Jos saisit muutettua kolme asiaa ulkonäössäsi...
...ihan tuosta noin vaan sormia napsauttamalla, mitkä ne kolme asiaa olisivat?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 01:11"]
...ihan tuosta noin vaan sormia napsauttamalla, mitkä ne kolme asiaa olisivat?
[/quote]
Ihon kunto paremmaksi, tuuheammat hiukset ja suuremmat silmät.
1. Täydellinen iho.
Tämä on ehdottomasti eka asia jonka muuttaisin. Ja se olisi jo paljon, siedän isoa nenääni, kaksoisleukaani ja kaikkea muutakin, mutta vaikean ihoni vaihtaisin mielelläni.
2. Paksut hiukset.
Sama hiuslaatu ja väri kelpaisi, mutta sitä saisi olla kolme kertaa enemmän.
3. No, nämä on näitä joita voisi leikkaamallakin muuttaa: nenä, rinnat jne. Leikkaaminen on vaan niin feikkiä, en ikinä ryhtyisi siihen.
1) Kapeampi nenä
2) Silmäluomien muodon korjaaminen (mulla on roikkuluomet, ja toinen roikkuu vielä enemmän, mikä saa silmäni näyttämään eriparisilta)
3) Tämä on vaikea: pienentäisinkö jenkkakahvoja vai reisiä... no ehkä jenkkakahvoja kuitenkin. Tulisi vähän tasapainoisempi vartalo, mulla on kapea vyötärö, mutta jenkkakahvat.
Voi apua, mä en keksi mitään! Olen tosi tyytyväinen itseeni tälläisenä. Olen ollut aina :-)
Iho paremmaksi (finnit, rasvaisuus ym vaivaa), jalat uusiksi (sopivia kenkiä mahdoton loytää), pienempi pää.
Muuten suht tyytyväinen ulkonäkoon vaikka en mikään kaunotar ole ja liikakiloja loytyy.
Pari kiloa pois reisistä ja käsistä.
Ruskettunut iho.
Kivemman malliset kasvot.
1. Paremman näköinen nenä
2. Kapeammat nilkat
3. Isommat rinnat (esim. Kate Uptonin rinnat olisivat hyvät;)
1) hyvä iho - nyt akneinen, kaikki kokeiltu, kuoppia, arpia jne
2) pienempi nenä - kärsinyt koko ikäni, leikkaukseen en uskalla mennä.
3) hyvät valkoiset hampaat - nyt täydellinen vastakohta kaikelle kauniille.
Jos saisi muuttaa vielä neljännen, haluaisin sopusuhtaisemman kropan - kapeampi lantio, isommat rinnat, pidemmät jalat. Huokaus.
1. Raskauksista jäänyt arpinen mahalöllö pois
2. Karvoja vähemmän! (mulla on pco)
3. Huono ryhti paremmaksi.
Näön korjaus, läskit muuttuis lihakseksi (vihaan salilla käymistä, se on pakollinen paha), pituutta parikymmentä senttiä lisää.
Ylipaino veke, ihosta virheetön ja tasainen, nenän muotoilu...
Isommat silmät, kaarevat jalkapöydät (nyt on lättäjalat) ja pienemmät kämmenet.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 01:41"]
Äh, kolme on niin vähän, ettei turhaan kannata edes miettiä.
[/quote]
Mulle riittää kaksikin: naama ja vartalo.
Selluliitti veks, hampaat täydelliseen riviin, rinnat takaisin niille paikoille missä oli nuorena. :)
1. Pidemmät jalat
2. Tummempi iho
3. Pituutta 7 cm (->172 cm)
Ihmettelen sitä, että missit haukutaan tällä palstalla rumiksi ja lähes jokaiselta av-palstalaiselta löytyy tiimalasivartalo. Ja sitten kun luen tätä ketjua. Ristiriitaista mammat!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:58"]Ihmettelen sitä, että missit haukutaan tällä palstalla rumiksi ja lähes jokaiselta av-palstalaiselta löytyy tiimalasivartalo. Ja sitten kun luen tätä ketjua. Ristiriitaista mammat![/quote]No hei, ei ne välttämättä ole samat jotka kirjoittaa missiketjuihin ja sitten tänne. Daa...!!!
[quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 10:01"] [quote author="Vierailija" time="07.05.2014 klo 09:58"]Ihmettelen sitä, että missit haukutaan tällä palstalla rumiksi ja lähes jokaiselta av-palstalaiselta löytyy tiimalasivartalo. Ja sitten kun luen tätä ketjua. Ristiriitaista mammat![/quote]No hei, ei ne välttämättä ole samat jotka kirjoittaa missiketjuihin ja sitten tänne. Daa...!!![/quote]
Tai sitten niitä omia ulkonäön muutostoiveita pönkitetään haukkumalla missejä. Daadaa!
Kapeammat posket, parempi iho, kauniimmat hampaat