Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi?

Vierailija
06.05.2014 |

Miksi pitää ihastua johonkin, jota ei voi koskaan saada? :(

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voi koskaan saada? :O

Vierailija
2/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en uskalla mennä jutteleen ja ei se musta kuitenkaan tykkää :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöh! Mistä tiedät ettei tykkää, kun et ole edes jutellut. Rohkeasti nyt vaan!

Vierailija
4/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ujous aiheuttaa mulle tuskaa, ei vaan pysty :(

Vierailija
5/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi. Koita kerätä rohkeutta, kyllä se siitä.

Vierailija
6/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko vajaa ?

Vierailija
7/7 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta vaikka olisit hissukka niin kyllä minusta voi olla ihan mukava ympärillä pyöriville ihmisille; kysellä mitä kuuluu ja vähän tutustua niihin että mistä ne tykkää jne.

Mun mielestä sää voisit miettiä jotain aiheita joista voisit puhua sille ihastuksenkohteellesi ja vaan höpistä niitä näitä, vaikka ihan arkisia juttuja, kysellä kuulumisia ja semmosta.

Jos se ihastuu tai on sitä myös muttei myöskään uskalla lähestyä niin tuollainen tuttavuus ja kaverina oleminen sitten voisi syventyä myöhemmin? Ota aikaa asialle, nauti hänen läsnäolosta ja hakeudu lähelle, moikkaile, kysy mitä kuuluu ja siitä sitten vaan kehut jotain teitä yhdistäviä asioita tai puhu säästä tms. Jotain neutraalia ja mieti vaikka etukäteen siihen sitten jotain lisäsanottavaa jos vastaa vaan "joo, on".

Kyllä se siitä. Mutta kyllä sun kannattaa ymmärtää että sinä olet mitä olet ja hyväksy se, jos rakastat itseäsi niin sinun on helpompi lähestyä muitakin. Itse olen pieni ja pyöreä mutta silti tavannut mieheni joskus nuorempana ja sen jälkeen vaan tahdottu olla yhdessä, omat viat meillä jokaisella on. Älä anna sun ujouden estää ystävyys- tai parisuhteita vaan anna niille mahdollisuus. Koska MINUSTA sinä vaan tavallaan ujoudellasi annat luvan ryssiäkin parisuhteita. Kyllä se joku voi pitää sinun piirteitäsi aivan mahdottoman kauniina asioina. Sun tarvitsee luottaa sinuun itseesi. Rakkautta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme