Millainen nainen poikkeaa muista naisista?
Kommentit (26)
Kiltti, mukava, iloinen, ystävällinen
Joka käyttäytyy kuin mies. Itsetietoinen, itsetuntoinen, ei mikään kihertävä instahoro.
Hymyilevä, pitkähiuksinen, ystävällinen, ei ole pinnallinen tai someta, keskustelee syvällisiä, ennakkoluuloton
Luonnonläheinen, kaikille ystävällinen, ennakkoluuloton, sydämellinen
"Mansikkaa poikkeaville", luki kesällä tienvarressa.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti, mukava, iloinen, ystävällinen
Eikö suurin osa naisista ole sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
"Mansikkaa poikkeaville", luki kesällä tienvarressa.
😁
Nyt ois varmaan "piparia poikkeaville".
Jokainen nainen poikkeaa kaikista muista naisista. Eri asia sitten, huomataanko.
Ei minusta kukaan ylläolevista. Minä sanon, että insinööriaivot omaava poikkeaa. Eli keskustelu kulkee ihan omalla tasolla, ja small talk ei ihan irtoa.
Nainen joka lähestyisi mua ja kysyisi haluanko sen numeron.
M
Sanna Marin.
Muut yrittää, Sanna tekee.
Vierailija kirjoitti:
Hymyilevä, pitkähiuksinen, ystävällinen, ei ole pinnallinen tai someta, keskustelee syvällisiä, ennakkoluuloton
Eikös melkein kaikilla ole pitkät hiukset nykyään. Kaikkein pisimmät niillä pinnallisimmilla.
Minä~
En kerjää instatykkäyksiä
Minulla ei ole yhtään ystävää
En puhu kuin välttämättömän
En yritä olla mitään
Sellainen, joka on kiva ja tekee aloitteita miehille, eikä odota että mies tekee kaiken.
Sellainen joka ei tippaakaan välitä omasta ulkonäöstä. Ei myöskään pidä eläimistä. En ole tavannut tällaista naista vielä joten jos tapaan voin varmasti sanoa että on poikkeava :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös melkein kaikilla ole pitkät hiukset nykyään. Kaikkein pisimmät niillä pinnallisimmilla.
Kuka tätä alapeukuttaa? Joku pitkähiuksinen, joka ajatteli olevansa uniikki?
Hippinainen