En todella tajua miksi pk-ikäisten pitää
mennä pk:n lähimetsään keräämään roskia, sinne metsään missä yleensä paikallinen pultsarikerho ja nuoriso kokoontuu. 4-veet menevät sinne noukkimaan roskia...ymmärrän että kouluikäiset tekevät näin mutta että nelivuotiaat tenavat laitetaan sinne noukkimaan aikuisten ihmisten paskoja!
Kommentit (6)
Ihmeellistä touhua kyllä...minä en päästäis omia lapsiani kyllä tuossa iässä siivoamaan pultsareiden sotkuja mistään.
Hyi hemmetti...miettikää kun se 4v tulee sieltä kiikuttamaan käytettyä kortsua roskapussiin.
Siis mitä?? En ollut tietoinen että näin tapahtuu, sairasta! Eihän lapsia voi laittaa poimimaan ties mitä ällöttäviä pultsari ja teiniroskia, siellähän voi olla vaikka mitä! Ei edes koululaisia mielestäni, tai no ehkä aikaisintaan 11v+ ihmiset! Eihän pieniä lapsia voi laittaa tuollaista tekemään, miksi ihmeessä??
Eihän ne pikkuiset ole mitään sotkeneet :( eikö voisi vain opettaa että ei saa roskata, miksi näin? Laittaisi ne nuorisot itse keräämään niitä roskia jotka ne sinne heittelee. Toki siinäkin olisi ongelmana että kaikkihan ei niin tee, kaikki nuoret eivät roskaa, samoin kun kaikki ei polta jne. Mutta huoh, pikkulapset keräämässä roskia, onko tämä nyt oikeasti totta :o
no ei ne roskat mitään mut huumeneulat....
Miten se 4v osaa katsoa mitä voi poimia siinä menee samaan sysyynny käytetyt kortsut, huumeneulat ja paskapaperit.
Mun lapset ei menis sanois pk-täti mitä tahansa. Meilläkin koululaiset käyvät lähitienoota putsaamassa mutta eivät sentään pk-ikäiset.