Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-5kg uudesta vuodesta!

Vierailija
07.05.2014 |

Tahti ei päätä huimaa, välillä olen pitänyt taukoa koko projektista ja syönyt normaalisti, mutta sitten taas jatkanut. Lähtöpainoni oli 76.4 ja tänä aamuna vaaka näytti 71.3! Olen vasta puolivälissä kohti normaalipainoa, mutta silti olen tosi iloinen. Tavoite on 66kg, joten tällä vauhdilla siihen menee toiset puol vuotta. Se ja sama! Olen kyllästynyt pikadieetteihin, eivät ne koskaan toimi. Nyt olen muuttanut elämäntapojani pikku hiljaa, yksi kerrallaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä. Muutokseni ovat olleet:

1. Liikuntakortti ja käyntejä tuolla salilla 3-4 kertaa viikossa, paitsi sairaana

Liikunnan aloitin tosi varovaisesti ensin omaa tahtia lenkkeilemällä (kävely/hölkkä), sitten tuo salijäsenyys ja sieltä vain niitä mukavia jumppia. Olen huomannut, että tykkään tanssista (Zumba yms) sekä kahvakuulasta.

2. Kiloklubiin kaiken ruoan kirjaaminen, en välitä, jos pallot eivät ole vihreitä, kunhan kalorimäärä tulee sopivaksi eli noin 1400/pv. Välillä on mennyt railakkaasti yli, esim perjantaisin syön ihan mitä huvittaa, siksi tuo hidas tahti. Välillä olen pitänyt totaalitaukoa, mutta silloinkaan ei ole mennyt aivan överiksi, kun olen oppinut jotain esim annoskoista. 

3. Sinnikkyys jatkaa uusia elämäntapoja, vaikka välillä vaaka jumahti melkein kuukaudeksi samaan painoon. Pikkuhiljaa, sanoi mummo lumessa.

4. Alkoholin eli minun kohdallani siiderin tissuttamisen vähentäminen yhteen kertaan viikossa. Tämä on ollut suurin haaste, koska kilot tulivat vaivihkaa juomalla vähän joka päivä ja kerran viikossa enemmän, jolloin söin aina kuin mielipuoli. 

Vierailija
2/4 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä! Aloitin tammikuussa 65,5 kilosta ja nyt painoa 61 kg, eli lähes 5 kg lähtenyt. Vielä 4 kg ja sitten on hyvä.
Mahtava fiilis!!! Ja elämäntapojen muuttaminen mullakin toiminut. Ei ihmediettejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Minulla -3 kg helmikuun puolesta välistä :)

Vierailija
4/4 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Hitaasti hyvä tulee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi