Aiheutin arven alapäähäni, miten voin enää deittailla? : (
Penikseni juuressa oli siinä vuosia ollut, muille huomaamaton syylä tai jokin vastaava. Joskus näytin lääkärissäkin kun halusin tietää mikä se oli, mutta ei kuulemma mitään vakavaa.
Ostin sitten sellasita "Wart-endiä" joka on tarkoitettu käsille sekä jaloille, ja laitoin sitä syylän päälle...Tuloksena oli märkivä kuoppa, josta jäi vaalea kohollaan oleva arpi : /
En ole enää tuon jälkeen kehdannut deittailla ketään...Olenko tuomittu ikuiseen yksinäisyyteen?
M31
Kommentit (39)
Sano naisille, että arpi tuli kaksintaistelussa.
Tuskinpa tuo menoa haittaa. Harva penis on mikään muotovalio muutenkaan, ja silti tosi kiva.
Laita kuva, niin voidaan arvioida tilannetta paremmin.
Mutta kyllä nuorilla on tarve tehdä kärpäsestä härkäsiä. Elämä kutistuu oman navan tuijottaminen ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiattomia kommentteja. Luulevat olevansa vitsikkäitä.
Oikeasti en ole koskaan edes katsonut tai koskettanut miesten sukupuolielimiä, vaikka seksiä olen harrastanut kymmenien miesten kanssa.
Ihan sama onko miehen elin iso vai pieni, vino vai suora tai kiero, tai onko arpia tummia tai vaaleita. Aina se vain jotenkin itsekseen on löytänyt tiensä sinne oikeaan paikkaan. Ja aina on tuntunut ihanalta!
Itse asiassa en ole koskaan katsonut omaakaan alapäätäni, tai ajanut yhtäkään karvaa. Ja aina on miehille kelvannut ihan semmoisenaan. Ja moni on maistellut ja aiina on niin hyvin kelvannut että uudestaankin ovat halunneet
Et ole katsonut, etkä koskettanut. Kanssasi olisi masentavaa olla sängyssä.
Has eipäs ole kukaan kumppani koskaan masentunut vaan aina haluavat uudestaan ja uudestaan :). Taitaa parisuhteessa olla muitakin henkisiä tarpeita kuin peniksen tarkastelu.
En minä ainakaan sitä ihmetellyt, ettet ole katsellut kenenkään penistä, mutta miten olet voinut harrastaa seksiä kymmenien miesten kanssa ikinä KOSKEMATTA sellaiseen??
Tarkoitin etten ole koskettanut kädelläni. Alapäälläni vain. :)
En minäkään ole oikein tykännyt kosketella käsin miesten elimiä. Käsimineni tuntuu liian suoralta vihjailulta ja monet miehet hämmentyvät ja kokevat odotukset liian suuriksi . Moni mies haluaa itse edetä omaan tahtiinsa.
Jos miehestä oikeasti pitää, kaikki hänessä miellyttää. muutamalla arvella ei ole mitään merkitystä. Arpea voi suukottaa. Suukottamisesta puheen ollen, miten voi rakastella, jos ei halua katsoa, koskea tai suudella toisen rakkautta tuottavaa elintä?
Vierailija kirjoitti:
Jos miehestä oikeasti pitää, kaikki hänessä miellyttää. muutamalla arvella ei ole mitään merkitystä. Arpea voi suukottaa. Suukottamisesta puheen ollen, miten voi rakastella, jos ei halua katsoa, koskea tai suudella toisen rakkautta tuottavaa elintä?
No ihmettele sinä sitä jos haluat. Hyvin on kuitenkin voinut. Lapsiakin useita ja seksiä harrastettu useita kertoja viikossa .
Vierailija kirjoitti:
En minäkään ole oikein tykännyt kosketella käsin miesten elimiä. Käsimineni tuntuu liian suoralta vihjailulta ja monet miehet hämmentyvät ja kokevat odotukset liian suuriksi . Moni mies haluaa itse edetä omaan tahtiinsa.
Tuo onkin tärkeä juttu. Joskus ujoilla tai epävarmoilla miehillä se miehisyys niin hauras että heti leikki lopahtaa jos nainen liian innokas.
Siihen pitää kehittää jokin merkittävä sankaritarina arpea selittämään. Voisit vaikka sanoa, että se tuli taistelussa puumaa vastaan. Sinä voitit. Tuo oli ainoa kynsäisy, jonka puuma sai aikaan.
Eikös arvet vain komista miestä? Jos on kunnon meisseli ja osaa käyttää sitä, niin ei nainen edes huomaa mitään.
Harrastat seksiä vain pimeässä peiton alla, niin eihän se arpi siinä näy.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyllä nuorilla on tarve tehdä kärpäsestä härkäsiä. Elämä kutistuu oman navan tuijottaminen ympärille.
Arpihan se napakin tavallaan on.
Ei kukaan nainen huomaa arpea sillä ei peniksen ulkonäkö kiinnosta meitä naisia yhtään.
Mutta seksi toki kiinnostaa. Vaikka pimeässä.
Nuorena häpesin luomea vatsassa ja suostuin seksiin vain pimeässä. No kun oikea rakas löytyi ja oli riittävästi pimeässä sähelletty niin lopulta uskalsin itseni näyttää ja saunaankin mentiin yhdessä , nauraen minun peloille.
mulla oli luomi alapäässä, semmoinen kohollaan oleva. kuristin sen ompelulangalla: tiukka silmukka juureen, muutaman päivän odotus, luomi kuivahti ruttanaksi ja putosi lopulta itsekseen pois. alussa luomen kohdalla näkyi ihossa punainen täplä, sitten sekin vaaleni, ja nyt iho on täysin sileä. mullakin muuten arvet paranee aika hitaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiattomia kommentteja. Luulevat olevansa vitsikkäitä.
Oikeasti en ole koskaan edes katsonut tai koskettanut miesten sukupuolielimiä, vaikka seksiä olen harrastanut kymmenien miesten kanssa.
Ihan sama onko miehen elin iso vai pieni, vino vai suora tai kiero, tai onko arpia tummia tai vaaleita. Aina se vain jotenkin itsekseen on löytänyt tiensä sinne oikeaan paikkaan. Ja aina on tuntunut ihanalta!
Itse asiassa en ole koskaan katsonut omaakaan alapäätäni, tai ajanut yhtäkään karvaa. Ja aina on miehille kelvannut ihan semmoisenaan. Ja moni on maistellut ja aiina on niin hyvin kelvannut että uudestaankin ovat halunneet
Et ole katsonut, etkä koskettanut. Kanssasi olisi masentavaa olla sängyssä.
Has eipäs ole kukaan kumppani koskaan masentunut vaan aina haluavat uudestaan ja uudestaan :). Taitaa parisuhteessa olla muitakin henkisiä tarpeita kuin peniksen tarkastelu.
En minä ainakaan sitä ihmetellyt, ettet ole katsellut kenenkään penistä, mutta miten olet voinut harrastaa seksiä kymmenien miesten kanssa ikinä KOSKEMATTA sellaiseen??
Tarkoitin etten ole koskettanut kädelläni. Alapäälläni vain. :)
No eiköhän se ollut selvää ihan kaikille. Sitä kädellä koskettamisen puutetta täällä nimenomaan hämmästeltiin.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha, jos naiset ajattelisi noin voisi olla yksinäinen loppuelämä 🤣🤣🤣 Noita arpia, kun monella tuppaa olemaan. Aikuistu!
😂