Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit muutettua kolme asiaa ulkonäössäsi...

Vierailija
07.05.2014 |

...ihan tuosta noin vaan sormia napsauttamalla, mitkä ne kolme asiaa olisivat?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihrat ja kaksari lähtis ja hiukset vois kasvaa vielä pidemmiksi :)

Vierailija
2/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartalon muokkausta kiinteämmäksi, näön korjaus ja pehmeät kantapäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta pari senttiä, muotoa kroppaan, nenä kapemmaksi. 

Vierailija
4/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi nenä, näön korjaus ja tuuheemmat hiukset

Vierailija
5/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani tärkeysjärjestyksessä:

1.Suoremmat & valkoisemmat hampaat. - Olisin tällöin varmasti positiivisempi ja itsevarmempi ihminen.

2.Pehmeä & kaunis päivettyneen näköinen iho. - Minulla on kalpea ja helposti kuivuva iho...atopiaa ja psoriasis oireilee lievänä. Haluaisin myös turhat ihokarvat hittoon.

3.Edes hiukan suuremmat ja pyöreämmät rinnat (B-C). - Ovat jääneet jonnekin varhaisteinin tasolle, pieniksi ketunnokiksi.Tästä syystä en käy ikinä uimahalleissakaan av-mammojen arvosteltavana.

Siinä kolme tärkeintä...

Vierailija
6/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat monta kokoa pienemmäksi, kaksoisleuka pois ja tatuoinnilla silmänympärys ja huulirajaus.

Vierailija
7/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timmimpi kroppa, suorat valkoiset hampaat, kaikki tatuoinnit pois.

Vierailija
8/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Leuka. Luokkaa Kalinainen. Ei yhtä  pahasti mutta leuaton käytännössä.

-Nenä.  Iso. Vähän sellainen turkkilaistyyppinen. Mutta siihen liitetäään vielä venäläisen nenä...kuvitelkaa itse. Kiitos näistä geeneistä (kyllä, suvussa kumpiakin).

-Iho. Akne. Tarvitseeko  muuta sanoa? (ja kyllä, kaikkea roastasta lähtien kokeiltu).

Meinasin sanoa kolmanneksi tissit mutta itse asiassa tykkään näistä (nipinnapin A-kuppi lievästi ylipainoisessa kropassa).

Vierailija
9/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan koe ihmeempää tarvetta muuttaa mitään. Mutta jos hyvä haltiatar oikein tupsahtaisi tyrkyttämään sellaista mahdollisuutta, niin ehkä sitten silmäryppyjä pois, ja rintojen pienennys (siinähän tuli tavallaan kolme asiaa!).

Vierailija
10/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, kolme on niin vähän, ettei turhaan kannata edes miettiä.

Vierailija
11/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljuuntuminen, akne ja siitä johtuvat arvet, pituus.

Vierailija
12/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti surullista että, kaikki haluaisivat muuttaa jotakin. Jokainen meistä on ainutlaatuinen oma itsensä, Jumalan luoma. Älkää oikeesti väheksykö itseänne vaan olkaa tyytyväisiä siitä mitä olette ..

Vierailija
13/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaat kesken jääneen oikomishoidon ja bulimian jäljiltä kuntoon (alapurenta ja sen hoidettaessa myös leuka näyttäisi paremmalta), lihaksia jotka syömishäiriö ja 25kg laihdutus kuihdutti pois ja näön korjaus. Onneksi nuo on kaikki sellaisia mitkä voin oikeasti tehdä kunhan vain jaksan säästää rahaa ja liikkua.

Vierailija
14/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienempi nenä, koska oon saanut kuulla siitä koko elämäni ajan "perunanenä" yms. kommentteja.

Suuremmat rinnat. Mulla on muodokkaat reidet ja peppu (tosin pääosin lihasta), joten näyttää mun silmiin tyhmältä, kun yläosa ei ookkaan niin muodokas.

Suuremmat silmät. Meikillähän niistä saa luotua suuremman näköset, mut ilman meikkiä näytän ihan kiinalaiselta.

Vierailija
15/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 01:44"]Oikeesti surullista että, kaikki haluaisivat muuttaa jotakin. Jokainen meistä on ainutlaatuinen oma itsensä, Jumalan luoma. Älkää oikeesti väheksykö itseänne vaan olkaa tyytyväisiä siitä mitä olette ..

[/quote]

Tatuoinnit eivät ole Jumalan luomaa :( Ne ottaessa olin vielä identiteettikriisin omaava nuori tyttönen, jolla elämä täysin hakusessa. Nyt jälkeenpäin kaduttaa, suuresti! Niitä löytyy 3kpl eli ne ehdottomasti poistaisin.

Mutta asioita joihin olen itsessäni tyytyväinen: Pitkät ja tuuheat hiukset, sirot kädet ja luonnostaan kauniit kynnet, sopivan täyteläiset huulet, pituus (170cm), suht hoikka ja pitkäsäärinen. Ja olen synnyttänyt kaksi ihastuttavaa lasta.

Vierailija
16/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 01:21"]

Pituutta pari senttiä, muotoa kroppaan, nenä kapemmaksi. 

[/quote]

Miksi pituutta pari senttiä? Eihän sitä kukaan edes huomaa. Mä en edes tiedä tarkkaa pituutta, tiedän vain että se on jotain 163-167 välillä.

Vierailija
17/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäästä karvat pysyvästi pois, pienemmät häpyhuulet, sekä peräaukon valkaisu.

Muuten olenkin jo itseeni tyytyväinen.

Vierailija
18/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Paksut hiukset niinkuin kreikkalaisilla

2. Hampaatjaleukajaihonvärijapidemmätjalat

3. Raskausarvet pois. Oksettaa päivä päivältä vasn enemmän ja niitä ilmestyy kuin itsestään koko ajan lisää vaikka olen 169/60 :( ja olen vasta 19, jee jee.

Vierailija
19/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Läskit pois

2. Valkoiset hampaat

3. tuuheat hiukset

no, kaksi ensimmäistä varmaan saisi kovalla työllä ja hammaslaminaateilla... Kolmannen voi aina kompensoida vaikka kivalla polkkatukalla eikä puolipitkällä lirularulla niinkuin nyt. Jos olisi rahaa rajattomasti ja hiuslisäkkeet ei kuluttaisi omiakin hiuksia niin sitten tietty sellaiset. Lopulta päästään siihen, että harvaa asiaa ei rahalla saisi korjattua nykyisin.

Naamasta ei onneksi tarvi muuttaa mielestäni mitään. Pituuteen olen tyytyväinen, vaikka olenkin 162 persjalka (Jolla on maailman paksuimmat pohkeet, niin paksut, että jopa jotkin nilkkurit eivät mene kiinni)... Treenillä pohkeetkin kyllä saa vähemmän friikeiksi Ja olen jopa sairaalla tavalla ylpeä niistä :o)

Vierailija
20/61 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Penikseni voisi olla hieman pienempi

2. En keksi muuta

3. Ei ole muita puutteita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan