Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole mahdollista enää nykyään hankkia rahaa.

Vierailija
15.12.2020 |

Ennen vanhaan sanottiin että menee vaan töihin niin sitten saa lisää rahaa, simple as that. Mutta ei nykyään ole mitään takeita että pääsee töihin. Jos ketään ei kiinnosta ottaa, mihin sitä niin vaan menisi? Parhaat sanovat että sitten jos ei työllisty niin tekee oman yrityksen. Pyöriikö sellainen ihan itsestään ilman asiakkaita? Jos ei onnistu saamaan asiakkaita, niin ei se silloin toimi. Eli jonkun pitäisi arvostaa kontribuutiota, onpa kyse työnantajista tai mahdollisista asiakasryhmistä. Eli nykymaailmassa ihminen voi jäädä pelkkään perustoimeentuloon vaikka kuinka olisi halua johonkin muuhun. Vai väitättekö vielä että kyllä se pelkkä halu riittää? Mistä se tarve omalle panokselle sitten tulee, loitsuja lausumallako? VTTTU!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jaa jonku pitäisi tulla kaataan rahaa sinulle, ettei sinun vain tarvisi tehdä mitään sen eteen.

-kouluttaudu.

-hae töitä, ja ole valmis uhraamaan työn eteen (mahdolliseti muuttoa työn perässä, ottaa vaatimattomampaakin työtä vastaan jne).

-säästä rahaa palkasta ja sijoita sitä....

Näin minä olen miljonääriksi tullut. Miljonääriksi pääsin tänä vuonna.

Sinä et nyt ymmärrä. Kaikille ihmisille ei ole enää tilaa, ei kukaan takaa mitään. Työpaikan voi saada joku toinen joka on kouluttautunut ja uhrannut ihan yhtä paljon.

Ei sinun ole tarkoitus koko maailmaa pelastaa vaan tehdä itsesi rikkaaksi.

Vierailija
22/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jaa jonku pitäisi tulla kaataan rahaa sinulle, ettei sinun vain tarvisi tehdä mitään sen eteen.

-kouluttaudu.

-hae töitä, ja ole valmis uhraamaan työn eteen (mahdolliseti muuttoa työn perässä, ottaa vaatimattomampaakin työtä vastaan jne).

-on jo useampi tutkinto, myös yliopistosta

-töitä ei ole, ei sitä vaatimattomampaakaan. Yhteishuoltajuus estää muuttamisen työn perässä, ja yksinhuoltajuus iltatyön.

-ei ole palkkaa, mistä säästää tai sijoittaa. Toimeentulotuesta ei saa oikein säästää eikä ainakaan sijoittaa.

Olikos sulla muita neuvoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on tänäpäivänä. 

Ryysyköyhälistö, joka on siis proletariaatin alin porras, onnistuttiin lähes poistamaan muutamiksi vuosikymmeniksi, mutta nyt se on tekemässä paluuta yhteiskuntaluokkana. 

Vierailija
24/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutus ja pois Suomesta.

Mitäs joku korkea koulutus auttaa?

Lääkärin koulutuksella saat aina työtä ja on niitä varmaan muutama muukin tutkinto jossa työllistymisprosentti on korkea.

Kaikki eivät ole niin älykkäitä. Kun kyse oli siitä ideologiasta, että "menee vaan töihin", että se ei toimi nykyään.

Voit myös opiskella jonkun kädentaidon ammatin sanotaan vaikka räätäli ja laittaa oman yrityksen pystyyn. Näin sun ei tarvi tarvi miellyttää kun sun asiakkaita.

Sehän tässä on se ongelma! Ihan kuin "asiakkaiden miellyttäminen" eli hankkiminen kävisi tuosta vaan ja olisi ihan itsestäänselvyys.

Sellasta se elämä nyt vaan on. Kilpailuyhteiskunta perustuu kilpailuun. Helppoa se taas Suomessa oikeastaan vielä on, toisaalta meillä on riesanamme korkeat verot tämä vuoksi.

Vierailija
25/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kouluttaudu.

-töitä ei ole, ei sitä vaatimattomampaakaan. Yhteishuoltajuus estää muuttamisen työn perässä, ja yksinhuoltajuus iltatyön.

-ei ole palkkaa, mistä säästää tai sijoittaa. Toimeentulotuesta ei saa oikein säästää eikä ainakaan sijoittaa.

Ja lisään vielä, että opintotukea ei tipu enää eikä työvoimakoulutuksenkaan päässyt, perusteluna "ei koulutustarvetta".

Vierailija
26/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös näistä bussikuskeista ole edelleen pulaa? Siihen on koulutus melko nopea ja palkka nyt ei ihan surkea. Varma työllistyminen joka tapauksessa.

Vierailija
27/28 |
16.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kouluttaudu.

Hyvin olet ryssinyt elämäsi.

Vierailija
28/28 |
17.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kouluttaudu.

Hyvin olet ryssinyt elämäsi.

Sultahan neuvot lyhyeen loppui. Eikös kaikki olekaan vain itsestä kiinni? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän