Miksi naiset aina takertuvat mieheen?
Miksi käyttäydytte kuin iilimadot? Eikö teillä ole omaa elämää?
Kommentit (9)
Olisiko kuitenkin niin että miehet eivät jostain syystä voi elää ilman naista?
Mulla on vastaavaa kokemusta taas miehistä. Olen kakskymppinen nainen ja elänyt sinkkuna nyt vuoden. Koko teini-ikäni seurustelin ja nyt sinkkuvuoteni aikana olen tajunnut, millaisia takertujia miehet ovat. Ensimmäisten treffien jälkeen halutaan jo parisuhteeseen ja aletaan puhumaan yhteisistä matkoista jne. Ahdistavaa! Mä kun vaan tapailen mielelläni, enkä edes halua edetä siitä eteenpäin. Sinkkuna on kivaa :)
Ymmärrät sitten kun saat kokea parisuhteen hyviä puolia:)
Naisilla ei ole seurusteluhaluja.
-Mies 29v-
Ai. Mä kun olen ollut käsityksessä, et se on nimenomaan miehet, jotka pruukaavat vaikka tappaa akat ja lapset, jos vähänkin on irrottautumista "joku" ehdotellut. Naiset on vähemmistönä eron takia tappamisessa. Ei muistu äkkiseltään mieleen kuin se Töölön mattosurmaaja, mut kait niitä on muitakin. Ukot sen sijaan kunnostautuu tällä saralla joka vuosi. Niin että kuka se oikein iilimatoilee?
Höpsis löpsis. Eivät takerru, ei ainakaan tämä nainen. Päin vastoin, mieheni on ärsyttävä takertuja. Kyllä se on luonteesta kiinni eikä sukupuolesta.
Minulle on kaikki miehet valittaneet etäisyydestäni ja siitä, kun en ole yhteyksissä.
Mulla kans ollu vaan noita miestakertujia. Tosin, takerrun kyllä itsekkin jos hyvä parisuhde ja olen onnellinen ja rakastunut, ja jos mies selvästi haluaa sitä läheisyyttä paljon. Mutta joskus tosiaan tarvii sitä omaa aikaa.
Haluvat hyötyä miehen rahoista.