En varmasti vietä joulua Helsingissä!:)
Muutin tänne opintojen takia eikä mulla ole täällä ketään. Opiskelukaverit viettää joulun perheidensä kanssa. Omaa perhettäni en ole aikoihin nähnyt. Joten turha luulo, että jäisin joulunpyhiksi yksin itsariyksiööni. Ihan sama kuka mitäkin on mieltä tai suosittelee. Mulla on tässä menossa kahden viikon omaehtoinen "karanteeni" ja sitten omalla autolla matkaan aatonaattona. Hasta la vista!
Nimim. Alan olla kurkkuani myöten täynnä
Kommentit (14)
No, on tää muillekin raskasta aikaa.
Hyvää joulua ja hyvää terveyttä.
Ei mitään vaikutusta näillä suosituksilla.
Elän , menen ja teen niinkuin ennen koronahysteriaa.
Mä makaan himassa ja juon. Ihan sama mikä maa ja mikä kaupunki. Pääasia että bisseä ja punkkua riittää.
Ikävä kuulla, ettette välitä vanhemmistanne ja sukulaisistanne :(
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kuulla, ettette välitä vanhemmistanne ja sukulaisistanne :(
Ikävä kuulla, että olet lukutaidoton.
Vanhemmat haluaa ehdottomasti kultamusssukat kotiin ja lapsenlapset myös
Aivan hyvin voit mennä, koska pidät ensin karanteenin ja menet omalla autolla. Kateelliset vain inisee, kun eivät voi toimia samoin.
En usko, että tämä lääkäri tarkoittaa niitä, joilla on mahdollisuus kahden viikon karanteeniin ja omalla autolla matkustamiseen. Lähinnä niitä "aktiivisia" uusmaalaisperheitä, jotka ovat lähdössä viemään koronaa iäkkäille isovanhemmille.
Seuraava vierailu kotipuolessa voikin sitten olla hautajaiset.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava vierailu kotipuolessa voikin sitten olla hautajaiset.
Miksi? Onko sinulla huonokuntoisia sukulaisia?
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tämä lääkäri tarkoittaa niitä, joilla on mahdollisuus kahden viikon karanteeniin ja omalla autolla matkustamiseen. Lähinnä niitä "aktiivisia" uusmaalaisperheitä, jotka ovat lähdössä viemään koronaa iäkkäille isovanhemmille.
Ei varmasti kukaan lähtijä usko suositusten koskevan itseään. Aina löytyy selitys omalle toiminnalle. Kohta niitetään sitä mitä kylvetään, ja kaikki pienen ja äänekkään ryhmän takia.
En minäkään. Miksi viettäisin joulun yksin Helsingissä? Menen vanhempieni luo n. 100km päähän Helsingistä. Ollaan nelisteen, minä, vanhemmat ja pikkusisko.