. Varmasti osa on erilaisia Aspergeria testatessa, mutta tämänsuuntaisia. Teet vain parhaasi ja se riittää.

t. add-diagnoosin saanut testien jälkeen

Vierailija
6/14 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nämä viime viikolla, ei niissä ollut oikein muuta kuin muistitestejä ja jotain sanojen yhdistelyä jne. Yksi palikkatesti missä oli kaksivärisiä kuutioita ja niitä piti asetella määrättyihin kuvioihin. Ei ollut mitään kasvolihastestejä tai yhdellä jalalla hyppimistä niin kuin jostain luin. Ensin ajattelin vetää testin alakanttiin, jotta saan huonot pisteet ja voin hakea tukia, mut kilpailuivietti vei voiton ja teinkin täysillä. Nyt harmittaa.

Vierailija
7/14 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja aikaa ei mennyt lähellekään 3h, ennemminkin 1h.

Vierailija
8/14 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta meni aikaa 3 h ja en tiennyt siitä etukäteen. Olin väsynyt ja testi meni huonommin kuin olisi mennyt jos olisin esim. syönyt jotain evästä odotushuoneessa ennen testiä.

Vierailija
9/14 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta meni aikaa 3 h ja en tiennyt siitä etukäteen. Olin väsynyt ja testi meni huonommin kuin olisi mennyt jos olisin esim. syönyt jotain evästä odotushuoneessa ennen testiä.

Siinä palikkatestissä oli kyllä vähän suorituspaineita, mm. aikaraja. Yhtä kuviota en saanut vaaditussa ajassa mutta muut meni oikein.

Vierailija
10/14 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne yksityisellä ainakin kestää 3-4h. Mulle tehtiin vajaa 10v sitten. Valmistautumisesta sen verran, että syö ennen testejä jotain proteiinipitoista, pidä testin aikana 1-3 taukoa, vaikka tuntuisi, että jaksat. AS-piirteisillä on tyypillistä se, ettei huomaa väsymistä.

Vierailija
11/14 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nuo neuropsykologiset testit yhden päivän kestävät ja mitä muuta pitää tehdä tulosten saamiseksi?

Vierailija
12/14 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo neuropsykologiset testit yhden päivän kestävät ja mitä muuta pitää tehdä tulosten saamiseksi?

No siis testi on suht lyhyt, jos ei ole ihmeempiä vikoja muistissa jne. Tuloksia ei saa heti, vaan ne lasketaan myöhemmin ja ilmoitetaan sitten.

Vierailija
13/14 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne yksityisellä ainakin kestää 3-4h. Mulle tehtiin vajaa 10v sitten. Valmistautumisesta sen verran, että syö ennen testejä jotain proteiinipitoista, pidä testin aikana 1-3 taukoa, vaikka tuntuisi, että jaksat. AS-piirteisillä on tyypillistä se, ettei huomaa väsymistä.

En minä olisi voinut pitää taukoja, tai jos olisin kysynyt testaajalta sellaista, se olisi varmaan ottanut sen huomioon loppuarviossaan. Ei tullut mieleen sellaista kysyä. - nro 9

Vierailija
14/14 |
14.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten valmistaudut niihin olemalla miettimättä niitä lainkaan ennen kuin menet testeihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme