Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi viikkoa karppausta takana ja

Vierailija
09.04.2014 |

paino tippunut 107,5kg --> 98,4kg! Olen tosi tosi iloinen :) Tiedän, läski olen yhä, mutta vähän vähemmän :)

Olen syönyt hyvin, paljon kasviksia eli en millään pekonikuurilla ole ollut. Vointi hyvä ja tällä jatketaan!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno pudotus!

Vierailija
2/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa,ap!

Itsekin olen pikkuhiljaa pienentänyt annoskokoja ja lopettanut tuoremehujen litkimisen. Viime viikonlopusta alkaen jätin vaalean leivän,pastan, sokerin. Kasviksia olen lisännyt reippaasti.

120 mittarissa,pituus 175 cm. Tämä on nyt pysyvää painonhallintaa, hiljaa hyvä tulee. Olen ollut sairaalan seuraamalla pussidieetillä. Tiputin 20 mutta samantien tuli 30 takaisin. Kroppa ja mieli meni sekaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Mitä yleensä syöt päivän aikana? Itsekin olen suunnitellut karppaamisen aloittamista.

Viljat eivät sovi vatsalleni.

Vierailija
4/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin dietin 1.3 ja tähän mennessä on tippunut 5 kg. En karppaa, syön terveellisesti, joskus jopa jonkun pienen herkunkin.

Vierailija
5/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajat alkavat putoilemaan (siis kuolemaa) 3-5 vuotta sen jälkeen kun ovat aloittaneet ruokavalionsa. Tämä on fakta, sen kertoi professori Uusitupa.

Vierailija
6/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppaajien kannattaisi vaihtaa mieluummin vaikka rotanmyrkkyyn, silläkin nimittäin laihtuu. Tämä on fakta, sen kertoi Pekka Puska.

Vierailija
7/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se niin paha asia, jos olo on hyvä ja terveys kohenee ?

Vierailija
8/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa vaan v*tuttaa, kun joku laihtuu...

Vierailija
9/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 09:23"]

Karppaajat alkavat putoilemaan (siis kuolemaa) 3-5 vuotta sen jälkeen kun ovat aloittaneet ruokavalionsa. Tämä on fakta, sen kertoi professori Uusitupa.

[/quote]

Seitsemän vuotta takana. Koskakohan on minun vuoroni?

Vierailija
10/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii todella hyvin, ihan oikeasti, mutta vain niin kauan kun ruokavaliota noudattaa. Entisiin ruokatottumuksiin ei voi palata ikinä enää.

Minäkin laihduin tosi nopeasti 30 kg ja pysyinkin siinä painossa 5-6v. Sitten aloin sortua ja aloin syödä vaaleaa leipää, makaronia, riisiä, makeita hedelmiä ym. ja niin taas vaan on 20 kg tullut takaisin, ihan yhtä nopeasti kuin lähtivätkin silloin aikoinaan.

Vierailija
11/11 |
09.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2014 klo 12:15"]

Se toimii todella hyvin, ihan oikeasti, mutta vain niin kauan kun ruokavaliota noudattaa. Entisiin ruokatottumuksiin ei voi palata ikinä enää.

Minäkin laihduin tosi nopeasti 30 kg ja pysyinkin siinä painossa 5-6v. Sitten aloin sortua ja aloin syödä vaaleaa leipää, makaronia, riisiä, makeita hedelmiä ym. ja niin taas vaan on 20 kg tullut takaisin, ihan yhtä nopeasti kuin lähtivätkin silloin aikoinaan.

[/quote]

Eihän karpilta kannata palata entiseen :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan