Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaisessa työtilanteessa lapsia?

Vierailija
07.05.2014 |

Minkälaisessa työsuhteessa uskallatte tehdä lapsia? Onko molemmilla vanhemmilla ollut vakituinen työ?

Itse sain taas reilu vuoden määräaikaisen työsuhteen, äitiyslomasijaisuuden. Haluaisimme kyllä lapsia, mutta emme uskalla niitä tehdä vielä tällaiseen tilanteeseen. Haluaisin, että olisi työ johon palata äitiysloman jälkeen. Onneksi on vielä aikaa eikä lastensaannilla ole kiirettä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisessa tilanteessa että sitä lasta ei sitten panna vauvana hoitoon rahatilanteen takia.

Vierailija
22/24 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans määräaikainen eikä olla uskallettu hankkia lapsia vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin lisätä, että ei se lapsi aina tule just oikeaan aikaan. Itse tein erilaisia sijaisuuksia ja yritettiin lasta samalla, mutta ei tärpännyt. Juuri kun sain sijaisuuden unelmatyöpaikassa, niin tulinkin heti raskaaksi. En voinut jatkaa sijaisena tässä unelmatyössä, kun jäin äitiysvapaille. Töihin palatessa pitää taas löytää sijaisuuksia, jotka ei varmaan niin hyviä olekaan. Mutta tietty olin lasta niin kauan halunnut, ettei harmita, lähinnä huvittaa tuo pikkuisen ajoitus :)

Vierailija
24/24 |
15.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei oltaisi ikinä tehty lapsia, jos olisi pitänyt odotella sitä täydellistä työtilannetta. Elämä on kantanut, vaikka esikoisen saadessa alkunsa minä olin opiskelija ja mies valmistunut, koulutustaan vastaamattomassa työssä. Tokan lapsen aikaan minä työtön, mies oman alan määräaikaisessa työssä (tosin oli melko vahva lupaus siitä, että työ jatkuu). Kolmannen lapsen aikaan minä määräaikainen, mies vakituinen.