Suomen koronalait ovat lapsellista hysteeriahössötystä!
saatanan tunarit kun ainoo harrastus oli kuntosali ja uinti ja työttömänä sain 4 eurolla molemmat + saunan ja oli 3 eri salia hallilla, nyt suvvakkivajjakit pisti uimahallit kiinni ja ainoo sali on pakkasessa pari laitetta ulkona. kuntoportaillakaan ei saisi olla vaikka kaikkkihan siellä käy. tosin ei siellä kenenkön kanssa jutella. naisten pyllyjä voi tosin katella
salilla kävi päivisin ehkä 4 ihmistä ja saleja oli 3 eli korkeintaan 2 ihmistä oli per sali ja uimaradat tyhjinä sai valita ihan oman radan
ja kauppakeskukset täynnä eläkeläisiä ja spugeja norkoilemassa tuhansia päivässä
Kommentit (5)
eräskin lurkki Korson ryhmässä valitti siitä että ei saa jakaa jouluruokaa ulkona koska on yli 10 hengen kokoontuminen. jakaja sanoi että lupa on. Nainen sanoi että ei usko. Sanoin että mikä v****u sua vaivaa? Ja että mä rikpn koronalakia kun meen juoksuportaille. Tästä tuli 7 päivää facebook ja mesebannia. En tiedä oliko tää lurkki kertonut jopa netpoliisille että kehoitin rikkomaan lakia vai v****u -sanako se oli? Ei edes ollut sana #vittttttu. Uskomaton koronapaniikki ja lainalaisuus tyhmillä suomalaisilla ja kaupat täynnä jengiä. Tuhansia päivässä
Mun mielestä oudointa on se, että jos sun perheenjäsen on karanteenissa kotona niin muu perhe menee töihin ja kouluihin normaalisti. Kauppaan, harrastuksiin ym. Liikkuu julkisella. Toi on ihan vitsi!! Koko perhe kotiin samaanaikaan!
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä oudointa on se, että jos sun perheenjäsen on karanteenissa kotona niin muu perhe menee töihin ja kouluihin normaalisti. Kauppaan, harrastuksiin ym. Liikkuu julkisella. Toi on ihan vitsi!! Koko perhe kotiin samaanaikaan!
Jos noin tehdään, niin kohta on kaikki suljettuna kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos noin tehdään, niin kohta on kaikki suljettuna kotiin.
Kun näin ei tehdä, koronaa on työpaikoilla ja parissa koulussa. Näin se leviää.
Kävin pikaiseen kauppakeskuksessa, en ole siellä aikoihin käynyt, ja en voinut uskoa mitkä ruuhkat! Ihmiset rynnii massoina jouluostoksilla vailla huolen häivää, ja sitten harrastukset lopetetaan ja uimahallit suljetaan?!